One Born Every minute
woensdag 22 augustus 2012 om 22:10
Komt nu ( net 5 22:10)
Een seizoen One Born Every minute uit Engeland. Met een hele foute man, die z'n bevallende vrouw helemaal belachelijk maakt en een jong meisje van 22 die dr eerste kindje krijgt, via een keizersnede.
Volgens mij komt het elke week hopelijk met leukere mannen want deze is te erg..
Een seizoen One Born Every minute uit Engeland. Met een hele foute man, die z'n bevallende vrouw helemaal belachelijk maakt en een jong meisje van 22 die dr eerste kindje krijgt, via een keizersnede.
Volgens mij komt het elke week hopelijk met leukere mannen want deze is te erg..
woensdag 22 augustus 2012 om 22:20
Leuk programma hè ik kijk ook! Geen idee of het al eerder is uitgezonden! Ik heb het maar een paar keer gezien op tlc!
Toen was ik zelf zwanger en vond ik het natuurlijk helemaal leuk!
Deze aflevering heb ik iig nog niet gezien!
Wel apart om te zien hoe anders het er daar aan toe gaat mbt pijnstilling ed
Toen was ik zelf zwanger en vond ik het natuurlijk helemaal leuk!
Deze aflevering heb ik iig nog niet gezien!
Wel apart om te zien hoe anders het er daar aan toe gaat mbt pijnstilling ed
woensdag 22 augustus 2012 om 22:21
woensdag 22 augustus 2012 om 22:30
quote:Weekend schreef op 22 augustus 2012 @ 22:22:
Toen ik zwanger en bevallen was vond ik het heerlijk! Nu ook nog wel, Oja zo ging t!
Enne die pijn bestrijding... Huppa nog wat lach gas er bij..
Herkenbaar! Tijdens mijn zwangerschap vond ik het geweldig om te kijken. Gewoon om een beetje te zien hoe het bij anderen ging. Het heeft mij een beetje geleerd wat ik niet wilde. En het blijft inderdaad een geweldig programma!
Begrijp alleen nooit zo goed waarom zoveel stellen hele families erij slepen. Vaders, moeders, zussen, broers, oudere kinderen... Die wil je er toch helemaal niet bij hebben.
Toen ik zwanger en bevallen was vond ik het heerlijk! Nu ook nog wel, Oja zo ging t!
Enne die pijn bestrijding... Huppa nog wat lach gas er bij..
Herkenbaar! Tijdens mijn zwangerschap vond ik het geweldig om te kijken. Gewoon om een beetje te zien hoe het bij anderen ging. Het heeft mij een beetje geleerd wat ik niet wilde. En het blijft inderdaad een geweldig programma!
Begrijp alleen nooit zo goed waarom zoveel stellen hele families erij slepen. Vaders, moeders, zussen, broers, oudere kinderen... Die wil je er toch helemaal niet bij hebben.
woensdag 22 augustus 2012 om 22:32
Jee ik kijk niet in m'n eentje! Ik moet over zeven maanden ook weer dus het is een leuke herinnering aan mijn vorige bevalling, zonder lachgas!
Omg die man met die handschoen en het op slotdraaien van die deur en wat doet die zoon daar!! Dan kan je nog beter alleen zijn.
Ik vind het blonde meisje met zorgen over de toekomst heel sympathiek en ze heeft humor, leuk.
Omg die man met die handschoen en het op slotdraaien van die deur en wat doet die zoon daar!! Dan kan je nog beter alleen zijn.
Ik vind het blonde meisje met zorgen over de toekomst heel sympathiek en ze heeft humor, leuk.