Entertainment
alle pijlers
Over mn lijk
maandag 18 februari 2008 om 14:14
maandag 18 februari 2008 om 15:10
Ja,ik lees de blogs ook,ze heeft niet meer lang te leven,ze hebben hun zoontje Sven al verteld dat mama niet meer uit het ziekenhuis thuis komt.
Ik weet niet meer welk bekend persoon het was die binnen een week gestorven was nadat kanker geconstanteerd was.Raar dat een mens soms pas wat aan zijn lichaam merkt als de kanker al door het hele lichaam zit.
Ik weet niet meer welk bekend persoon het was die binnen een week gestorven was nadat kanker geconstanteerd was.Raar dat een mens soms pas wat aan zijn lichaam merkt als de kanker al door het hele lichaam zit.
dinsdag 19 februari 2008 om 13:43
dinsdag 19 februari 2008 om 15:29
dinsdag 19 februari 2008 om 15:29
dinsdag 19 februari 2008 om 17:57
woensdag 20 februari 2008 om 22:08
Vorige week het programma voor het eerst gezien. Het overlijden van Patrick. Tranen met tuiten. Mooi en integer gefilmd. Maar wat triest. Nee dit programma zou ik niet meer kijken. Tsja, ik zapte zo maar en voor ik het wist zat ik zondag het programma weer te kijken. Heel emotioneel maar het lukt toch niet om de zender weg te zappen.
Ik heb maar 2 afleveringen gezien. En als ik hier lees was er vorig jaar ook al een serie. Dus ik val er zomaar in.
Ik heb de afgelopen dagen de weblog van Margreet gelezen. Ja, dan heb ik daar even geen woorden meer voor, wat kan je dan nog zeggen? Als ik het goed begrepen heb dan hebben ze vannacht hun laatste samenzijn.
Alleen veel sterkte en elkaars liefde kan je hun nog gunnen. Pffff.
Ik heb maar 2 afleveringen gezien. En als ik hier lees was er vorig jaar ook al een serie. Dus ik val er zomaar in.
Ik heb de afgelopen dagen de weblog van Margreet gelezen. Ja, dan heb ik daar even geen woorden meer voor, wat kan je dan nog zeggen? Als ik het goed begrepen heb dan hebben ze vannacht hun laatste samenzijn.
Alleen veel sterkte en elkaars liefde kan je hun nog gunnen. Pffff.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 21 februari 2008 om 09:12
Ik vind Patrick L een goede presentator, maar om nu aan een vrouw die net een paar weekje weduwe is te vragen of ze een andere man ziet zitten, vond ik te ver gaan.
Zag ook aan Quinta dat ze best verbouwereerd was door de vraag.
Heeft iemand enig idee hoe het met de kandidaten van het vorige seizoen is?
Met één jongen ging het toen erg goed.
Zag ook aan Quinta dat ze best verbouwereerd was door de vraag.
Heeft iemand enig idee hoe het met de kandidaten van het vorige seizoen is?
Met één jongen ging het toen erg goed.
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 21 februari 2008 om 09:54
Elmar de Beukelaar (34 jaar, kraakbeenkanker) - † 4-10-2005
Fedde Geelen (27 jaar, hersentumor) - † 11-3-2006
Karin Huurman (29 jaar, longkanker) - † 7-12-2005
Wiebe de Jong (21 jaar, lymfklierkanker)
Geja Sandink-Lammers (21 jaar, melanoom) - † 13-9-2005
Er leeft nog maar 1 persoon uit de vorige aflevering
Fedde Geelen (27 jaar, hersentumor) - † 11-3-2006
Karin Huurman (29 jaar, longkanker) - † 7-12-2005
Wiebe de Jong (21 jaar, lymfklierkanker)
Geja Sandink-Lammers (21 jaar, melanoom) - † 13-9-2005
Er leeft nog maar 1 persoon uit de vorige aflevering
donderdag 21 februari 2008 om 11:43
Jawel hoor, dat is een vraag die je heel vaak wordt gesteld.
Net als de opmerking; "je bent nog jong, jij blijft echt niet lang alleen!". Dat soort opmerkingen komen al een dag na overlijden.
Ik was erg onder de indruk van het sterfbed van Patrick (kon het toch niet laten een stukje te kijken). Wat fijn dat hij thuis temidden van zijn vrienden is gestorven. Wat een liefde sprak er uit die beelden.
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 21 februari 2008 om 12:59
Mensen kunnen soms zo lomp zijn! Tegen een vriendin van mij werd een jaar na het overlijden van haar man heel verbaasd gezegd: "ben je daar nou nog zo verdrietig over, het is toch al een jaar geleden dat hij dood is gegaan?"
En deze heb ik hier een keer gelezen, die vind ik zo erg: Een meisje van een jaar of 8 was overlede. Zij was gehandicapt, zegt de buurvrouw:"ik weet nou niet of ik je moet condoleren of feliciteren" (!!!!!!!)
En deze heb ik hier een keer gelezen, die vind ik zo erg: Een meisje van een jaar of 8 was overlede. Zij was gehandicapt, zegt de buurvrouw:"ik weet nou niet of ik je moet condoleren of feliciteren" (!!!!!!!)
vrijdag 22 februari 2008 om 12:31
Het boek van Pim van Lommel,eindeloos bewustijn,over bijna dood ervaringen,is ook een interessant boek,het leest alleen niet zo makkelijk erdoorheen,maar ja is ook geen roman.Maar na deze boeken ging ik gisteren eens bij Bruna struinen naar een leuke blije roman...sophie kinsella heeft weer een nieuwe! Ken je me nog...
Dus die ga ik nu lezen.
Las net dat Margreet aan de morfine en slaapmiddel ligt op de laagste stand.Normaal duurt het dan nog ca 3 dagen voor de dood intreed....
Dus die ga ik nu lezen.
Las net dat Margreet aan de morfine en slaapmiddel ligt op de laagste stand.Normaal duurt het dan nog ca 3 dagen voor de dood intreed....