Overleden in showbizzland - deel 2

donderdag 24 maart 2016 om 13:38
Op 16 februari werd door zijn foundation nog dit bericht naar buiten gebracht:
http://www.ad.nl/ad/nl/37 ... r-tegen-mijn-ziekte.dhtml
En nu, ruim 5 weken later, is hij overleden. Wat blijft kanker toch een onvoorspelbare rotziekte.
RIP
http://www.ad.nl/ad/nl/37 ... r-tegen-mijn-ziekte.dhtml
En nu, ruim 5 weken later, is hij overleden. Wat blijft kanker toch een onvoorspelbare rotziekte.
RIP
donderdag 24 maart 2016 om 13:41
Dit bericht staat op nu.nl.
Johan Cruijff is donderdag op 68-jarige leeftijd overleden.
Cruijff overleed in Barcelona, in het bijzijn van zijn familie. Dat meldt de Cruyff Foundation.
De drievoudig wereldvoetballer van het jaar maakte vorig jaar bekend dat hij lijdt aan longkanker.
Cruijff kwam 48 keer uit voor het Nederlands elftal. Hij maakte 33 doelpunten voor Oranje.
Met Ajax won Cruijff drie keer de Europa Cup 1, in 1971, 1972 en 1973.
Zie dat hier al bekend is
Cruijff overleed in Barcelona, in het bijzijn van zijn familie. Dat meldt de Cruyff Foundation.
De drievoudig wereldvoetballer van het jaar maakte vorig jaar bekend dat hij lijdt aan longkanker.
Cruijff kwam 48 keer uit voor het Nederlands elftal. Hij maakte 33 doelpunten voor Oranje.
donderdag 24 maart 2016 om 13:43
Jeetje, ook ik heb gehoord van de longkanker, maar zag 'm redelijk vaak ''voorbijkomen''.
Ik had daaraan de conclusie verbonden dat het goed met hem ging.
RIP Johan.
Ik had daaraan de conclusie verbonden dat het goed met hem ging.
RIP Johan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

donderdag 24 maart 2016 om 13:50
donderdag 24 maart 2016 om 13:51
quote:Pumps_italiaans schreef op 24 maart 2016 @ 13:50:
Misschien is het geen slecht idee om een aparte topic te openen.
Jee, dat opent ingangen voor foute vergelijkingen. Ik zit nu een speciale uitzending over hem. Ik had het niet in de gaten.
Onder in het scherm kwam het bericht in beeld dat hij is overleden.Er is al een topic
Misschien is het geen slecht idee om een aparte topic te openen.
Jee, dat opent ingangen voor foute vergelijkingen. Ik zit nu een speciale uitzending over hem. Ik had het niet in de gaten.
Onder in het scherm kwam het bericht in beeld dat hij is overleden.Er is al een topic

donderdag 24 maart 2016 om 13:54
quote:bureaulampjes schreef op 24 maart 2016 @ 13:41:
In 1974 en 1978 stond hij in de finale van het WK. Nederland werd toen 2e.
In 1974 en 1978 stond hij in de finale van het WK. Nederland werd toen 2e.
donderdag 24 maart 2016 om 13:57