Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 3131 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
Rabarbara schreef:
12-10-2025 09:37
Als je van iemand houdt, is het altijd te vroeg. Maar 79 is een niet geheel ongebruikelijke leeftijd om te overlijden, hoe droef ook. Was mijn vader het maar geworden, had ik hem nog meer dan veertig jaar langer bij me gehad.
:hug: het is inderdaad altijd te vroeg. Maar zo vroeg is vreselijk…
Irregular_Choice schreef:
12-10-2025 12:38
Ik ben een stukje jonger en moet er nog niet aan denken. Ook omdat mijn moeder bijvoorbeeld pas op haar 66e haar vader verloor. Zo oud ben ik echt nog lang niet, dus dit voelt voor mij echt heel jong.
Dat kan zo voelen. Maar 79 is niet jong. En toen ik rond mijn 40e een ouder verloor was ik ruim volwassen met een eigen gezin. Allemaal vervelend, maar wel in de lijn der verwachting. Ik was oud genoeg en ouder was niet jong meer.
11-10-2025 23:32
81,9 jaar is gemiddeld. Mannen op 80,5 en vrouwen met 83,3 jaar.
Ik vind 79 wel vrij jong, pfff. Mijn vader is 76, moet er niet aan denken dat die over 2,5 jaar dood is…
Dat is de levensverwachting bij de geboorte. Aangezien er ook mensen veel jonger overlijden wordt je levensverwachting steeds hoger, hoe ouder je wordt.

Edit: toen jouw vader geboren werd was de gemiddelde levensverwachting voor mannen ongeveer 70.
solomio wijzigde dit bericht op 12-10-2025 13:46
10.89% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Renske schreef:
12-10-2025 12:48
Dat kan zo voelen. Maar 79 is niet jong. En toen ik rond mijn 40e een ouder verloor was ik ruim volwassen met een eigen gezin. Allemaal vervelend, maar wel in de lijn der verwachting. Ik was oud genoeg en ouder was niet jong meer.
Ik was ook veertig toen mijn ouder stierf, ruim volwassen en met eigen gezin. Ouder was echter pas 65, dus het voelde wel echt als te vroeg.
Star⁴ schreef:
12-10-2025 09:08
NL, US lager.
Ik hoorde gisteren dat mannen in de VS gemiddeld 76 worden. Scheelt best wel veel met NL.
11-10-2025 23:48
Diane Keaton had inderdaad altijd wat jeugdigs over zich. Misschien ook wel vanwege de manier van kleden. Altijd goed gekleed en hip, dat doet ook veel voor je.
Ik heb haar eigenlijk niet meer zo gevolgd dus ik heb nog steeds het beeld van toen ze 40...50 was. Daarom was ik verbaasd dat ze al 79 was. Of eigenlijk niet verbaasd maar nooit bij stil gestaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven