Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 3263 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
Ik ging even op X kijken naar dat berichtje van haar. Wat een debielen lopen er in de wereld rond zeg, alleen maar mensen die vragen "was ze gevaccineerd?" "Dus toch een prikje genomen" "ach ja, gevaccineerd, weer een wappie minder"
Dát is pas walgelijk!

OT, 76 was ze al.. Ik vond het een bijzondere vrouw, mooie laatste dag heeft ze gehad denk ik
yasmijn schreef:
07-11-2025 15:56
Dit scheef ze op X enkele uren voor haar dood:

Wat een fijne dag, huishouden boodschappen boswandeling 1 whiskeytje op het terras, thai food op het fornuis, en kijkend naar de prachtige grote maan, genietend van de Peer Gynt suite op de radio”, luidde het bericht van Holt. „Allemaal iets om blij van te worden, en dankbaar voor onverwachte geluksmomenten.”
Heerlijk toch om zo aan je eindje te komen?
lenthe_ schreef:
07-11-2025 16:31
Ik ging even op X kijken naar dat berichtje van haar. Wat een debielen lopen er in de wereld rond zeg, alleen maar mensen die vragen "was ze gevaccineerd?" "Dus toch een prikje genomen" "ach ja, gevaccineerd, weer een wappie minder"
Dát is pas walgelijk!

OT, 76 was ze al.. Ik vond het een bijzondere vrouw, mooie laatste dag heeft ze gehad denk ik
Ik denk niet dat ze was gevaccineerd, Viola was een wappie van het zuiverste water :lol:
Daar wordt steeds over gezeurd .toen Jonnie Boer overleed door n longembolie schreven ze dat ook 🤮
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik wilde nog schrijven dat ze nu in ieder geval niet de vaccinaties de schuld konden geven want Viola wilde geen vaccinaties. Er staat zelfs in haar profiel op instagram: ongevaccineerd.

Maar zelfs dat weten dat soort vreselijke mensen op internet nog om te draaien naar; " heeft ze zeker toch een vaccinatie gehaald" alsof mensen ook niet gewoon dood kunnen gaan. Heel irritant dat soort wappies.
yasmijn schreef:
07-11-2025 15:30
Gordon roept dat ie zich al enige tijd ernstig zorgen maakte om de gezondheid van Viola.

Ach natuurlijk. :facepalm:

Heeft Catherine Keyl al gereageerd? :rrr:

Ik keek vroeger altijd graag naar de 5 Uur Show :$ .
De laatste tijd kwam ik haar op social media vooral tegen als anti-corona-vaccinatie en FvD fan.

RIP Viola :redrose:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Lady*Voldemort schreef:
07-11-2025 16:31
Heerlijk toch om zo aan je eindje te komen?
Nou echt als ik ervoor kon tekenen deed ik dat.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Joppie schreef:
07-11-2025 18:23
Nou echt als ik ervoor kon tekenen deed ik dat.
Dat wel, maar ik vind het te jong.
yasmijn schreef:
07-11-2025 18:34
Dat wel, maar ik vind het te jong.
Ik ook.
Rust zacht Viool.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
chrisjoh schreef:
07-11-2025 17:16
Daar wordt steeds over gezeurd .toen Jonnie Boer overleed door n longembolie schreven ze dat ook 🤮

Dat was precies hoe ze zelf ook was...ik snap echt de verontwaardiging niet, wappie van de bovenste plank.
Forum vD was blij met haar tijdens de corona, lekker gillen op hun podium toen.
Is er al een deel 5 geopend?
O, is het alweer zover? Ik open wel een nieuwe dan. Brb
Such fun!1
Done: https://forum.viva.nl/entertainment/ove ... #p36035021
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven