Entertainment alle pijlers

Nick tegen Simon

04-02-2012 20:40 895 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook vanavond? Bij gebrek aan andere trash
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 februari 2012 @ 21:19:

Katja is echt sexy. En ik ben totaal niet lesbisch ofzo.Je zou het wel spontaan bijna worden met die looks
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, hier idem.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook zo lesbiëtte met Katja kunnen worden. En ze doet het ook erg leuk, vind ik.
Ik vind hier dingen van.
quote:Summerdance schreef op 04 februari 2012 @ 21:20:

[...]



Die staat per omgaande in mijn top3 meest sexy vrouwenMijn meneer kijkt ook ineens mee
Alle reacties Link kopieren
zij wordt echt nog mooier dan ze is met de jaren.
Ja ze doet het inderdaad erg leuk. Gezellig, spontaan.
O, hij zegt dat ze eng is en een vampier zou kunnen spelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 04 februari 2012 @ 21:18:

[...]



Even doorzappen dan, er is vast ook wel ergens per seconde wijzer, of Twee vandaag...Nou summerdance, relax, iedereen zijn mening toch?
Lachen dit.
Alle reacties Link kopieren
Als sterren aan de hemel staan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 februari 2012 @ 21:20:

Ik zou ook zo lesbiëtte met Katja kunnen worden. En ze doet het ook erg leuk, vind ik.Mee eens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:_69_ schreef op 04 februari 2012 @ 21:22:

[...]



Nou summerdance, relax, iedereen zijn mening toch?Ja hoor, ik dacht alleen ik geef je een tip
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta ervan te kijken. Ik ga zit meestal wel bij de mening die de meeste hebben. Maar ik merk dat velen t programma leuk vinden, maar wij hier op de bank vinden t echt een beetje overdreven gezellig.
Straks komt 'Ik Vertrek.' Nog even volhouden dus.
Ik heb echt in tijden niet zo'n leuk zaterdagavond programma gezien. Helemaal top.
Rain down on me.
Alle reacties Link kopieren
Er zit ook lekker veel vaart in. Geen reclame, geen terugblikken, geen vooruitblikken, geen tenenkrommende interviewtjes..
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 februari 2012 @ 21:25:

Ik heb echt in tijden niet zo'n leuk zaterdagavond programma gezien. Helemaal top.Rain down on me
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Eens Caaf.
Alle reacties Link kopieren
Vond het al knap dat ie die scooter raadde!
Alle reacties Link kopieren
Simon is niet zo goed hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 februari 2012 @ 21:24:

Straks komt 'Ik Vertrek.' Nog even volhouden dus. Dat is ook zon leuk programma.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het hilarisch!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja vind ik ook Myleen. Geweldig hoe de mensen vaak met totaal verkeerde verwachtingen gaan emigreren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven