Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:absor schreef op 03 maart 2016 @ 18:36:

Nieuw seizoen Continuum staat erop! O gaaf, ik ben dus weer voorzien
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:absor schreef op 03 maart 2016 @ 18:36:

Nieuw seizoen Continuum staat erop! Vind ik erg leuk

@suhke

Even totaal andere genres als suits of doctor who of call the midwife?

Ik vind luther, sherlock, life on mars allemaal ook erg vermakelijk

Niet extreem spannend maar lijkt heerlijk weg

Suits helemaal vergeten! Geweldige serie! Heb seizoen 4 een jaar geleden gezien en ben nu aant wachten dat ik ergens het volgende seizoen kan kijken..

En het klopt natuurlijk dat na een steengoede serie alles tegenvalt.. Maar homeland is gewoon heel goed geacteerd..
Penny Dreadful is ook heel leuk. Eva Green
quote:Starshine schreef op 03 maart 2016 @ 18:43:

Dat weet ik niet, maar call the midwife wel en ook andere bbc series die ik keek.Call the midwife staat er bij mij gewoon nog hoor
ja , call the midwife staat er gewoon nog op,

of ook een tip; the musketeers.

zeer aangenaam om naar te kijken :-)
Dan zijn ze denk bezig geweest met updaten ofzo want toen starshine t zei over call the midwife,had ik gekeken en zag ik m niet meer staan.

Maar gelukkig is ie er weer want ik moet m ook nog zien
Oh okay ik zal morgen eens kijken, want ze waren allemaal uit mijn lijst verdwenen.
Dexter! Ik ben fan!! 😍

Ik dacht dat ik na Breaking Bad geen goede serie meer zou vinden, maar Dexter is minstens net zo goed (en verslavend..)!
quote:gizzmo-returns schreef op 03 maart 2016 @ 18:42:

morgen nieuw seizoen house of cards Morgenochtend boodschappen doen en dan sluiten we ons binnen op. In ieder geval tot zaterdag
quote:Starshine schreef op 03 maart 2016 @ 23:34:

Oh okay ik zal morgen eens kijken, want ze waren allemaal uit mijn lijst verdwenen.Dat zeg ik al een aantal post terug, BBC en Netflix zijn er uit dus ze staan er nog of weer op.
House of Cards.... Ik heb een samenvatting van seizoen 1 & 2 gekeken, en vandaag bijna heel seizoen 3 met een half oog gekeken, ga zo nog in bed ook eentje kijken en dan begin ik morgenvroeg na de boodschapjes meteen aan 4.

Kinderen zijn uit logeren tot morgenavond, dus kan tot laat in de middag lekker kijken en dan kijk ik de rest wel af in de avonden van dit weekend.
quote:K0ekie schreef op 03 maart 2016 @ 23:45:

Dexter! Ik ben fan!! 😍

Ik dacht dat ik na Breaking Bad geen goede serie meer zou vinden, maar Dexter is minstens net zo goed (en verslavend..)!

Ik ga nu zoiets doms vertellen. Ik ontdekte paar dagen geleden pas dat Dexter (ik had een halfjaar geleden echt even gevoelens van rouw..) gewoon nog verder ging na seizoen 3.

Zo'n ontdekking, dat is te vergelijken met 1e kerstdag als kind beneden komen en onverwacht grote kado's met je naam erop onder de kerstboom. Dus. --->
quote:Goede-Fee schreef op 04 maart 2016 @ 00:16:

House of Cards.... Ik heb een samenvatting van seizoen 1 & 2 gekeken, en vandaag bijna heel seizoen 3 met een half oog gekeken, ga zo nog in bed ook eentje kijken en dan begin ik morgenvroeg na de boodschapjes meteen aan 4.

Kinderen zijn uit logeren tot morgenavond, dus kan tot laat in de middag lekker kijken en dan kijk ik de rest wel af in de avonden van dit weekend. Samenvattingen en half oog kijken? Vind je het echt wel een leuke serie dan? Lijkt me zo zonde om het met een samenvatting te doen bij zo'n serie als House of Cards. Voor mij zat het briljante van die serie in de kleine vernuftige dingetjes, anekdotes, de personages en het acteerwerk. En een half oog kijken zou voor mij betekenen dat het niets voor mij is. Ben wel benieuwd waarom je dan verder kijkt eigenlijk.
quote:Suhke schreef op 03 maart 2016 @ 18:30:

Ik zit op een dood spoor!! Na de following (erg spannend) en Homeland (ook erg spannend) kan me niks meer bevallen..

Ooit orange is the new black gezien.. Niks aan..

Pretty little liars.. Wel leuk tijdverdrijf.

Van de week aan house of cards begonnen en na 2 afl me afgevraagd wat iedereen zo leuk eraan vindt..

Daarna 5 afl the blacklist gekeken maar na homeland en the following is dat ook saai..

Toen weer naar the Americans overgestapt om na 2 afl erachter te komen dat dat ook niet zo spannend is!

Dus ik ben zoekende...

Kijk soms op mn pc de amerikaanse Netflix omdat daar zoveel meer op te vinden is maar ondanks dat dat een iMac is en we ook Apple tv hebben krijg ik het niet doorgezonden want dan hapert het beeld..

Met mn oude Chromecast ging het wel maar die was afgebroken dus een nieuwere versie gekocht maar die blokkeert de amerikaanse Netflix..

Ik denk dat je The Fall ook wel wat vindt.

Engels, serie moordenaar, rustige opbouw maar heel spannend.
Öooh ik ben echt heeeeeelemaal fan van orphan black. Erg spannend maar ook heel grappig en zeker een origineel verhaal. Kijkt lekker makkelijk weg!
quote:Bambi schreef op 04 maart 2016 @ 02:14:

[...]

Samenvattingen en half oog kijken? Vind je het echt wel een leuke serie dan? Lijkt me zo zonde om het met een samenvatting te doen bij zo'n serie als House of Cards. Voor mij zat het briljante van die serie in de kleine vernuftige dingetjes, anekdotes, de personages en het acteerwerk. En een half oog kijken zou voor mij betekenen dat het niets voor mij is. Ben wel benieuwd waarom je dan verder kijkt eigenlijk. Misschien als tweede ronde, voor het nieuwe seizoen? Ik kijk soms ook een stukje weer terug als ik weer even in de serie wil komen.
quote:Bambi schreef op 04 maart 2016 @ 02:14:

[...]

Samenvattingen en half oog kijken? Vind je het echt wel een leuke serie dan? Lijkt me zo zonde om het met een samenvatting te doen bij zo'n serie als House of Cards. Voor mij zat het briljante van die serie in de kleine vernuftige dingetjes, anekdotes, de personages en het acteerwerk. En een half oog kijken zou voor mij betekenen dat het niets voor mij is. Ben wel benieuwd waarom je dan verder kijkt eigenlijk.

Dat heb je dus verkeerd begrepen dan, is de 2e keer dat ik het kijk. Is een opfrisser voor seizoen 4 die vandaag komt.

Als ik iets niets vind kijk ik het niet inderdaad.

Ik vind series zoals The Brigde, The Missing, Broadchurch, The Fall, OITNB, The Following, alle scandinavische detectives, Luther, Jessica Jones, Dowton Abby, Engelse Detectives leuk.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 04 maart 2016 @ 05:12:

[...]

Misschien als tweede ronde, voor het nieuwe seizoen? Ik kijk soms ook een stukje weer terug als ik weer even in de serie wil komen.Dit inderdaad.
quote:Apenkoppie schreef op 04 maart 2016 @ 03:45:

Öooh ik ben echt heeeeeelemaal fan van orphan black. Erg spannend maar ook heel grappig en zeker een origineel verhaal. Kijkt lekker makkelijk weg!Seizoen 2 ook al gezien? Ik vond het steeds ingewikkelder worden nl..
Haha nee ik ben nu bij seizoen 1! Ben benieuwd!
Wat vonden we van The Bridge?
668, the neighbour of the Beast
Ik vond dat leuk. Heb wel de Vs versie gezien, wisten toen niet dat dat niet het origineel was maar ik ben niet zo van series in een andere taal dan Engels.
Fantastisch. En vind de niet Engelse beter.
Ik ben gisteren begonnen met Lilyhammer. 3 afleveringen gezien en ik vind het wel leuk.
Ik doe tegen beter weten in een poging de eerste aflevering van Fuller House te kijken
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven