Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zaterdag 12 maart 2016 om 16:45
PLL vond ik ook erg goed, alleen jammer dat er opeens een stop zat in het 6e seizoen. Zoals al eerder gezegd vind ik het nu vrij tam en omdat het al een tijdje geleden is, zit alles niet meer zo dicht in mijn hoofd en moet ik vaak terugzoeken op internet hoe het zat.
Fuller House vond ik wel erg leuk. Eerste aflevering was misschien to much met dat teruggrijpen enzo. Maar later werd dat beter en was het verhaal leuk.
In Oostenrijk al een groot gedeelte van Jane the Virgin gekeken. Hoop dat deze ook gauw voor de NL Netflix komt net zoals Horseland.
Fuller House vond ik wel erg leuk. Eerste aflevering was misschien to much met dat teruggrijpen enzo. Maar later werd dat beter en was het verhaal leuk.
In Oostenrijk al een groot gedeelte van Jane the Virgin gekeken. Hoop dat deze ook gauw voor de NL Netflix komt net zoals Horseland.

zaterdag 12 maart 2016 om 17:07
quote:dolfje schreef op 12 maart 2016 @ 17:06:
Continuum vond ik het eerste seizoen wel leuk maar daarna werd het me te ingewikkeld of zo. Ik ben in elk geval ergens afgehaakt. man heeft wel nog wat verder gekeken maar het ook niet afgemaakt. Kon hem ineens ook niet meer boeien.Ik heb hey de afgelopen weken redelijk gebinged. Dat scheelt misschien, en soms was ik ook de was aan het opgevouwen tijdens het kijken haha
Continuum vond ik het eerste seizoen wel leuk maar daarna werd het me te ingewikkeld of zo. Ik ben in elk geval ergens afgehaakt. man heeft wel nog wat verder gekeken maar het ook niet afgemaakt. Kon hem ineens ook niet meer boeien.Ik heb hey de afgelopen weken redelijk gebinged. Dat scheelt misschien, en soms was ik ook de was aan het opgevouwen tijdens het kijken haha
zaterdag 12 maart 2016 om 17:29
quote:otjeotje123 schreef op 12 maart 2016 @ 16:45:
PLL vond ik ook erg goed, alleen jammer dat er opeens een stop zat in het 6e seizoen. Zoals al eerder gezegd vind ik het nu vrij tam en omdat het al een tijdje geleden is, zit alles niet meer zo dicht in mijn hoofd en moet ik vaak terugzoeken op internet hoe het zat.
In Oostenrijk al een groot gedeelte van Jane the Virgin gekeken. Hoop dat deze ook gauw voor de NL Netflix komt net zoals Horseland.Jane the Virgin vond ik erg grappig.. thuis gezien via de Amerikaanse Netflix en een groot gedeelte op weg naar Oostenrijk in de trein!
In Oostenrijk al een groot gedeelte van Jane the Virgin gekeken. Hoop dat deze ook gauw voor de NL Netflix komt net zoals Horseland.Jane the Virgin vond ik erg grappig.. thuis gezien via de Amerikaanse Netflix en een groot gedeelte op weg naar Oostenrijk in de trein!

zaterdag 12 maart 2016 om 17:34
Helaas alle afleveringen op netflix van How To Get Away With Murder gekeken. Heeft iemand toevallig een idee wanneer het tweede seizoen op netflix verschijnt?
En iemand nog meer tips voor series? Die ik tot nu toe erg goed vond:
- The fall
- The missing
- The following
- How to get away with murder
- Making a murderer
- Broadchurch
- Orange is the new black
- The fall
- The missing
- The following
- Making a murderer
- Broadchurch
zaterdag 12 maart 2016 om 18:23
Trouwens even wat anders, het valt me op dat de kinderen in de series die ik volg, er op een bepaald moment heel leuk uit gaan zien. Dit heb ik bijv met Henry van Once Upon a Time en met Carl van the Walking dead. Naarmate de seizoenen vorderen zie je ook echt die groeispurt die ze meemaken, heel leuk om te zien.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

zaterdag 12 maart 2016 om 22:15
quote:Treurniet12 schreef op 12 maart 2016 @ 17:34:
Helaas alle afleveringen op netflix van How To Get Away With Murder gekeken. Heeft iemand toevallig een idee wanneer het tweede seizoen op netflix verschijnt?
- The fall
- The missing
- The following
- Making a murderer
- Broadchurch
- the killing (Deense versie)
- Luther
- the bridge (Zweedse versie)
- Witnesses (Frans)
- The fall
- The missing
- The following
- Making a murderer
- Broadchurch
- the killing (Deense versie)
- Luther
- the bridge (Zweedse versie)
- Witnesses (Frans)

zaterdag 12 maart 2016 om 22:31
quote:Eleonora-1 schreef op 12 maart 2016 @ 21:58:
Ik ben aan Hannibal begonnen.
Ik weet het niet hoor...
Mensen die 'm gezien hebben?
Wat vond je?Ik vond het eerste en tweede seizoen wel goed. Af en toe wel erg zweverig, maar wel mooi gemaakt. Van de derde serie vond ik de eerste helft helemaal niks, maar de tweede helft (vanaf deel 8) weer wel heel goed. Die is gebaseerd op het boek Red Dragon. In 2002 is daar ook een film van gemaakt met Edward Norton als Will Graham en Ralph Fiennes als Francis Dolarhyde a.k.a the Tooth Fairy. In de serie wordt die rol gespeeld door Richard Armitage. En daar word ik dan weer heel vrolijk van
Ik ben aan Hannibal begonnen.
Ik weet het niet hoor...
Mensen die 'm gezien hebben?
Wat vond je?Ik vond het eerste en tweede seizoen wel goed. Af en toe wel erg zweverig, maar wel mooi gemaakt. Van de derde serie vond ik de eerste helft helemaal niks, maar de tweede helft (vanaf deel 8) weer wel heel goed. Die is gebaseerd op het boek Red Dragon. In 2002 is daar ook een film van gemaakt met Edward Norton als Will Graham en Ralph Fiennes als Francis Dolarhyde a.k.a the Tooth Fairy. In de serie wordt die rol gespeeld door Richard Armitage. En daar word ik dan weer heel vrolijk van

zaterdag 12 maart 2016 om 22:33

zaterdag 12 maart 2016 om 22:34
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 maart 2016 @ 22:31:
[...]
Ik vond het eerste en tweede seizoen wel goed. Af en toe wel erg zweverig, maar wel mooi gemaakt. Van de derde serie vond ik de eerste helft helemaal niks, maar de tweede helft (vanaf deel 8) weer wel heel goed. Die is gebaseerd op het boek Red Dragon. In 2002 is daar ook een film van gemaakt met Edward Norton als Will Graham en Ralph Fiennes als Francis Dolarhyde a.k.a the Tooth Fairy. In de serie wordt die rol gespeeld door Richard Armitage. En daar word ik dan weer heel vrolijk van
Ok dan.
Ik zet nog wel even door....
[...]
Ik vond het eerste en tweede seizoen wel goed. Af en toe wel erg zweverig, maar wel mooi gemaakt. Van de derde serie vond ik de eerste helft helemaal niks, maar de tweede helft (vanaf deel 8) weer wel heel goed. Die is gebaseerd op het boek Red Dragon. In 2002 is daar ook een film van gemaakt met Edward Norton als Will Graham en Ralph Fiennes als Francis Dolarhyde a.k.a the Tooth Fairy. In de serie wordt die rol gespeeld door Richard Armitage. En daar word ik dan weer heel vrolijk van
Ok dan.
Ik zet nog wel even door....