Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Precies op tijd om het nieuwe seizoen te promoten dat vanavond begint :proud:

Flinke baby, geen wonder dat Joy er zo moe uit ziet!
never mind
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2018 16:46
Reden: klopt niet wat ik schreef
78.57% gewijzigd
Timetraveler schreef:
26-02-2018 16:22
http://people.com/tv/joy-anna-duggar-we ... n-forsyth/

De baby is er. Gideon Martyn Forsyth, 10 lbs., 3 oz.

Holey shit dat is 4,8 - 4,9 kg hè :bonk:

Arme Joy. Zou het keizersnede zijn geworden? Al enkele dagen geleden geboren...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Flinke baby, maar kan op natuurlijke wijze hoor, gelukkig ook maar 1 dag na haar due date!
Dat het enkele dagen geleden was hoeft niet te betekenen dat het een keizersnede was, sommige wachten een paar dagen, Anna deed dat ook he.

Die Duggar vrouwen hebben allemaal van die grote zware baby's.
Anna haar baby's waren lichter en ik denk dat Kendra ook wel een lichtere baby krijgt, maar bij de Duggar vrouwen zware baby-genen blijkbaar O_O
Bij Jinger kan ik me ook geen enorme baby voorstellen, zij is zo petite.
Joy ziet er moe uit, maar goed, ik zag er na mijn bevallingen niet beter uit hoor! :lol:
AnAppleADay schreef:
26-02-2018 20:32
Bij Jinger kan ik me ook geen enorme baby voorstellen, zij is zo petite.

Ik hoop het voor haar, 10 pond is echt geen lachtertje!
Ik vind de naam trouwens wel erg mooi
In het filmpje op TLC sprak Joy over een thuisbevalling in een birthing pool, en hadden ze thuis alles klaar. Maar aan de foto's te zien is Gideon toch in het ziekenhuis geboren, maar ik denk niet dat ze een keizersnede heeft gehad.
Misschien ook weer zo'n hele lange bevalling en misschien ook veel bloedverlies?

Toch blij dat Gideon er veilig is en alles goed is met Joy!
Haha wat een heerlijke foto op instagram
Afbeelding
Voor de geïnteresseerde, Counting on season 7 is gister begonnen en hier is de recap van de eerste aflevering

http://www.duggarfamilyblog.com/2018/02 ... recap.html
LAgirl82 schreef:
27-02-2018 07:35
Voor de geïnteresseerde, Counting on season 7 is gister begonnen en hier is de recap van de eerste aflevering

http://www.duggarfamilyblog.com/2018/02 ... recap.html
"Down in Laredo, Jinger and Jeremy compete in a tennis match. Jinger wears a mid-thigh tennis skirt and a modest tank top. Jeremy has played a few times, but Jinger has only played once or twice."

Blote schouders EN knieën?! O_O
the-dowager schreef:
27-02-2018 07:46
"Down in Laredo, Jinger and Jeremy compete in a tennis match. Jinger wears a mid-thigh tennis skirt and a modest tank top. Jeremy has played a few times, but Jinger has only played once or twice."

Blote schouders EN knieën?! O_O

Volgens mij heb je heel wat gemist, Jinger houdt zich al heel lang niet meer aan de Duggar-dresscode :yes:
Al op haar huwelijksreis had ze blote schouders en daarna kwamen de broeken en iets kortere rokjes (maar nog steeds vrij netjes, geen mini ;-) )

Ik ben blij voor Jinger, je ziet echt dat ze wat losgebroken is en haar eigen koers vaart en wat vrijer is, ook in de kringen met wie ze omgaat.

Maar zoals je kon lezen geldt dat helaas niet voor Joy en Kendra, en de rest...
Ik denk dat Joy en Kendra daar ook misschien gewoon minder behoefte aan hebben. Zoals bij Jinger te zien is er best wat ruimte om te trouwen in een iets andere omgeving.
LAgirl82 schreef:
27-02-2018 07:53
Volgens mij heb je heel wat gemist, Jinger houdt zich al heel lang niet meer aan de Duggar-dresscode :yes:
Al op haar huwelijksreis had ze blote schouders en daarna kwamen de broeken en iets kortere rokjes (maar nog steeds vrij netjes, geen mini ;-) )

Ik ben blij voor Jinger, je ziet echt dat ze wat losgebroken is en haar eigen koers vaart en wat vrijer is, ook in de kringen met wie ze omgaat.

Maar zoals je kon lezen geldt dat helaas niet voor Joy en Kendra, en de rest...
Haha, niet gemist, ben een trouwe mee-lezer op dit topic. Maar meestal vallen de korte broeken/rokken toch wel op of over de knie, dus halverwege de dij vond ik wel echt weer een stapje verder (al helemaal gecombineerd met blote schouders).

Good for her, verder, lijkt me heel erg vervelend als je zelfs tijdens het sporten nog gehinderd wordt door die veredelde burka's die de Duggars dragen.
Wel grappig in de aflevering van gister met Joy op huwelijksreis in Zwitserland dat ze nog nooit water met bubbels had gedronken :lol:
Tuurlijk, water met bubbels (Spa rood) is veel minder bekend in de VS, maar ze kennen het wel, het wordt er alleen veel minder gedronken.
Joy keek zo geschrokken dat ze water met bubbels kreeg en dacht waarschijnlijk dat het iets met alcohol was, en alcohol is natuurlijk strikt verboden he!
Ik vond het wel grappig.

En ik heb toch wel al eerder foto's gezien van Jinger in een jurkje dat een paar cm boven de knie was, je kon toch wel een beetje bovenbeen zien hoor, echt zó Nike :hyper:
the-dowager schreef:
27-02-2018 12:18

Good for her, verder, lijkt me heel erg vervelend als je zelfs tijdens het sporten nog gehinderd wordt door die veredelde burka's die de Duggars dragen.

En stel je voor om te gaan zwemmen in van de oversized jurken O_o
Als je dit leest, zie je dat Jinger toch heel wat overwonnen heeft met haar tennis outfit. Zeker omdat er ook camera's (en mannen!!!) bij waren. Ik ben benieuwd wat haar ouders ervan vonden.

http://www.recoveringgrace.org/2015/04/ ... of-beauty/
LAgirl82 schreef:
27-02-2018 13:05
En stel je voor om te gaan zwemmen in van de oversized jurken O_o
Met dat soort activiteiten dragen ze toch een broek tot de knie?
Kashri schreef:
27-02-2018 15:35
Met dat soort activiteiten dragen ze toch een broek tot de knie?

Nee, er zijn speciale zwemjurken, met een broek of legging eronder.

Hier zie je Jill in zo'n swimdress, en als je Googled op Modest swimdress vind je een hele hoop
http://www.duggarfamilyblog.com/2012/06 ... mwear.html
Hier zie je ook een foto van hen (Jessa geloof ik) in hun zwemkleding.
http://www.intouchweekly.com/posts/dugg ... ear-137714

En hier is een filmpje van de meiden tijdens het zwemmen
https://www.youtube.com/watch?v=XaMcs8Kg5RM

Lijkt me zó ongemakkelijk en zwaar en plakkerig :bonk:
anoniem_65201c43b20be wijzigde dit bericht op 27-02-2018 20:07
Reden: aanvulling
21.34% gewijzigd
Lees ik nu goed dat Austin en joy gingen skydiven? (Of hoe je dat ook noemt) En dat joy met een vreemde man ging? Hoe dan, met een stuk hout ertussen om afstand te houden?
Als iemand trouwens de afleveringen wil zien moet je me even pb-en.
Ik heb wel wat stream-links (wel je popup blocker aan zetten :proud:)
AnAppleADay schreef:
27-02-2018 20:38
Als iemand trouwens de afleveringen wil zien moet je me even pb-en.
Ik heb wel wat stream-links (wel je popup blocker aan zetten :proud:)

:bye: zie pb
Al iets gevonden... :proud:

:popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven