Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
LunchLover schreef:
13-01-2018 14:31
Family friend is Duggar taal voor dating volgens mij.
Kan de plaatjes niet zien :(
Hmm ja de plaatjes doen het blijkbaar niet.
Ik heb ze gejat uit dit topic
http://www.freejinger.org/topic/30439-d ... rs/?page=6
Lauren Swanson en zij is de oudste van een hele rits kinderen uit ook een fundee family.
Is dat het grote nieuws van het nieuwe seizoen counting on of toch jessa's zwangerschap :-)
Ik vind het gewoon echt kindermishandeling.
Die kinderen hebben er niet om gevraagd om huishoudster te moeten spelen om mam te ontlasten.

En die quiverfull club zijn hele enge mensen. Extremistische christenen die veel kinderen fokken om ze als soldaatjes in te gaan zetten.
Als dat zo is zal Josiah dit najaar ook gaan trouwen. En zo blijven ze kijkers trekken voor hun show he.

Jessa zal ook wel zwanger zijn.
Zijn Josh en Anna nu ook in Australië of zag ik dat verkeerd op een foto?
Voor iedereen die denkt dat Jeremy anders of "vrijer" is dan Derick, think again!
Dit is wat de kerk van Jeremy deelt en achterstaat in hun denkbeelden.
Zie https://www.youtube.com/watch?v=vSaCOPoqJWg
LAgirl82 schreef:
14-01-2018 21:58
Zijn Josh en Anna nu ook in Australië of zag ik dat verkeerd op een foto?
Dat zijn Josiah en Lauren :-)
écht nieuws is het niet meer he, de meeste wisten het al. Maar nu is het dan officieel!
Josiah en Lauren zijn in een courtship!
http://www.duggarfamily.com/2018/1/josi ... e-courting
Naar verwachting en helemaal in Duggar traditie zullen ze ergens het najaar 2018 wel trouwen.
Josiah is 21 en Lauren Swanson is ook pas 18 jaar, allemaal jonge bruiden tegenwoordig daar!

http://people.com/tv/josiah-duggar-cour ... n-swanson/
Wat een verschil met het filmpje van hem met Marjorie. Toen was hij nog een heel creatief en outgoing type met een outgoing meisje. Nu zie ik een afgestompte jongen met een saai volgzaam meisje. Zonde.
Ja, ze komt natuurlijk ook uit de ATI/IBLP en is ook de oudste van 8 kinderen en heel volgzaam, net als Kendra ook.
En ook weer hetzelfde verhaal wat je aantrekt in haar, haar Christ-like karakter en hoe ze dient en bla bla bla, allemaal dienstbaarheid bij de meisjes!
En ze is ook weer zo jong, en volgend jaar op deze dag vast ook getrouwd en zwanger.
Ik gok op een bruiloft in augustus......
Wat is Josiah veranderd iig qua uiterlijk, ik vind hem nu heel erg op Josh lijken.
Op de FB site:
"At the conference it was announced that Josiah and Lauren have been courting as of January 6th. Before that they had been talking to each other for only a few months long distance since Lauren's family lives in Georgia. Michelle introduced Lauren as "sweet", "precious", and "a jewel"."

EN:
"Lauren's mom is expecting her ninth baby the same time as Joy which is the end of February or early March." :-o

Lauren is 18 en wordt 19 in mei
Promethium schreef:
23-01-2018 18:34
Wat is Josiah veranderd iig qua uiterlijk, ik vind hem nu heel erg op Josh lijken.
Ja he, ik vind hem ook erg op Josh lijken nu.
Ik vind haar er wel ouder uitzien. iets zegt me dat ze pit heeft.
Ja maar 'pit' wordt daar niet echt gewaardeerd in een vrouw, ze moet vooral 'sweet' en 'precious' zijn en een 'dienstbaar hart' hebben en een juweel voor de man. :P

Ze ziet er inderdaad wel leuk en spontaan uit. Mooie meid!
Alles voor de kijkcijfers..

Ik vraag me af of er nou echt niemand zoiets heeft van ‘doei! Geen zin om constant die camera’s op mijn gezicht’.

Zo’n nieuwe scharrel ook: die moet er maar akkoord mee gaan dat ze nu ook onderdeel wordt van het mediacircus. Zou dat onderdeel zijn van het praatje van de man met de vader van zijn scharrel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
24-01-2018 06:11
Alles voor de kijkcijfers..

Ik vraag me af of er nou echt niemand zoiets heeft van ‘doei! Geen zin om constant die camera’s op mijn gezicht’.

Zo’n nieuwe scharrel ook: die moet er maar akkoord mee gaan dat ze nu ook onderdeel wordt van het mediacircus. Zou dat onderdeel zijn van het praatje van de man met de vader van zijn scharrel?

Achter dat mediacircus zit ook een mooie portemonnee.
Een gezin van 10 kinderen is duur en ze beginnen vaak al jong en zonder opleidings. Veel Quiverfull families zijn echt wel arm, de Duggars waren dat ook voor TLC.
Dus een jonge twintiger met een goed inkomen is echt wel een pluspunt, ook al komt dat uit een mediacircus.
AnAppleADay schreef:
24-01-2018 07:54
Achter dat mediacircus zit ook een mooie portemonnee.
Een gezin van 10 kinderen is duur en ze beginnen vaak al jong en zonder opleidings. Veel Quiverfull families zijn echt wel arm, de Duggars waren dat ook voor TLC.
Dus een jonge twintiger met een goed inkomen is echt wel een pluspunt, ook al komt dat uit een mediacircus.

Ja, dat het geld oplevert snap ik. Maar zouden iedereen dan zo omhoog zitten/geldgeil zijn dat je je doen en laten verkoopt aan een TV programma? Plus alle aandacht die er uit voortkomt.. je verkoopt jezelf toch wel aan een commerciële zender.
Maar blijkbaar heeft god daar geen moeite mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik weet niet of de Duggars echt arm waren voor of zonder TLC, ze hebben toch best veel vastgoed en daarin toch mooie zaken gedaan.
Zou misschien iets minder zijn geweest en misschien waren ze dan geen miljonairs zoals nu, maar Jim Bob heeft toch een goede business!

Maar inderdaad, kijk naar Anna, zij kwam echt wel uit een heel arm gezin, de Kellers zijn best arm en wonen in een trailer, daar is Anna ook in opgegroeid met al die kids!
Ik weet niet hoe het met de rest is, maar de meeste zijn niet zo rijk natuurlijk.
Trouwen met een Duggar is inderdaad wel een goede start, en dat mediacircus daar wen je dan wel aan en sommige koppels zoals Joe en Kendra en Joy en Austin hebben toch al wat meer privacy, Joe en Kendra hebben ook geen social media, toch?

Maar ik denk dat het mediacircus het minst van de problemen is!
himalaya schreef:
24-01-2018 08:07
Ja, dat het geld oplevert snap ik. Maar zouden iedereen dan zo omhoog zitten/geldgeil zijn dat je je doen en laten verkoopt aan een TV programma? Plus alle aandacht die er uit voortkomt.. je verkoopt jezelf toch wel aan een commerciële zender.
Nee joh, dat vindt God juist fantastisch! Zo bereiken ze miljoenen mensen die kunnen ze dan allemaal via de tv bekeren.
himalaya schreef:
24-01-2018 08:07

Zij zien het ook als evangelisatie he, en hun evangelie en levenswijze overbrengen op de massa en een goed getuige zijn.
Jim Bob zei dat dat een grote motivatie was voor hun, zo breng je toch je boodschap vrij ver, zelf wij in Nederland hebben het erover! :P
AnAppleADay schreef:
24-01-2018 08:13
Nee joh, dat vindt God juist fantastisch! Zo bereiken ze miljoenen mensen die kunnen ze dan allemaal via de tv bekeren.

Ja precies, door de Duggars is de Quiverfull movement in Amerika en Engeland alleen maar gegroeid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven