Ons leven met 19 kinderen

vrijdag 2 maart 2018 om 17:13
Timetraveler schreef: ↑02-03-2018 08:08Sorry misschien al genoemd, maar ik vond deze ook erg indrukwekkend:
https://www.youtube.com/watch?v=9WQy4LGUQRg
Heb je gezien, ik heb een opvolging gevonden van haar over Bill Gothard en de IBLP

zaterdag 3 maart 2018 om 13:01
Klopt. Dat word uitgezonden met pasen 2023 ofzo.

"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
zaterdag 3 maart 2018 om 14:12
Online. Zoeken op 'watch online series'. Dan een pagina kiezen en kijken of ze "counting on" hebben. Worstel je dan door de reclame heen en hopen dat de link werkt. Anders weer opnieuw proberen

maandag 5 maart 2018 om 18:26

maandag 5 maart 2018 om 18:54
Ze moeten "Gods army" bouwen. Dus hoe vroeger ze starten hoe meer kinderen ze kunnen baren.

maandag 5 maart 2018 om 19:35
Haha inderdaad! Vind 18 wel jong! De duggarmeisjes zelf waren allemaal ouder geloof ik. Behalve joy..AnAppleADay schreef: ↑05-03-2018 19:26Als ik niet eens zou mogen zoenen zou ik er ook vaart achter zetten.

maandag 5 maart 2018 om 21:13

dinsdag 6 maart 2018 om 09:47
Ja prachtig die tennis outfit van Jinger!
Nog steeds heel netjes, maar zeker geen Duggar-dresscode meer, dit is 'nike' voor hun.
Mooi hoe Jinger toch wat losbreekt en haar eigen koers gaat varen. Ik zag ook haar foto met haar buikje van 20 weken zwanger, echt een veel kleiner buikje dan Joy, Jill en Jessa, gelukkig voor Jinger!

Nog steeds heel netjes, maar zeker geen Duggar-dresscode meer, dit is 'nike' voor hun.
Mooi hoe Jinger toch wat losbreekt en haar eigen koers gaat varen. Ik zag ook haar foto met haar buikje van 20 weken zwanger, echt een veel kleiner buikje dan Joy, Jill en Jessa, gelukkig voor Jinger!
dinsdag 6 maart 2018 om 10:15
Ik hoop dat dat zo blijft, Jinger is al zo smal.LAgirl82 schreef: ↑06-03-2018 09:47Ja prachtig die tennis outfit van Jinger!![]()
Ik vraag me wel eens af of Joy en/of Jill niet misschien zwangerschapsdiabetes hadden. Zulke grote babies! En aangezien ze niet echt aan prenatale zorg doen...

dinsdag 6 maart 2018 om 10:27
AnAppleADay schreef: ↑06-03-2018 10:15Ik hoop dat dat zo blijft, Jinger is al zo smal.
Ik vraag me wel eens af of Joy en/of Jill niet misschien zwangerschapsdiabetes hadden. Zulke grote babies! En aangezien ze niet echt aan prenatale zorg doen...
Daar dacht ik ook aan inderdaad.
Jessa had het daar ook over toen ze zwanger was van Henry dat ze heel goed op haar voeding lette daardoor. Maar ook echt prenatale zorg had ze dan weer niet met Henry.
Ik denk dat het veel eerder zwangerschapsdiabetes is dan dat het erfelijk is, want Michelle had ook niet zulke grote baby's, Jessa was haar grootste en die was 9 pond en nog wat, maar ruim 10 pond! Dat is toch echt niet normaal hoor!
Ze zeiden dat ze bij Joy ook niet wisten dat het zo'n grote baby was, maar dat komt natuurlijk ook omdat ze geen prenatele zorg heeft gehad.
En dan nog beginnen aan een thuisbevalling, zonder prenatale zorg en zonder echt goede opgeleide verloskundigen.

Maar goed, dat is wat Bill Gothard zo heeft voorgeschreven....
Hopelijk krijgt Jinger wel goede zorg.