Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Eind januari zouden er wat BBC series verdwijnen omdat ze er niet uitkwamen.

Maar Netlfix en BBC kwamen alsnog tot een deal en Call the midwife mocht erop blijven staan. Volgens Netflix. Voor hoelang weten ze nog niet.
quote:Goede-Fee schreef op 06 maart 2016 @ 16:42:

[...]

Nee hoor.Ik kreeg de Melding dat hij er vanaf zou gaan, daarom ben ik nu aan het binge kijken 😂
Pretty little liars.. erg spannend. 1e afl denk je hm over een groepje tieners.. maar blijf kijken !
Pretty little liars is echt een serie die moet leren kennen en als je er eenmaal inzit dan kun je niet meer ophouden!
quote:Lovely1987 schreef op 06 maart 2016 @ 16:49:

[...]

Ik kreeg de Melding dat hij er vanaf zou gaan, daarom ben ik nu aan het binge kijken 😂Beter gekeken dan niet inderdaad. Maar als het goed is blijft ie er nog even op. Ik heb hem vorige maand ook om die reden Binge gekeken trouwens. Maar je red het sowieso wel voor eind maart dan.
Ook ik kijk PLL. Elke dinsdagochtend met een bakje thee en bananenbrood.
quote:Lovely1987 schreef op 06 maart 2016 @ 17:01:

Pretty little liars is echt een serie die moet leren kennen en als je er eenmaal inzit dan kun je niet meer ophouden!

Eens tot halverwege het laatste seizoen vanaf dat punt voelde het als onnodig rekken.

Love heb ik de eerste 10 min van de eerste aflevering gezien. Kon er niet echt inkomen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:Goede-Fee schreef op 06 maart 2016 @ 17:05:

[...]

Beter gekeken dan niet inderdaad. Maar als het goed is blijft ie er nog even op. Ik heb hem vorige maand ook om die reden Binge gekeken trouwens. Maar je red het sowieso wel voor eind maart dan.

eens. Ik vond het een fijne feelgood serie.

Op netflix staan trouwens maar drie seizoenen, maar op IMDB staat dat er 6 seizoenen zijn...

Ik vond seizoen drie eigenlijk een prima einde.
Geen idee of de serie hier al genoemd is. Wij zijn begonnen aan the fall. Ik vind het een leuke serie, met goed verhaal. Kijktip wat mij betreft!
quote:bloem_m schreef op 06 maart 2016 @ 21:32:

Geen idee of de serie hier al genoemd is. Wij zijn begonnen aan the fall. Ik vind het een leuke serie, met goed verhaal. Kijktip wat mij betreft!Ja al heel vaak. Maar eens.. mooie serie.
quote:wolkje75 schreef op 06 maart 2016 @ 13:09:

Weet iemand of seizoen 2 van 'the missing' ook op netflix komt?Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik weet dát er een tweede seizoen gemaakt wordt, maar wanneer en óf hij op Netflix komt, is nog onbekend helaas. Het eind van seizoen 1 heeft me hongerig gemaakt naar meer!
Ik ga Twin Peaks kijken !!

Eindelijk. Vroegah was ik er te jong voor; ik snapte er geen hout van. Nu revanche.
Thanks voor de tip lilyhammer!

Zelf was ik hm nooit gaan kijken maar hoe leuk!

Ben nu al bij afl 5 in een dag haha.

Hoofdrolspeler is geweldig.
Ik ben nu op vakantie maar als ik terugkom:

Volgende serie House of Cards!
Geen bijzonderheden
Gisteren even vast de eerste aflevering van nieuwe seizoen House of Cards kijken. Heb ik uiteindelijk tot in het holst van de nacht, de eerste vijf afleveringen gezien

Gelukkig heb ik vakantie.

Weer helemaal steengoed en verrassend!
quote:Starshine schreef op 06 maart 2016 @ 23:16:

Eindelijk. Vroegah was ik er te jong voor; ik snapte er geen hout van. Nu revanche.

Ik snap er nog steeds geen hout van Stalzwijn.

Misschien even wat uitleg in een PB als je er klaar mee bent?
The missing 2 is nog id maak. Zal nog wel even duren voordat ie op netflix staat.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 11:32:

[...]

Ik snap er nog steeds geen hout van Stalzwijn.

Misschien even wat uitleg in een PB als je er klaar mee bent?

ja ik zal zien.

Gisteren aflevering 1 gekeken.

Wel heerlijke sfeer zeg. Kalm en rustig maar het broeit onder de oppervlakte en dat is voelbaar.

Ook leuk, hoe erg we tegenwoordig gewend zijn aan mobiele telefoons. In het begin kan moeder Laura nergens vinden. Ze denkt dat ze bij haar vriendje is, maar kan hun nergens bereiken. Dan gaat ze ouders van vriendje bellen en school. Ik dacht even 'app haar even joh' En meteen daarna 'oh nee, dat kan helemaal niet'
Rustig is het zeker.

Ik bleef er in de jaren 90 voor thuis, voor die serie maar het hoe en wat werd me nooit helemaal duidelijk.

Ja heerlijk ouderwets he, zo zonder smartphones.
en roken in huis en foute permanentjes

Ik ben nu The Following aan het kijken. Echt gruwelijk goeie en spannende serie! Echt een aanrader!
quote:Tjuptjup schreef op 07 maart 2016 @ 16:26:

Ik ben nu The Following aan het kijken. Echt gruwelijk goeie en spannende serie! Echt een aanrader!Oh, die is zooooo goed!
quote:Starshine schreef op 06 maart 2016 @ 23:16:

Er komt een vervolg. Dit jaar geloof ik.

Precies 25 jaar later zoals ze ooit aangaven in de serie en dan komt alles uit.
quote:Starshine schreef op 07 maart 2016 @ 12:31:

en roken in huis en foute permanentjes

[afbeelding]En Sherlynn Fenn en Mädchen Amick als grote filmsterbeloften....
S3 van mr selfridge staat online... Fijne serie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven