Entertainment alle pijlers

OMG....HNTM

31-08-2015 20:42 1292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies, er is weer een nieuw seizoen Hollands Next Top Moddol begonnen. Wie kletst mee over deze knop op 0 onzin?
Nu echt doei
quote:cataleya00 schreef op 07 september 2015 @ 21:44:

[...]

Haha ja ik kijk het nu terug... Sorry beetje mosterd :D

Maar irriteer jij je bijvoorbeeld niet aan Mandy?Ik heb zelfs gezegd hier dat ik een hekel aan haar heb, en meerdere geirriteerde posts aan haar gewijd
quote:lionlily schreef op 07 september 2015 @ 21:41:

haha, cataleya, kijk jij met vertraging, toevallig?

Doei weer allemaal!Hahaha o stom, ik lees nu in de reacties dat ze eruit is :D Nouja prima, ik happy
quote:lionlily schreef op 07 september 2015 @ 21:46:

[...]

Ik heb zelfs gezegd hier dat ik een hekel aan haar heb, en meerdere geirriteerde posts aan haar gewijd En jij ook happy dan ik vond het al zo gek dat ik als enige haar zo irritant vond
quote:vruchtgebruik schreef op 07 september 2015 @ 21:35:

[...]

Haha dat zou hilarisch zijn!Nou, begin maar met lachen dan, want die vent is zo Hollands als wat.
Fleurine is er wat mij betreft terecht uit.

Volgende week maar yara fay er van mij uit. Ze is te houterig vind ik.

Amy gaat ver komen als ze meer zelfvertrouwen krijgt!

Lisa is echt mijn favoriet! Prachtig vind ik haar. En lekker nuchter, heerlijk.

Rachel was eerst nijn favoriet maar ik wissel haar in voor jacky:)
Wie gaat er volgens jullie volgende week uit en wie gaat winnen?
Ik vind die stem van Sterre zo mannelijk. Ik dacht echt eerst dat zij de man zou zijn van het stel!
quote:a_nick_is_crini schreef op 07 september 2015 @ 21:36:

En die kleine Amy met die rode haren vind ik het lelijksteOh echt he! En die foto was ook zo afschuwelijk. Normaal zeuren ze over die tenen/voeten die ze sierlijker moeten doen enzo. Brrrr

Ja sorry echt die voeten, dat hoofd, die benen.

Ik kan me vaak niet vinden in "ik kan niet zien wat je boodschap is" en dat soort geneuzel, maar deze foto vind ik gewoon lelijk.
Ik vind Laurie een soort kruising tussen Gigi Ravelli en Sonja Bakker.
En nu al geen etnische diversiteit meer. Hebben er nu werkelijk bijna alleen blanke meiden aan de audities meegedaan? Ik kan me dat niet echt voorstellen.
quote:Poekie05 schreef op 08 september 2015 @ 01:02:

[...]

Oh echt he! En die foto was ook zo afschuwelijk. Normaal zeuren ze over die tenen/voeten die ze sierlijker moeten doen enzo. Brrrr Ik heb Amy even opgezocht en vind haar op heel veel foto´s best knap en een speciaal gezichtje hebben, zoals op deze foto http://sldfotografie.weeb ... 41425559/8543555_orig.jpg

Kan helaas geen plaatjes plakken. Alleen die pony die ze nu heeft vind ik zo zonde, maakt haar gezicht erg klein en een stuk minder mooi.
Vind Amy lijken op Christina Ricci
quote:Baudolino schreef op 08 september 2015 @ 11:12:

Vind Amy lijken op Christina RicciNu je het zegt.. https://www.facebook.com/ ... 41703482.&type=3&theater.

Ik hou wel van aparte hoofden
Die Anouk die bazelt ook maar wat zeg.

Fleurine moest weg omdat Anouk niet zag wat er in haar hoofd omging.

Ze kon geen emoties zien bij haar.

Terwijl Anouk daarvoor al tegen een paar meiden had gezegd,dat ze niet wilde zien of iemand,boos of zenuwachtig was.

Uh..zijn dat geen emoties ,Anouk?
Ik vind dat altijd van die flauwekulredenen om iemand weg te sturen. Hebben ze wel vaker, van dat soort gebazel. Er moet iemand afvallen en ze hebben nog te weinig materiaal om iemand echt om weg te sturen, dus dan maar zo. Zo komt het op mij over.
Net even terug gekeken op RtlXL.

Even mijn eerlijke mening; wat een tenenkrommend en amateuristisch programma is HNTM.

De helft van de meisjes heeft absoluut geen modellenuitstraling, mijn buurmeisje had ook mee kunnen doen. En dan die aanprijzingen van die juryleden; "zij ademt fashion!" Of die fotograaf met z'n steenkolen Engels, plaatsvervangende schaamte.

Of Loiza die heen en weer heeft gelopen over de catwalk en zegt dat ze daar haar werk wel van kan maken. Seriously? De zin van het leven is je geld te verdienen als lopende kleerhanger?

Ugh.... Volgende week maar weer kijken... 😬
Laurie vind ik een cacharel meisje (noanoa)

Gewoon een buurmeisje. Behoorlijk muizig, wel leuk op foto's.

Persoonlijkheid zero komma zero

Die Loiza vind ik ordinair. En los van mannelijk/drag achtig, gewoon niet modelwaardig. Sorry

Amy blijft een kinderlijke pensatuckie met een omwijs irritant mondje en nog irritantere stem.

Rachel vind ik mooi, klassiek.

Sterre zal wel gaan winnen, maar lord, keep your mouth shut!

Laurien terecht eruit. Geen fluit aan. Keek altijd zo rete verveeld.

Yak. Zat niks bij.
Laurien is fleurine, ik zit er nog niet echt in merk ik cq de meiden spreken me nog totaal niet aan en zijn volledig inwisselbaar.

Zit daar dan een heel team op en worden daar nou zoveel castings en screenings en audities op los gelaten?

Die Paul Fisher plukt zo zo van straat af. Een miljoen x mooiere meiden. Stuk voor stuk!
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 september 2015 @ 09:38:

En nu al geen etnische diversiteit meer. Hebben er nu werkelijk bijna alleen blanke meiden aan de audities meegedaan? Ik kan me dat niet echt voorstellen.

Nu je het zegt. Ik struikel hier over de duizend keer pittiger en mooiere meiden in alle tinten. Gemiste kans.

Plus size ook nergens te bekennen.
Fleurine is er wat mij betreft ook terecht uit. Ik vond haar niet mooi en niets toevoegen.

Amy noem ik Jammerende Jenny. Wat heeft die er een chagrijnige smoel op staan. Het zal wel onzekerheid zijn, maar dan nog.

Jackie, Loiza en Lisa vind ik wel leuk. Respect hoe Loiza het vertelde aan Fred. "Gelukkig" heeft ze het (nog) niet met de meiden gedeeld, want wat een gejank zeg... Pff... Komt natuurlijk ook voor een deel door de montage maar wat een drama.'s...

En inderdaad die Mandy, wat een attitude! Ze had al zoveeeeel ervaring, maar nee, niet je haar af willen knippen. Pfff... Ik vraag me trouwens toch af of die "haar meiden " geen actrices zijn die erin gestopt worden voor het drama gehalte. Ik bedoel: je doet mee aan HNTM en 2 (TWEE) mensen haken af omdat ze hun haar af moeten knippen. Dat kan toch niet serieus zijn???

"Ze ademt Fashion" is trouwens ook zo'n horror uitspraak inderdaad en het dan ook nog iedere week herhalen.

En eeh de meiden mochten een "grote show" lopen??? Er werd een catwalk achtig iets gemaakt in het atelier....

En ja van Dirk Kikstraaa ( hoe Engels) die Engels praat word ik ook moe. Al vind ik het ook wel om te
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
De OMG's zijn me deze aflevering niet opgevallen trouwens, of heb ik niet op zitten letten?
I don't know what that means.
Ik zit op popcorn ook weer ANTM te kijken, en dan valt toch wel enorm op hoe gigantisch low-budget de Nederlandse versie is vergeleken bij ANTM.

Ik vond er niets an. Wel vond ik die ene troela met dat lange haar enorm vervelend, met 'al' haar levens ervaring enzo , t kind is potdorie nog nat achter de oren. En dat bleek ook wel, aangezien ze weigerde haar haar te laten knippen. Zelfs niet na dat haar Eedjunt er toestemming voro had gegeven. Verschrikkelijk wat een mottenbal.
Dus.
quote:TemperanceB schreef op 08 september 2015 @ 20:15:

De OMG's zijn me deze aflevering niet opgevallen trouwens, of heb ik niet op zitten letten?

Ik heb het dit keer ook maar één keer gehoord!

Wat wel grappig was:

Fred na Loiza's onthulling: "Ik moet aan de zuurstof, ik ga zo even langs het VU."

Loiza: "Ja, daar ben ik heel vaak geweest."

Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven