Entertainment alle pijlers

Netflixserie over Madeleine McCann.

15-03-2019 17:07 1816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie kijken?
Waarom wel of waarom niet?
appelientjex schreef:
07-06-2020 12:01

(En nee, natuurlijk brengt een ontvoerder haar niet “terug”, waarom zou hij.)
Precies dan kan het verhaal van dagenlange misbruik en uiteindelijk moord niet kloppen want die lijkgeuren waren er al.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
07-06-2020 11:55
. In hun appartement is door cadaverhonden lijksporen gevonden terwijl niemand daar eerder overleden was.





Honden blijven een hulpmiddel, een hond kan er naast zitten.
Ze zijn goed maar niet foutloos.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
07-06-2020 12:06
Precies dan kan het verhaal van dagenlange misbruik en uiteindelijk moord niet kloppen want die lijkgeuren waren er al.
Ik heb geen verklaring voor de lijkkleur. Het was iig onvoldoende bewijs dat de ouders dus de daders waren.
Er zijn zoveel theorieën die allemaal zouden kunnen kloppen. Ik heb geen flauw idee wat er is gebeurd. Dat laat ik graag aan de experts over.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
07-06-2020 12:21
Honden blijven een hulpmiddel, een hond kan er naast zitten.
Ze zijn goed maar niet foutloos.
Precies. Het is geen sluitend bewijs.
hollebollegijs schreef:
07-06-2020 12:21
Honden blijven een hulpmiddel, een hond kan er naast zitten.
Ze zijn goed maar niet foutloos.

Prima dan zitten ze in alle andere zaken er niet naast maar wel in het geval bij Madeleine dat er in de woonkamer en op de kleren van de ouders en t knuffeltje van Madeleine een lijkgeur hangt. Wat handig is want dan kunnen ze na jaren een willekeurige pedo laten lynchen.
appelientjex schreef:
07-06-2020 12:22
Ik heb geen verklaring voor de lijkkleur. Het was iig onvoldoende bewijs dat de ouders dus de daders waren.
Er zijn zoveel theorieën die allemaal zouden kunnen kloppen. Ik heb geen flauw idee wat er is gebeurd. Dat laat ik graag aan de experts over.
Misschien heeft de ontvoerder het kind in het appartement achter de bank gedood en daarna meegenomen. En heeft de moeder het raam gesloopt om hun nalatigheid als ouders te verdoezelen.

Ik geloof dat zelf eigenlijk niet trouwens. Ik vrees dat het de ouders zelf waren die haar onopzettelijk doodden en dat hebben willen verdoezelen. Een lichaam laten verdwijnen in de Algarve is een koud kunstje met de vele kliffen en de woeste zee daar ver onder.
ikBedoelHetGoed schreef:
07-06-2020 12:30
Misschien heeft de ontvoerder het kind in het appartement achter de bank gedood en daarna meegenomen. En heeft de moeder het raam gesloopt om hun nalatigheid als ouders te verdoezelen.

Ik geloof dat zelf eigenlijk niet trouwens. Ik vrees dat het de ouders zelf waren die haar onopzettelijk doodden en dat hebben willen verdoezelen. Een lichaam laten verdwijnen in de Algarve is een koud kunstje met de vele kliffen en de woeste zee daar ver onder.
Nou ja je moet het maar kunnen, het lichaam van je kind van een klif gooien.
Sophiever schreef:
07-06-2020 12:28
Prima dan zitten ze in alle andere zaken er niet naast maar wel in het geval bij Madeleine dat er in de woonkamer en op de kleren van de ouders en t knuffeltje van Madeleine een lijkgeur hangt. Wat handig is want dan kunnen ze na jaren een willekeurige pedo laten lynchen.
Die willekeurige pedo schijnt daderkennis te hebben en dit gedeeld te hebben met een vriend .
Lijkt me een behoorlijke aanwijzing .
Alle reacties Link kopieren
Voor de geinteresseerden is er het topic: Heropend: maddie mccann.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
07-06-2020 12:30
Misschien heeft de ontvoerder het kind in het appartement achter de bank gedood en daarna meegenomen. En heeft de moeder het raam gesloopt om hun nalatigheid als ouders te verdoezelen.

Ik geloof dat zelf eigenlijk niet trouwens. Ik vrees dat het de ouders zelf waren die haar onopzettelijk doodden en dat hebben willen verdoezelen. Een lichaam laten verdwijnen in de Algarve is een koud kunstje met de vele kliffen en de woeste zee daar ver onder.

Bekijk de tijdslijn eens.
Wanneer zou dat gebeurd moeten zijn?
Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht?

Geen van de ouders (uit de groep) is langer weg geweest dan enkele minuten.

Kijk even mee

Afbeelding
Afbeelding

De dichtstbijzijnde kliffen zijn minimaal 8 minuten lopen maar dan ben je er nog niet, dan moet je van de weg af door het terrein naar de kliffen dus tel er nog maar 8 minuten bij op.

Stel een van de ouders vind het lichaam, moet eerst constateren dat Madeleine overleden is, dan overleggen met de andere ouder en geen emoties tonen naar de rest van de groep.
Dan moet een van de ouders met het lichaam minimaal 30 minuten heen en terug lopen om haar lichaam in zee te gooien.

Stel dit is allemaal gelukt, schuift die ouder weer rustig aan "doet u mij nog maar een witte wijn"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Yildizlar schreef:
07-06-2020 13:15
Die willekeurige pedo schijnt daderkennis te hebben en dit gedeeld te hebben met een vriend .
Lijkt me een behoorlijke aanwijzing .
Er is geen daderkennis. Er is een kennis die claimt dat er iets gezegd is.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
07-06-2020 17:05
Er is geen daderkennis. Er is een kennis die claimt dat er iets gezegd is.
Goh zo grappig dat jij het beter weet dan de politie.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
07-06-2020 12:30
Misschien heeft de ontvoerder het kind in het appartement achter de bank gedood en daarna meegenomen. En heeft de moeder het raam gesloopt om hun nalatigheid als ouders te verdoezelen.

Ik geloof dat zelf eigenlijk niet trouwens. Ik vrees dat het de ouders zelf waren die haar onopzettelijk doodden en dat hebben willen verdoezelen. Een lichaam laten verdwijnen in de Algarve is een koud kunstje met de vele kliffen en de woeste zee daar ver onder.
En dan als ouders en de hele vriendengroep dit tot op de dag van vandaag dit allemaal geheim houden. Vrij ongeloofwaardig. Plus nu stel je dat het psychopaten zijn die geen enkel gevoel hebben voor hun kind, en de vriendengroep liegt vrolijk mee. Goede acteurs.
appelientjex schreef:
12-06-2020 19:02
En dan als ouders en de hele vriendengroep dit tot op de dag van vandaag dit allemaal geheim houden. Vrij ongeloofwaardig. Plus nu stel je dat het psychopaten zijn die geen enkel gevoel hebben voor hun kind, en de vriendengroep liegt vrolijk mee. Goede acteurs.
Waarom zou de vriendengroep dit moeten weten?
ikBedoelHetGoed schreef:
12-06-2020 19:47
Waarom zou de vriendengroep dit moeten weten?
Even serieus ze gaan toch echt niet na dat ze hun kind omgebracht hebben wel of niet opzettelijk daarna nog vrolijk verder eten en drinken .
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
06-06-2020 21:09
Jawel je bent er zeker van dat de ouders schuldig zijn ook al zijn ze allang al niet meer verdacht.
De “feiten” die jij noemt, is een interpretatie.
Ik hoop dat we nog wel te weten komen wat er is gebeurd. Dat zou best kunnen met een bekentenis.
De ouders zijn tot op de dag van vandaag verdachten.
Zelfs dat weet je niet eens.

Het zou mooi zijn inderdaad als een van de ouders, of allebei zouden gaan bekennen.
Kon de zaak eindelijk eens afgesloten worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven