Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Weer een nieuw Duggar-konijntje..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een jaar na de bruiloft is niet zo heel gek toch, dat gebeurd heel veel. Heel leuk voor ze!
Life is always rocky when you're a gem.
Heel fijn dat ze een jaar van elkaar hebben kunnen genieten zonder zwangerschap. En leuk voor dit stel hoor! Ik gun het ze wel.
https://www.youtube.com/watch?v=zMnAuhVzwyo
En ik durf te wedden dat Jessa ook zwanger is!
Timetraveler schreef:
04-01-2018 10:17
https://www.youtube.com/watch?v=zMnAuhVzwyo
En ik durf te wedden dat Jessa ook zwanger is!

Omdat ze iets ruim vallend draagt? Bedoel je niet Anna?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
04-01-2018 10:22
Omdat ze iets ruim vallend draagt? Bedoel je niet Anna?
Dat. En ook door hoe Ben en Jessa staan, zijn hand angstvallig net niet op haar buik. En doordat zij en Jinger al vanaf kinds af aan beste vriendinnen zijn en vast ook samen zwanger zouden willen zijn.
Jessa zou volgens mij heel graag tegelijk me Jinger zwanger willen zijn en dan allebei meisjes krijgen. Het zou mij niks verbazen als ze daar van droomt.
Als ze het schema tussen Spurgeon en Henry aan zou houden zou ze nu ook al 5 maanden zwanger moeten zijn dus opzich zou het niet raar zijn als de derde er komend jaar aan komt.
Jesse draagt normaal niet zulke ruimvallende jurken, het viel mij ook al op.
Ik denk dat Anna na 5 kinderen gewoon geen strakke buik meer heeft.
Ik hoop eigenlijk dat deze meiden het bij maximaal 5 kinderen houden.
De lichaamstaal van Ben en Jessa doet ook vermoeden dat ze idd zwanger is. Ik ben benieuwd, we horen vanzelf wel de “announcement” (of niet)
AnAppleADay schreef:
03-01-2018 16:55
Nou, ze hebben nog steeds idiote geloofsovertuigingen. Ze weten het alleen wat leuker aan te kleden.
Ja maar daarom kan het nog wel een leuk stel zijn. Ik vind ze erg schattig samen.
Jessa zou volgens mij heel graag tegelijk me Jinger zwanger willen zijn en dan allebei meisjes krijgen. Het zou mij niks verbazen als ze daar van droomt.
Haha ja dat denk ik ook :lol:
Ik las trouwens ergens van iemand die Jinger persoonlijk kent dat ze al ruim 4 misschien 5 maanden zwanger is. Ze wisten het al enige tijd, ze hebben het alleen lang stil gehouden.
LAgirl82 schreef:
07-01-2018 17:05
Ik las trouwens ergens van iemand die Jinger persoonlijk kent dat ze al ruim 4 misschien 5 maanden zwanger is. Ze wisten het al enige tijd, ze hebben het alleen lang stil gehouden.
Dat lijkt me wel erg lang als ik de recente foto's van haar zie
AnAppleADay schreef:
07-01-2018 17:14
Dat lijkt me wel erg lang als ik de recente foto's van haar zie
Er zijn best vrouwen die met 4 maanden een mini-buikje hebben waar je met kleding aan bijna niks aan ziet.
Aan de foto's te zien wisten ze in november wel al dat ze zwanger was. (Die ene foto met die lolly's)
Het zou me trouwens niks verbazen als Jessa ook zwanger is inderdaad, of heel snel zwanger zal zijn. Henry wordt volgende maand toch al 1 jaar, en ze zal inderdaad wel samen met Jinger zwanger willen zijn.
Ik gok zeker op 4 Duggar-kleinkinderen in 2018
LAgirl82 schreef:
07-01-2018 17:17
Er zijn best vrouwen die met 4 maanden een mini-buikje hebben waar je met kleding aan bijna niks aan ziet.
Aan de foto's te zien wisten ze in november wel al dat ze zwanger was. (Die ene foto met die lolly's)
Ik denk ook wel dat ze al 2 a 3 maanden zwanger is maar 4 a 5 lijkt me wel heel veel.
We zullen zien he, ik weet ook alleen wat ik lees.
Ze zal misschien even ver zijn als Kendra ongeveer?
LAgirl82 schreef:
07-01-2018 18:05
We zullen zien he, ik weet ook alleen wat ik lees.
Ze zal misschien even ver zijn als Kendra ongeveer?
Joy had het over 6 maanden verschil, dus dat zou Jinger in augustus/september plaatsen.
Tenzij de roddels over Joy waar zijn natuurlijk :proud:
Wanneer is Joy eigenlijk uitgerekend?

Ik hoop dat ze kiest voor professionele begeleiding tijdens haar bevalling. Grote baby's en relatief moeilijke bevallingen zitten daar in de familie lijkt het.
Timetraveler schreef:
07-01-2018 18:18
Wanneer is Joy eigenlijk uitgerekend?

Ik hoop dat ze kiest voor professionele begeleiding tijdens haar bevalling. Grote baby's en relatief moeilijke bevallingen zitten daar in de familie lijkt het.
Op z'n vroegst 16 februari (8,5 maand na de bruiloft), maar ze heeft het nooit officieel bekend gemaakt.
Begin oktober postte ze wel dat de baby even groot was als een paprika en dat is blijkbaar rond 18 weken, dan zou ze dus begin maart uitgerekend zijn.
Voor Joy is het eind februari/begin maart geloof ik. Al hebben ze dat nooit bevestigd.
Ik vraag me trouwens af waarom ze de uitgerekende datum niet meer vertellen.
Wat is dat nu voor trend?
LAgirl82 schreef:
07-01-2018 18:30
Ik vraag me trouwens af waarom ze de uitgerekende datum niet meer vertellen.
Wat is dat nu voor trend?
Geen idee, misschien willen ze niet dat iedereen ze stalkt als ze bijna uitgerekend zijn.
Voor de bruiloften snap ik het geheim houden trouwens wel ivm media.
Er zijn geruchten dat Josiah een vriendin heeft. Er reist een meisje mee door Australië met de Duggars. Ze werd voorgesteld als ‘family friend’ maar zat steeds naast Josiah en tijdens het boeken signeren signeerden ze ook als Lauren & Josiah.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AnAppleADay schreef:
13-01-2018 13:32
Er zijn geruchten dat Josiah een vriendin heeft. Er reist een meisje mee door Australië met de Duggars. Ze werd voorgesteld als ‘family friend’ maar zat steeds naast Josiah en tijdens het boeken signeren signeerden ze ook als Lauren & Josiah.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Family friend is Duggar taal voor dating volgens mij.
Kan de plaatjes niet zien :(
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven