Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
maandag 29 februari 2016 om 23:13
dinsdag 1 maart 2016 om 10:33
Ok, na Gotham (ben nu bij aflevering 17) ga ik Call the Midwife kijken.. is 3 seizoenen dus dan kan ik wel even vooruit.. Hoop dat het in de tussentijd niet eraf wordt gehaald.
En daarna Orphan Black nog een keer kijken voordat het nieuwe seizoen erop komt (wanneer weet ik echter niet).
Voor mij is er niks fijner dan op de bank of in je bed series kijken met een wijntje of kop thee..
En daarna Orphan Black nog een keer kijken voordat het nieuwe seizoen erop komt (wanneer weet ik echter niet).
Voor mij is er niks fijner dan op de bank of in je bed series kijken met een wijntje of kop thee..
It's 5 o'clock somewhere

dinsdag 1 maart 2016 om 10:44
quote:poppetje2006 schreef op 01 maart 2016 @ 10:33:
Ik vraag mij inderdaad ook af wanneer een nieuw seizoen uitkomt.. Het duurt sowieso vaak ontzettend lang voordat er een nieuw seizoen bij komt
Ik vraag mij inderdaad ook af wanneer een nieuw seizoen uitkomt.. Het duurt sowieso vaak ontzettend lang voordat er een nieuw seizoen bij komt

If you can dream it you can do it
dinsdag 1 maart 2016 om 11:47
Hebben jullie series die je kan aanraden?
Ik kijk altijd een spannende en een chick flick/grappige serie tegelijk zodat ik kan afwisselen afhankelijk van waar ik zin in heb. Nu ben ik bij met mijn spannende serie (Homeland) en bijna bij met de chick flick (The client list). Paniek wat moet ik straks?
Al gezien:
Drop dead diva
The new girl
Pretty little liars
Orphan black
Homeland
Blacklist
Call the midwife
Life unexpected
The paradise
Once upon a time
Unbreakable kimmy schmidt
Bomb girls
Continuum
Masters of sex
(Jeetje wat kijk ik veel )
Ik kijk altijd een spannende en een chick flick/grappige serie tegelijk zodat ik kan afwisselen afhankelijk van waar ik zin in heb. Nu ben ik bij met mijn spannende serie (Homeland) en bijna bij met de chick flick (The client list). Paniek wat moet ik straks?
Al gezien:
Drop dead diva
The new girl
Pretty little liars
Orphan black
Homeland
Blacklist
Call the midwife
Life unexpected
The paradise
Once upon a time
Bomb girls
Continuum
Masters of sex
(Jeetje wat kijk ik veel )
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 1 maart 2016 om 11:49
quote:neweve schreef op 01 maart 2016 @ 11:47:
Al gezien:
Drop dead diva
The new girl
Pretty little liars
Orphan black
Homeland
Blacklist
Call the midwife
Life unexpected
The paradise
Once upon a time
Bomb girls
Continuum
Masters of sex
(Jeetje wat kijk ik veel )Gossip Girl kan ik je wel aanraden, in het begin beetje kinderachtig maar wordt op den duur wat volwassener
Al gezien:
Drop dead diva
The new girl
Pretty little liars
Orphan black
Homeland
Blacklist
Call the midwife
Life unexpected
The paradise
Once upon a time
Bomb girls
Continuum
Masters of sex
(Jeetje wat kijk ik veel )Gossip Girl kan ik je wel aanraden, in het begin beetje kinderachtig maar wordt op den duur wat volwassener
donderdag 3 maart 2016 om 18:30
Ik zit op een dood spoor!! Na de following (erg spannend) en Homeland (ook erg spannend) kan me niks meer bevallen..
Ooit orange is the new black gezien.. Niks aan..
Pretty little liars.. Wel leuk tijdverdrijf.
Van de week aan house of cards begonnen en na 2 afl me afgevraagd wat iedereen zo leuk eraan vindt..
Daarna 5 afl the blacklist gekeken maar na homeland en the following is dat ook saai..
Toen weer naar the Americans overgestapt om na 2 afl erachter te komen dat dat ook niet zo spannend is!
Dus ik ben zoekende...
Kijk soms op mn pc de amerikaanse Netflix omdat daar zoveel meer op te vinden is maar ondanks dat dat een iMac is en we ook Apple tv hebben krijg ik het niet doorgezonden want dan hapert het beeld..
Met mn oude Chromecast ging het wel maar die was afgebroken dus een nieuwere versie gekocht maar die blokkeert de amerikaanse Netflix..
Van de week aan house of cards begonnen en na 2 afl me afgevraagd wat iedereen zo leuk eraan vindt..
Daarna 5 afl the blacklist gekeken maar na homeland en the following is dat ook saai..
Toen weer naar the Americans overgestapt om na 2 afl erachter te komen dat dat ook niet zo spannend is!
Dus ik ben zoekende...
Kijk soms op mn pc de amerikaanse Netflix omdat daar zoveel meer op te vinden is maar ondanks dat dat een iMac is en we ook Apple tv hebben krijg ik het niet doorgezonden want dan hapert het beeld..
Met mn oude Chromecast ging het wel maar die was afgebroken dus een nieuwere versie gekocht maar die blokkeert de amerikaanse Netflix..
donderdag 3 maart 2016 om 18:34
quote:Suhke schreef op 03 maart 2016 @ 18:30:
Ik zit op een dood spoor!! Na de following (erg spannend) en Homeland (ook erg spannend) kan me niks meer bevallen..
Dus ik ben zoekende...
Het nadeel van een steengoede serie is dat alles daarna tegenvalt
Ik had dat heel sterk na Breaking Bad. Alles vond ik saai daarna. Zelfs Homeland!
Een paar maanden later toch Homeland weer opgepakt en jeetje, wat is dat een geweldige serie!
Dus het komt vast wel weer goed... geef het wat tijd
Dus ik ben zoekende...
Het nadeel van een steengoede serie is dat alles daarna tegenvalt
Ik had dat heel sterk na Breaking Bad. Alles vond ik saai daarna. Zelfs Homeland!
Een paar maanden later toch Homeland weer opgepakt en jeetje, wat is dat een geweldige serie!
Dus het komt vast wel weer goed... geef het wat tijd
Pivot! PIVOT!!!
donderdag 3 maart 2016 om 18:36