Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
maandag 15 september 2025 om 09:11
Ahh oke... dank voor de opheldering! Zal inderdaad lastig zijn geweest om dat stil te houden.Irregular_Choice schreef: ↑15-09-2025 07:12Staat ook niet in dat bericht. Maar bij shownieuws werd het gisteren ook nog aangehaald, toen ze in gesprek waren met Sjoerd Pleijsier. Die gaf inderdaad aan dat hij graag had gehad dat het pas na zijn uitvaart bekend werd, maar er wisten uiteindelijk teveel mensen al van en het management van Gerard kreeg teveel vragen en heeft het toen toch bevestigd.
Nothing happens for a reason
maandag 15 september 2025 om 11:25
Gerard Cox was een echte Rotterdammer. "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg."
De band tussen hem en Joke vond ik ook heel bijzonder.
https://youtu.be/vko_uebl_sc?si=0ysN4kcPMMrv24sP
Dit is een interview met Ferry Groot. Erg goed
De band tussen hem en Joke vond ik ook heel bijzonder.
https://youtu.be/vko_uebl_sc?si=0ysN4kcPMMrv24sP
Dit is een interview met Ferry Groot. Erg goed
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 15 september 2025 om 11:51
Hij zegt het in het interview met Jeroen Pauw.Irregular_Choice schreef: ↑15-09-2025 07:12Staat ook niet in dat bericht. Maar bij shownieuws werd het gisteren ook nog aangehaald, toen ze in gesprek waren met Sjoerd Pleijsier. Die gaf inderdaad aan dat hij graag had gehad dat het pas na zijn uitvaart bekend werd, maar er wisten uiteindelijk teveel mensen al van en het management van Gerard kreeg teveel vragen en heeft het toen toch bevestigd.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 15 september 2025 om 16:28
keek het altijd samen met mijn moeder, hebben zo gelachenHallodaar schreef: ↑15-09-2025 07:35"DrrrrrrrUIT!!!!!!"
Onvergetelijk.
In Plaza Coco uit '22 waren hij en Joke nog zo vitaal!
Wat kan het toch hard gaan. Joke schijnt nog maar nauwelijks aanspreekbaar te zijn.
Ik vond hun altijd zo bijzonder samen.
Gescheiden maar toch altijd een soort stel gebleven. Ze zijn altijd van elkaar blijven houden.
Gerard vertelde in een interview dat hij Joke (hij noemde haar Joop) regelmatig bezocht in het verpleeghuis en het hem pijn deed haar zo te zien. Hij vond het oneerlijk omdat hij ook 13 jaar ouder was.
Ik vond hem een puur en oprecht mens.
arme Joke vond haar zo'n knappe vrouw,
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 16 september 2025 om 14:17
Robert Redford overleden .
Acteur en Oscar-winnaar Robert Redford (89) overleden https://www.nu.nl/algemeen/6369226/acte ... leden.html
Mooie man vond ik dat
Acteur en Oscar-winnaar Robert Redford (89) overleden https://www.nu.nl/algemeen/6369226/acte ... leden.html
Mooie man vond ik dat
dinsdag 16 september 2025 om 14:26
dinsdag 16 september 2025 om 19:59
Ja vlak na Gerard , zijn ze weer samen
Wel kolossale fout op nu.nl stond Joke Bruins , is nu weg gehaald .
dinsdag 16 september 2025 om 20:03
Ik zei hier al, wie is Joke Bruins. Het zal toch niet…Yildizlar2 schreef: ↑16-09-2025 19:59Ja vlak na Gerard , zijn ze weer samen
Wel kolossale fout op nu.nl stond Joke Bruins , is nu weg gehaald .
dinsdag 16 september 2025 om 20:04
Ik had vorige week zoiets gelezen, dat ze samen wilden gaan.
Op social media, ik hechtte er niet heel veel waarde aan, maar misschien was het toch waar.
Ik kon me er ergens ook wel iets bij voorstellen.
Vooral omdat ze nog steeds heel goed bevriend waren, en omdat zij ook ziek was.
Misschien zijn ze nu weer samen.
RIP Joke.
dinsdag 16 september 2025 om 20:15
Och
Maar mensen gaan voorbij

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in