Entertainment alle pijlers

Op zoek naar Maria - 2021

21-02-2021 17:28 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik vind het zo leuk dat dit format weer terug op tv is! En nog geen topic over geopend, dus bij deze.

Ik heb de vorige series “Op zoek naar....” destijds ook gekeken.
Heerlijke tv, maar ik hou dan ook van musicals.

Maar vanavond zit ik er klaar voor!
Wie kijkt er ook ?

————
Na tien jaar keert het programma 'Op zoek naar…' terug op televisie. Dit keer wordt er gezocht naar Maria. De vierkoppige jury bestaat uit Pia Douwes als juryvoorzitter, Jamai Loman, Richard Groenendijk en Carline Brouwer - zij is de regisseur van de musical The Sound of Music.
————
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee vanavond! Ben benieuwd of ik het net zo leuk vind als voorheen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook zeker kijken!
De vorige seizoenen heb ik ook gezien.

Ik ben benieuwd naar de jury.
Ik was fan Willem Nijholt, jammer dat hij er niet meer bij is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ja ik ga zeker kijken! Ik heb jaren geleden ook weleens als publiek in de studio gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vond ik ook wel jammer inderdaad. Maar ja, die man is nu 87 dus ook wel begrijpelijk.

Jamai vind ik leuk, Pia Douwes ook wel redelijk (maar soms zo overdreven).
Wat Richard Groenendijk er bij doet, snap ik niet zo goed. En die andere mevrouw (de regisseur geloof ik) ken ik niet.

Ik ben ook benieuwd of ik het net zo leuk vind als vroeger. Het was destijds een van mijn favoriete programma’s. Ik kan me er echt op verheugen dat het weer terug is, nu maar hopen dat het niet tegenvalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook blij dat het weer terug is! Wel veel bekende gezichten bij de deelnemers, voor mijn gevoel meer dan bij eerdere seizoenen. Zouden er wel open audities zijn geweest?
Thanx vr de tip! Heb er niets van meegekregen en was er voeger gek op! Draai nu soms nog Brigitte met "het is over" (op zoek naar Evita)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik ben er blij mee!
Ik vond dat altijd zo’n leuk programma en nu ook nog met mijn favoriete film!

Jammer dat Willem Nijholt er niet bij is maar ik snap het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook!
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken. Van de vorige seizoenen heb ik alleen de op zoek naar Mary Poppins niet gezien.
Leuk!

Ik heb erg genoten destijds van het programma.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga kijken ik vond het destijds zo leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken! Misschien wel twee keer, want dochter (4) vindt dit ook heerlijke televisie. Ze mag altijd op vrijdag opblijven maar zolang heb ik geen zin om te wachten. Heb ook erg genoten van de vorige seizoenen.

Ik zou eigenlijk mee doen met een amateur versie van The Sound of Music, afgelopen najaar. Dat is (natuurlijk) helaas niet doorgegaan en nu uitgesteld naar dit najaar. We gaan dus waarschijnlijk gelijktijdig spelen :whistle:
ben benieuwd wie dit gaat winnen, hoop ook dat de theaters snel weer open mogen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer!
Wat mij betreft de sing-off met Sylvia en Willemijn, die vond ik de minsten vanavond.

Maar vond het ook niet eerlijk te beoordelen eigenlijk, als de één een musical-liedje mag doen en de ander een moeilijk popnummer.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
21-02-2021 21:35
Leuk weer!
Wat mij betreft de sing-off met Sylvia en Willemijn, die vond ik de minsten vanavond.
Eens! En anders Tessa of Renee
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu de singoff maar dat was toch play back?
bartjes wijzigde dit bericht op 21-02-2021 21:49
Reden: Spelfout, te snel getypt
1.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
21-02-2021 21:44
Ik zie nu de singoff maar dat was toch play bac?
Dat dacht ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het waarschijnlijk vergeten, maar moesten ze in eerdere seizoenen ook zulke totaaaaal verschillende liedjes zingen? Voor mijn gevoel is het nu appels met peren vergelijken en ik zal dan ook niet stemmen.
De meesten hebben al in grote producties gespeeld, zouden de andere rollen al “vergeven” zijn ?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Iets sneller mag wel, Frits... ;-)
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
21-02-2021 21:35
Leuk weer!
Wat mij betreft de sing-off met Sylvia en Willemijn, die vond ik de minsten vanavond.
Heb jij een :fortune: ?!
Nou ja.. dat dus..
Ik dacht ik ga even kijken om mijn vooroordelen over musical weg te halen.
Mwah. Wat een maniertjes nu bij Hallelujah. Wat zonde.
En waarom moet Pia hier om huilen (dit is geen trashtopic, zeker)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven