Entertainment alle pijlers

Nexflix vraagje

03-04-2020 20:58 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij thuis hebben Netflix, mijn man kijkt graag series en films. Ik daarintegen vind dat wat minder leuk, heb er niet zoveel geduld voor ofzo maar wat ik mij vanavond af vraag; zijn er ook programma's te vinden op Netflix net zoiets als temptation island? Of married at first site - second change Bijvoorbeeld? Ik bedoel dus niet per se deze programma's maar wel wat er op lijkt? Ik vind dat dus wel leuk om te kijken als man niet thuis is :proud:
Alle reacties Link kopieren
Love is Blind ;)
Alle reacties Link kopieren
the circle
Kijk Instant Hotel - seizoen 1 is geweldig :-D
Alle reacties Link kopieren
Dan kun je beter Videoland nemen! Wij hebben beide. Netflix voor man en zoon, videoland voor mij.
Adelaide schreef:
03-04-2020 21:12
Kijk Instant Hotel - seizoen 1 is geweldig :-D
Ja!!
Alle reacties Link kopieren
Jane the virgin
Alle reacties Link kopieren
Love is blind, the circle en jane de virgin zijn hele goede tips to, back with the ex is er geloof ik ook nog.
Ik lees nu voor de tweede keer in een topic Love at first sight, second change. Heet dat programma echt zo?
Alle reacties Link kopieren
Love is blind en the circle zijn inderdaad heel leuk. Ik heb ook goede dingen gehoord over dating around.

Maar videoland heeft inderdaad meer te bieden in dit genre. Daar heb je temptation island usa, married at first sight usa, etc.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
03-04-2020 22:30
Ik lees nu voor de tweede keer in een topic Love at first sight, second chance. Heet dat programma echt zo?
:lol: Het heet: Married at first sight, second change.
anoniem_310385 wijzigde dit bericht op 03-04-2020 23:41
0.41% gewijzigd
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
xRSNx schreef:
03-04-2020 23:13
:lol: Het heet: Married at first sight, second change.
Nu staat er in jouw quote van mij wel chance. Ik ga het programma eens googelen :-)
Adelaide schreef:
03-04-2020 21:12
Kijk Instant Hotel - seizoen 1 is geweldig :-D
Is dat net zoiets als Bed & Breakfast?
Taralina schreef:
04-04-2020 01:38
Is dat net zoiets als Bed & Breakfast?
Geen idee; dat ken ik niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ondanks prachtige huizen en natuurlandschappen het "instant hotel"-aspect behoorlijk op de achtergrond staat in vergelijking met het gekonkel tussen de kleurrijke kandidaten (vooral in de tweede helft van het seizoen) (Mikeeeeey!)
Adelaide schreef:
04-04-2020 09:51
Geen idee; dat ken ik niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ondanks prachtige huizen en natuurlandschappen het "instant hotel"-aspect behoorlijk op de achtergrond staat in vergelijking met het gekonkel tussen de kleurrijke kandidaten (vooral in de tweede helft van het seizoen) (Mikeeeeey!)
Ik ga kijken!
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
03-04-2020 21:00
the circle
Ik dacht dus eerst dat het acteurs waren die reality tv zouden bespotten, tot ik mij besefte dat het reality tv was en toen brak mn klomp; zo amerikaans en ZO slecht.
Alle reacties Link kopieren
Neem morgenavond ex on the beach op. Nederlandse versie komt op mtv, kan je dat later terug kijken. Alle temptation island usa afleveringen, wel op videoland te zien dacht ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven