Entertainment alle pijlers

Obese 2015

19-04-2015 20:26 1754 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er? Nu op RTL4.

Voor de één is het kwijtraken van de nodige kilo’s een zuiver esthetische kwestie, voor de ander bittere noodzaak. Dit laatste gaat zeker op voor de zeven kandidaten die een jaar geleden werden overvallen door Wendy van Dijk met de boodschap dat zij geselecteerd zijn voor het nieuwe seizoen van Obese. Daisy (26), Gerard M (40), Tatjana (22), moeder Xandra (43) & dochter Kelée (16), Roel (21) en Gerard K (34) grijpen deze kans met beiden handen aan. Voor hen hét startschot voor een zwaar, emotioneel en intensief jaar dat met camera’s is vastgelegd.

Die Daisy weegt 221 kilo. Best heftig, hoe kom je zover?
quote:chismes schreef op 19 april 2015 @ 21:21:

Minnimouse:

Respect voor je krachtige karakter (dik of dun, maakt me niks uit!!).Dank je wel, lief van je
quote:minnimouse schreef op 19 april 2015 @ 21:21:

[...]

Dank je

Ik heb even zitten janken toen ik mijn eigen tekst terug las.

Kan ik morgen weer mooi bij de psychologe neerleggen
Bow Down Btchs
quote:snoopylynn schreef op 19 april 2015 @ 21:20:

Damn, wat voor keutels leggen jullie neer? Die van mij zijn net een handje hondebrokken Foto zien?
oh jee, en ze was al zo bang
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:minnimouse schreef op 19 april 2015 @ 21:17:

[...]

Ja ik woog 142 kilo. Ik weeg nu rond de 80 kilo. Ik ben 1.84m lang dus heb een gezond gewicht. Ik ben naar een diëtiste gegaan, ben gaan sporten, gezond gaan eten en ben in ongeveer 2 jaar ongeveer 60 kilo afgevallen. Ik heb een tijd niet gesport en merk dat ik nu weer wat kilo's aangekomen ben dus ik er weer flink tegenaan aan het gaan.

Ik heb al die overtollige kilo's er jarenlang zelf aan gegeten maar het doet pijn als mensen zeggen dat je vies bent of dat je zelfmoord moet plegen. Eten kan ook een verslaving zijn. Ja, ook ik heb het bekende verhaal waarom ik troost zocht in eten. Ik ben jarenlang gepest in mijn jeugd en in mijn volwassen leven kon ik jarenlang mijn draai niet vinden (om het maar even kort samen te vatten). Dat is een cliché want dat hoor je vaak, maar het is echt zo.

Ik vond het heel moeilijk om naderhand alle complimenten van mensen te horen. Mensen die je normaal geen blik waardig keuren, waren dan ineens enthousiast. Ja ik vind ook dat ik er slanker een stuk beter uitzie en ja, ik ben een stuk gezonder dan toen. Maar het voelt voor mij nog steeds alsof ik alleen maar geaccepteerd wordt als ik slank ben/een normaal gewicht heb.

Ik ben daarom momenteel in therapie.Minnie, je verdiend respect!!
Wat een doorzettingsvermogen heeft zij! Ontzettend veel respect.
quote:snoopylynn schreef op 19 april 2015 @ 21:20:

Damn, wat voor keutels leggen jullie neer? Die van mij zijn net een handje hondebrokken Soms trek ik halverwege door omdat het anders verstopt raakt...
Ah wat sneu, het zit haar ook niet mee.
Karma, en alles komt goed

[...]

Dank je

Kan ik morgen weer mooi bij de psychologe neerleggen

Agossie

Ik denk dat je vooral heel erg trots op jezelf mag zijn!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En daar gaan we weer. Al die kosten die ze maakt met haar EHBO. Heeft ze wel fijn aan zichzelf te danken en dat van onze belastinggeld!!!!
Bow Down Btchs
quote:ADM schreef op 19 april 2015 @ 21:22:

Ah wat sneu, het zit haar ook niet mee.Pech to the max hoor
quote:troelalaaaatje schreef op 19 april 2015 @ 21:22:

[...]

Minnie, je verdiend respect!!Dank je wel, lief van jou
WOW wat een karakter, toch doorgaan met die bootcamp. die laat zicht niet uit het veld slaan. petje af
Minni Afvallen is 1, maar leren omgaan met het nieuwe lijf is een tweede
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2015 21:37
Reden: provocerende opmerking verwijderd!
% gewijzigd
Bow Down Btchs
quote:Jalina schreef op 19 april 2015 @ 21:21:

pffffffffffff wat stelt ze zich enorm aan zeg.Wel gek, je vraagt hulp om je zusje te helpen met haar overgewicht maar als het over onbekenden gaat komt wel je ware karakter naar boven. Ik zeg, praat eens tegen je zus zoals je hier over de deelnemers praat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jeetje wat is ze al veel afgevallen!

Echt een leuke meid, zit hier gewoon trots te wezen terwijl ik haar niet eens ken.
Jeetje ze huilt en stelt zich wel heel erg aan.
Bow Down Btchs
quote:Summerdance schreef op 19 april 2015 @ 21:23:

[...]

Agossie

Ik denk dat je vooral heel erg trots op jezelf mag zijn!Ja, dat ben ik ook wel
quote:Jalina schreef op 19 april 2015 @ 21:23:

En daar gaan we weer. Al die kosten die ze maakt met haar EHBO. Heeft ze wel fijn aan zichzelf te danken en dat van onze belastinggeld!!!!Wat een schijtleven moet jij hebben. ..
Jalina wat zit je hier te trollen zeg. Die ehbo heeft niets met onze belastingcenten te maken. volgens mij zit ze in de ardennen en niet in NL.
quote:Tickel schreef op 19 april 2015 @ 21:24:

[...]

Wel gek, je vraagt hulp om je zusje te helpen met haar overgewicht maar als het over onbekenden gaat komt wel je ware karakter naar boven. Ik zeg, praat eens tegen je zus zoals je hier over de deelnemers praat.

IK heb mezelf voorgenomen om maar helemaal niet meer op dit soort types te praten

Ze zitten nogal in mijn irritatie zone
quote:Jalina schreef op 19 april 2015 @ 21:24:

Waarom een hemdje aan met die lelijke armen, bedek het dan tenminste!!!!!!!!!!!!Doet ze om jou te plagen.
quote:Jalina schreef op 19 april 2015 @ 21:23:

En daar gaan we weer. Al die kosten die ze maakt met haar EHBO. Heeft ze wel fijn aan zichzelf te danken en dat van onze belastinggeld!!!!

Och lieve meid toch. Zoveel woede zit er in jou, zoveel onverwerkte dingen.

Dikke knuffel.

[...]

Dank je

Kan ik morgen weer mooi bij de psychologe neerleggen Respect. Ik maak een diepe buiging voor je.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven