Entertainment alle pijlers

Over mn lijk

06-01-2008 21:45 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over mn lijk begint straks weer. Vorig jaar heeft dit programma me steeds erg aangegrepen. Ik heb de weblogs van de mensen die meedoen gelezen en slik....

Gaan jullie ook kijken?
Heel aangrijpende aflevering weer inderdaad. Ben er altijd helemaal stil van...
Heeft iemand gisteren de uitzending gezien en weet welk nummer er op de achtergrond werd gespeeld toen het over Patrick ging ?
Margreet gaat het op dit moment heel slecht mee. Check haar weblog op de bnn site.

Ik ken deze mensen helemaal niet maar zit met tranen in mn ogen voor de tv af en toe.

Heel knap van hun en de mensen in de omgeving dat ze zich zo "bloot" geven voor de tv.
Ja,ik lees de blogs ook,ze heeft niet meer lang te leven,ze hebben hun zoontje Sven al verteld dat mama niet meer uit het ziekenhuis thuis komt.

Ik weet niet meer welk bekend persoon het was die binnen een week gestorven was nadat kanker geconstanteerd was.Raar dat een mens soms pas wat aan zijn lichaam merkt als de kanker al door het hele lichaam zit.
Mysty schreef op 18 februari 2008 @ 12:47:

Heeft iemand gisteren de uitzending gezien en weet welk nummer er op de achtergrond werd gespeeld toen het over Patrick ging ?
was het Run van snowpatrol?

http://www.youtube.com/watch?v=9Qen3Xovtfc
Net gelezen idd dat Margreet niet lang te leven meer heeft. Brrrrr, vind het echt heel erg..... je mag toch echt hopen dat je dit nooit overkomt of iemand die je liefhebt......
Weet iemand hoe het met Gwendo, Karina en Emmy gaat? Zeker Karina heeft al heel lang niet meer geschreven op haar weblog? Er moet toch iemand op het VIVA-forum zijn die haar kent? (gezien het aantal forummers dat VIVA heeft). Gwendo heb ik via Hyves opgespoord. En hoe zou het met Emmy zijn?
Mijn vriend en ik kijken het af en toe. Op de 1 of andere manier zappen we er steeds weer in... Het is vreselijk maar toch kijken we. Je word er als het ware naartoe gezogen. We moesten ook beide huilen toen we Patrick zo in bed zagen liggen, met allemaal mensen om hem heen. Vreselijk!
Emmy was pas geleden nog in DWDW samen met Patrick Lodiers....

Ja gemini75,

Die bedoel ik!

Heb het als eens meer gehoord ,en vond het z'n mooi nummer en wist toen ook al niet van wie het was.Tijdens de uitzending hoorde ik h'm weer en in combinatie met het verhaal werd ik er helemaal stil van.

Dank je wel !
Graag gedaan!

Ik vind het ook een supernummer!!!!

Mirjam, Karina heeft net vorige week een update gegeven op haar weblog!
Vorige week het programma voor het eerst gezien. Het overlijden van Patrick. Tranen met tuiten. Mooi en integer gefilmd. Maar wat triest. Nee dit programma zou ik niet meer kijken. Tsja, ik zapte zo maar en voor ik het wist zat ik zondag het programma weer te kijken. Heel emotioneel maar het lukt toch niet om de zender weg te zappen.

Ik heb maar 2 afleveringen gezien. En als ik hier lees was er vorig jaar ook al een serie. Dus ik val er zomaar in.

Ik heb de afgelopen dagen de weblog van Margreet gelezen. Ja, dan heb ik daar even geen woorden meer voor, wat kan je dan nog zeggen? Als ik het goed begrepen heb dan hebben ze vannacht hun laatste samenzijn.

Alleen veel sterkte en elkaars liefde kan je hun nog gunnen. Pffff.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik vind Patrick L een goede presentator, maar om nu aan een vrouw die net een paar weekje weduwe is te vragen of ze een andere man ziet zitten, vond ik te ver gaan.

Zag ook aan Quinta dat ze best verbouwereerd was door de vraag.

Heeft iemand enig idee hoe het met de kandidaten van het vorige seizoen is?

Met één jongen ging het toen erg goed.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja,bij die vraag dacht ik ook,zo'n vraag stel je toch niet net na iemands dood.
Margreet gaat morgen aan de morfine,wachtend op het einde.......wachtend op de dood...verschrikkelijk
Gwendo heeft gisteren na 3 maanden ook weer geschreven.Van een dag kan hij 2 uur productief zijn,de rest van de tijd rust of slaapt hij.Het einde nadert sneller dan men verwacht schrijft hij.....
Elmar de Beukelaar (34 jaar, kraakbeenkanker) - † 4-10-2005

Fedde Geelen (27 jaar, hersentumor) - † 11-3-2006

Karin Huurman (29 jaar, longkanker) - † 7-12-2005

Wiebe de Jong (21 jaar, lymfklierkanker)

Geja Sandink-Lammers (21 jaar, melanoom) - † 13-9-2005

Er leeft nog maar 1 persoon uit de vorige aflevering
Trouwens toen men het programma op tv ging uitzenden waren deze 4 dus al overleden want de uitzonding begon pas in april 2006
Dus Wiebe leeft nog steeds. (kon niet op zijn naam komen)

Geweldig!

Van die andere vier wist ik inderdaad al dat ze overleden waren.

Bedankt voor het opzoeken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
ElleMichelle schreef op 21 februari 2008 @ 09:31:

Ja,bij die vraag dacht ik ook,zo'n vraag stel je toch niet net na iemands dood.

Jawel hoor, dat is een vraag die je heel vaak wordt gesteld.

Net als de opmerking; "je bent nog jong, jij blijft echt niet lang alleen!". Dat soort opmerkingen komen al een dag na overlijden.

Ik was erg onder de indruk van het sterfbed van Patrick (kon het toch niet laten een stukje te kijken). Wat fijn dat hij thuis temidden van zijn vrienden is gestorven. Wat een liefde sprak er uit die beelden.
Wat wilde ik nou toch typen?
Mensen kunnen soms zo lomp zijn! Tegen een vriendin van mij werd een jaar na het overlijden van haar man heel verbaasd gezegd: "ben je daar nou nog zo verdrietig over, het is toch al een jaar geleden dat hij dood is gegaan?"

En deze heb ik hier een keer gelezen, die vind ik zo erg: Een meisje van een jaar of 8 was overlede. Zij was gehandicapt, zegt de buurvrouw:"ik weet nou niet of ik je moet condoleren of feliciteren" (!!!!!!!)
Ik kijk nu de de eerste serie van OML, omdat ik die helemaal gemist heb, maar zelfs bij de 1e aflevering hou ik het niet droog. Dappere mensen, heel veel respect voor hen.
Een boek wat ik net heb uitgelezen:

Voor ik doodga.

Als je 16 bent en weet dat je nooit 17 zult worden.

Van Jenny Downham

Echt een aanrader.....net als van miljonair tot krantenjongen...een boek dat niemand onberoerd zal laten..
[quote]ElleMichelle schreef op 22 februari 2008 @ 09:13:

Een boek wat ik net heb uitgelezen:

Voor ik doodga.

Als je 16 bent en weet dat je nooit 17 zult worden.

Van Jenny Downham

Ben er ook in bezig en heb al heel wat keren het boek weggelegd om even bij te komen, mooi geschreven ook
Het boek van Pim van Lommel,eindeloos bewustijn,over bijna dood ervaringen,is ook een interessant boek,het leest alleen niet zo makkelijk erdoorheen,maar ja is ook geen roman.Maar na deze boeken ging ik gisteren eens bij Bruna struinen naar een leuke blije roman...sophie kinsella heeft weer een nieuwe! Ken je me nog...

Dus die ga ik nu lezen.

Las net dat Margreet aan de morfine en slaapmiddel ligt op de laagste stand.Normaal duurt het dan nog ca 3 dagen voor de dood intreed....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven