Entertainment alle pijlers

Oprah & Whitney

27-11-2009 09:42 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond was op RTL8 het intervieuw wat Oprah pas geleden met Whitney Housten had, vanmiddag op RTL4.

Jé wat heeft die vrouw een leven geleden zeg tijdens haar huwelijk.

Voor iedere geintresseerde vanmiddag om 15.05 uur op RTL4 Oprah & Whitney.
Ga je ervan uit dat alles wat ze zegt waar is, terwijl de tegenpartij niet de kans had zich te weren?

Ik ken ze verder beiden niet persoonlijk, en jij denk ik ook niet, dus ik vind het nogal een oordeel......
Nee dat klopt, ze zal vast het 1 en ander flink aandikken. Maar als alles waar is wat ze vertelde, nou dan had ze geen prettig leven.
Ze heeft zoals zij zelf vertelde het niet alleen slecht gehad tijdens haar huwelijk hoor, maar ook als artieste. Ze hebben zoals ze zelf zei ook leuke tijden gehad. Ze had het er vooral zwaar mee dat hij tijdens haar roemruchtige jaren in haar schaduw stond en ze probeerde zich volgens eigen zeggen thuis zoveel mogenlijk aan te passen aan haar man.
Ze heeft zichzelf de verdommenis in geholpen...
Zou ze het nou echt moeilijker hebben gehad dan de gemiddelde forummer hier denk je?

Zaten er bij dat interview ook mensen in de zaal te roepen: Huilie! Troll en Run Forrest Run?
Het is natuurlijk wel een statement van een verslaafde. Dat moet je goed onthouden. Ik heb het gezien en ik vond het zeer oneerlijk overkomen dat haar toenmalige echtgenoot de kans niet kreeg zich te verdedigen. En dat bij een show die over de hele wereld bekeken wordt door miljoenen mensen. Denk je eens in, dat jij daar aan de schandpaal wordt genageld.....
quote:mamalief schreef op 27 november 2009 @ 10:02:

Zou ze het nou echt moeilijker hebben gehad dan de gemiddelde forummer hier denk je?

Zaten er bij dat interview ook mensen in de zaal te roepen: Huilie! Troll en Run Forrest Run? Het was voor een lege zaal......
Die man was knettergek, vast en zeker maar Whit zelf begon met drugs. Daar dwingt een ander je doorgaans niet toe.

Wel kun je erg onder invloed van een partner komen te staan, dat absoluut. Bob en Whit hadden zich ingebeeld dat ze niet zonder elkaar konden poepen en dat terwijl men nou niet bepaald het mooiste in elkaar naar boven haalde.

Eigenlijk vind ik dat je in dit soort gevallen niet over 'schuld' of zo moet praten. Whitney is inmiddels gescheiden van een man die op z'n zachtst gezegd gewoon totaal niet bij haar paste.

Gruwelijk dat er een kind bij betrokken was, hopelijk gaat het daar een beetje goed mee. Wat die volwassenen uitvreten moeten ze zelf weten maar zo'n kind dat er tussen zit, dat vind ik ellendig.
Heb er een klein stukje van gezien maar werd een beetje weeïg van Whitney. Ja, ze heeft veel meegemaakt, maar ik vond het zo'n gezeik. Ze kwam op me over als een soort van Dycke (van boer zoekt vrouw)...
Als je samen een kind op de wereld hebt gezet, vind ik het belachelijk om in het openbaar zo te spreken over je ex.
DTEEZ!
Haar man was een enorme kl**tzak, entertainen was haar broodwinning,(keep on smiling, en the show must go on) plus dat drugs in dat wereldje voor het grijpen ligt.

Ik vind het niet zo vreemd dat Witney Houston daar naar gegrepen heeft in een zwak moment.

Als ze nu helemaal clean is en er bovenop, verdiend ze wat mij betreft een pluim!

Wel ontzettend naar voor hun dochtertje, dit allemaal.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Kan me überhaupt niet voorstellen dat kinderen van dergelijke publieke showbizfiguren écht gelukkig zijn of een leuke opvoeding krijgen. Dit is natuurlijk wel extreem, maar volgens mij zijn de ouders van Paris Hilton bijvoorbeeld nog steeds bij elkaar zonder al te veel extremiteiten, en zie wat daar uitgekomen is.... :-S
quote:Kastanjez schreef op 27 november 2009 @ 10:42:

Kan me überhaupt niet voorstellen dat kinderen van dergelijke publieke showbizfiguren écht gelukkig zijn of een leuke opvoeding krijgen. Dit is natuurlijk wel extreem, maar volgens mij zijn de ouders van Paris Hilton bijvoorbeeld nog steeds bij elkaar zonder al te veel extremiteiten, en zie wat daar uitgekomen is.... :-S
Ach.. iedereen heeft moeilijke periodes in zijn of haar leven, alleen bij haar wordt het wereldwijd bekend. Dat is nou eenmaal de prijs die je betaalt als je beroemd bent en dan moet je ook niet achteraf gaan zeuren vind ik.
quote:Djoels schreef op 27 november 2009 @ 10:23:

Als je samen een kind op de wereld hebt gezet, vind ik het belachelijk om in het openbaar zo te spreken over je ex.

Eens. Bespottelijk om op TV je ex te gaan zitten zwartmaken terwijl hij ooit wel goed genoeg was om de vader van je kind te zijn.

Een beetje normaal over elkaar praten als ouders is wel het minste wat je voor je kind kan doen.
quote:stratego schreef op 27 november 2009 @ 10:27:

Haar man was een enorme kl**tzak, Ah, jij kent hem wel. Vertel?
quote:eleonora schreef op 27 november 2009 @ 10:05:

Die man was knettergek, vast en zeker maar Whit zelf begon met drugs. Daar dwingt een ander je doorgaans niet toe.

Wel kun je erg onder invloed van een partner komen te staan, dat absoluut. Bob en Whit hadden zich ingebeeld dat ze niet zonder elkaar konden poepen en dat terwijl men nou niet bepaald het mooiste in elkaar naar boven haalde.

Eigenlijk vind ik dat je in dit soort gevallen niet over 'schuld' of zo moet praten. Whitney is inmiddels gescheiden van een man die op z'n zachtst gezegd gewoon totaal niet bij haar paste.

Gruwelijk dat er een kind bij betrokken was, hopelijk gaat het daar een beetje goed mee. Wat die volwassenen uitvreten moeten ze zelf weten maar zo'n kind dat er tussen zit, dat vind ik ellendig.Helemaal mee eens. Mr. Brown had ook al een reputatie voordat hij met With in het huwelijk trad. En toch heeft ze het huwelijk doorgezet.
Sja. Reputatie. Je moet daar toch erg voorzichtig mee zijn vind ik hoor. Zeker als je je verhaal op tv gaat zitten vertellen voor miljoenen, zonder dat meneer er zelf bij is.
quote:whopper schreef op 27 november 2009 @ 10:56:

[...]

Ah, jij kent hem wel. Vertel?

Ja, bij mij komt hij er echt niet meer in, hoor!

quote:stratego schreef op 27 november 2009 @ 10:27:

Ik vind het niet zo vreemd dat Witney Houston daar naar gegrepen heeft in een zwak moment.

En daarbij; ik heb vriendinnen die ook door een hel gaan en echt niet naar de drugs grijpen hoor.
Quote wiki:

Throughout the 1990s and early 2000s, Brown's legal and substance abuse troubles threatened to overshadow his music. In late 2003, Brown was arrested for misdemeanor battery, allegedly for striking Houston while shouting epithets.[2] In February 2004, Brown was arrested and jailed in Georgia on a parole violation related to a previous drunk driving conviction.

Als je er de cel voor in moet zal het wel bewezen zijn, denk ik.
quote:whopper schreef op 27 november 2009 @ 11:00:

[...]

En daarbij; ik heb vriendinnen die ook door een hel gaan en echt niet naar de drugs grijpen hoor.Maar zijn die ook beroemd en worden zij ook geleefd in het wereldje van glitter, glamour en drugs?
Het is voor vele sterren blijkbaar erg moeilijk om de enorme druk van de roem te dragen en dan wordt er helaas vaak naar hard drugs of andere extremiteiten gegrepen. Whitney is daar helaas geen uitzondering in.

Dat ze daarnaast ook nog onder de invloed van een "foute" man kwam en lange tijd bleef is helaas niet alleen aan sterren voorbehouden, kijk maar een bij "Relaties" op dit forum .
quote:iris1969 schreef op 27 november 2009 @ 11:05:

Het is voor vele sterren blijkbaar erg moeilijk om de enorme druk van de roem te dragen en dan wordt er helaas vaak naar hard drugs of andere extremiteiten gegrepen. Whitney is daar helaas geen uitzondering in.

Dat ze daarnaast ook nog onder de invloed van een "foute" man kwam en lange tijd bleef is helaas niet alleen aan sterren voorbehouden, kijk maar een bij "Relaties" op dit forum .Helemaal eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven