Onderweg naar Liefde
woensdag 12 november 2025 om 16:15
In het NPO 3-programma Onderweg naar liefde gaan Nederlandse vanlifers tijdens één van hun droomreizen op zoek naar een partner. In het tweede seizoen trekken zeven vanlifers met hun camper door Europa. Op adembenemende plekken ontmoeten ze nieuwe dates, ontdekken ze elkaars wereld en zoeken ze uit of hun vrije leven op wielen samen nóg mooier wordt.
Onderweg naar liefde, vanaf 10 november elke werkdag om 19.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 3.
Zijn er nog kijkers van deze variant op B&B vol liefde?
Onderweg naar liefde, vanaf 10 november elke werkdag om 19.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 3.
Zijn er nog kijkers van deze variant op B&B vol liefde?
vrijdag 5 december 2025 om 20:21
Ik kijk vooruit via NPO-start en deze week waren er maar 4 afleveringen, dus had een idee.
Gevaarlijke tip: de volgende 5 staan alweer online, dus je kan je voor vanavond troosten met de aflevering van 8 december. Maar het risico is dat je gaat bingen.
Over Cees: het zou heel, heel misschien kunnen dat het toch nog iets is geworden met Kyle. Hij zegt in zijn terugblik dat hij 'in het programma' niet de liefde heeft gevonden, maar nu wel iemand date. Wie weet erna toch wel met Kyle? Hoop doet leven.
https://kro-ncrv.nl/onderwegnaarliefde/ ... aar-liefde
Dit is trouwens geen spoiler hè, ik spreek alleen mijn lichte hoop uit.
zondag 7 december 2025 om 22:52
Ik heb vooruit gekeken, dus ik zeg niks, maar zweverige Joris spant daarin echt de kroon hoor. Heel veel bla bla, terwijl ik denk: je bedoelt dus gewoon XYZ.
zondag 7 december 2025 om 23:22
Ik kijk ook vooruit, en ik blijf het fascinerend vinden hoe lange Joris toch allemaal net zo zweverige types weet uit te nodigen. Dat ge-hmmmmm, ze doen het echt allemaal vanaf seconde 1. In het dagelijks leven kom ik dit soort mensen gelukkig nooit tegen, of ze gedragen zich dan wel een beetje normaal, maar echt.. wat een gezever alleen maar.
maandag 8 december 2025 om 09:24
Ohhh ik kreeg dit programma getipt van een vriendin en ik ben helemaal verslaafd.
Kyle vind ik echt leuk. Lief, vriendelijk, oprecht. Cees en hij vond ik ook echt een leuke match.
Henno, ik weet het niet. Heeft volgens mij heel veel issues maar bedoelt het wel goed denk ik. Vond hem op de boot ook oprecht bezorgd.
Marit, ik weet niet eens meer welke date daar nu is. Zegt genoeg.
Silke vind ik wel leuk maar ze heeft stomme dates.
Mark is echt heel kinderachtig. Snap ook niet waarom die Roxy daar blijft.
Rode Joris met zn harde leuter, brrr.
Grijze Joris vind ik wel een mooie man maar dat is het verder ook wel. Ook brrr.
Ben nu ook seizoen 1 aan het kijken en vol verbazing over Martijn.
Kyle vind ik echt leuk. Lief, vriendelijk, oprecht. Cees en hij vond ik ook echt een leuke match.
Henno, ik weet het niet. Heeft volgens mij heel veel issues maar bedoelt het wel goed denk ik. Vond hem op de boot ook oprecht bezorgd.
Marit, ik weet niet eens meer welke date daar nu is. Zegt genoeg.
Silke vind ik wel leuk maar ze heeft stomme dates.
Mark is echt heel kinderachtig. Snap ook niet waarom die Roxy daar blijft.
Rode Joris met zn harde leuter, brrr.
Grijze Joris vind ik wel een mooie man maar dat is het verder ook wel. Ook brrr.
Ben nu ook seizoen 1 aan het kijken en vol verbazing over Martijn.
Natte tosti..
maandag 8 december 2025 om 09:32
dinsdag 9 december 2025 om 09:09
Oh ja je hebt gelijk. Ik had daar overheen gelezen. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik kijk wel vooruit maar probeer echt niet te spoileren.
Er zijn vooral momenten waarvan ik niet kan wachten op de reacties van de mensen die niet vooruit kijken
dinsdag 9 december 2025 om 11:16
Volgens mij is Henno aan het gaslighten. Hij probeert continu de dames in de maag te splitsen dat ze hem een vervelend gevoel geven door sommige dingen wel of juist niet te doen, of door iets op een bepaalde manier te zeggen, op een bepaalde manier te reageren..
Het verbaast mij elke keer weer. De vrouwen reageren een beetje sip, zo van "wat deed ik dan fout"?
Hij manipuleert in mijn ogen de boel zo met het doel dat ze hém niks kunnen verwijten en dat ze straks als was in zijn handen zijn. En ik vraag me af of hij zich hiervan heel bewust is of dat het een gewoonte van hem is.
En verder acteert hij de leuke, liefdevolle, gevoelige en aantrekkelijke boy.
Het verbaast mij elke keer weer. De vrouwen reageren een beetje sip, zo van "wat deed ik dan fout"?
Hij manipuleert in mijn ogen de boel zo met het doel dat ze hém niks kunnen verwijten en dat ze straks als was in zijn handen zijn. En ik vraag me af of hij zich hiervan heel bewust is of dat het een gewoonte van hem is.
dinsdag 9 december 2025 om 12:05
Ik vind Henno met de dag enger worden. Ook de manier waarop hij Mliou met ´dame´ aansprak toen ze irritaties hadden. Brrrr, wat een nare man en dan zitten ze nog in de date-fase..Lieneke schreef: ↑09-12-2025 11:16Volgens mij is Henno aan het gaslighten. Hij probeert continu de dames in de maag te splitsen dat ze hem een vervelend gevoel geven door sommige dingen wel of juist niet te doen, of door iets op een bepaalde manier te zeggen, op een bepaalde manier te reageren..
dinsdag 9 december 2025 om 17:31
dinsdag 9 december 2025 om 17:52
Ik vind het geil Het voelt goed om... blablabla.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in