Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland

04-06-2009 17:37 2996 berichten
Kill Bill-acteur dood gevonden

AMSTERDAM - Kill Bill-acteur en Kung Fu-ster David Carradine is dinsdag dood in een hotelkamer in Bankok aangetroffen.

De 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden. De acteur zat in een kast met een touw om zijn nek en lichaam.

Carradine was in Thailand voor de opnames van zijn nieuwe film Stretch. "Zijn dood is schokkend. Hij was altijd vol energie en verschrikkelijk ijverig", laat woordvoerder Chuck Binder aan de BBC weten. De precieze doodsoorzaak wordt nog onderzocht.

De mogelijkheid dat het ook om een uit de hand gelopen sm-spelletje zou kunnen gaan, wordt nergens gemeld.

David Carradine maakte deel uit van een ware acteur-dynasty. Ook zijn vader John Carradine, en broers Bruce, Keith en Robert zaten in het vak.

De ster stond het meest bekend om zijn rol als Kwai Chang Caine in de tv-serie Kung Fu uit de jaren zeventig, waarvan er in de jaren tachtig en negentig een vervolg werd gemaakt.
Jakkes, zelfmoord?
Dat zou je wel zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Wurg-sex.
Op de Michael Hutchence-wijze.
Jeetje wat erg zeg. Dat had ik niet aan zien komen (voor zover je dat soort dingen aan ziet komen).
Raar verhaal.
Was hij ook niet in North and South? (jaren '80 televisieserie)

Yep, Justin Lamotte
klopt Fladder, daar speelde hij de sadistische man van Madeline oftewel Lesley-Ann Down
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
balen, vond hem wel cool als Bill.

Pas nog een shockdock gezien over wurgseks, loopt echt vaak uit de hand ook bij 'ervaren' beoefenaars.
Oh gatver, ik had het onderwerp gelezen op NOS toen er nog gesuggereerd werd dat hij een natuurlijke dood was gestorven.
quote:Tinkeldel schreef op 04 juni 2009 @ 17:52:

Jeetje wat erg zeg. Dat had ik niet aan zien komen (voor zover je dat soort dingen aan ziet komen).

Wat een lachwekkende opmerking.

Hoezo, je kende hem goed, omdat je het niet hebt aan zien komen, of hadden jullie een uur ervoor nog contact???
nouja, pearle, als Patrick Swayze opduikt in dit topic..ben ik niet verbaasd!
quote:misschicken schreef op 04 juni 2009 @ 17:37:

De mogelijkheid dat het ook om een uit de hand gelopen sm-spelletje zou kunnen gaan, wordt nergens gemeld.Beetje rare zin, suggestief, maar het lijkt dus nergens over SM te gaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat hij al dood was....

Heb hem sinds kill bill nergens meer in gezien maar zie dat er toch een hoop films nog zijn geweest waar hij in mee deed....

Hij speelde echt goed de schurk in north& south,wat had ik een hekel toen aan hem!(aan zijn karakter dan he voor julle me voor gek verslijten )
-
anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 17-05-2010 08:35
Reden: -
% gewijzigd
quote:[

De mogelijkheid dat het ook om een uit de hand gelopen sm-spelletje zou kunnen gaan, wordt nergens gemeld.

Wat is dit nou weer voor broddeljournalistiek, waar komt dit uit, de telegraaf ofzo? Als het nergens gemeld wordt, waarom zou je het dan vermelden?

Zieke vrucht, deze journalist.
Wat Yoels dus zei
Jammer vond hem een goeie acteur
quote:pearle schreef op 04 juni 2009 @ 19:29:

[...]

Wat een lachwekkende opmerking.

Hoezo, je kende hem goed, omdat je het niet hebt aan zien komen, of hadden jullie een uur ervoor nog contact???

Nou....

Ik bedoel meer dat er af en toe bekende mensen overlijden, waarbij ik dan denk, dat zat er wel aan te komen of dat verbaast me niks. En het verbaast me nu wel.
tjeemig
'Dood David Carradine ongeluk'

Uitgegeven: 5 juni 2009 07:04

Laatst gewijzigd: 5 juni 2009 07:59

BANGKOK/LOS ANGELES - De dood van Kill Bill-acteur David Carradine dinsdag was een ongeluk en geen zelfmoord.

Dat zei zijn manager donderdag tegen de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.com. De acteur werd dinsdag in zijn hotelkamer in Bangkok gevonden in een klerenkast met een gordijnkoord om onder meer zijn nek.

''We weten honderd procent zeker dat hij geen zelfmoord heeft gepleegd'', aldus zijn zegsman. ''Dit was een ongeluk. Iedereen is in shock.'' Eerder meldden media dat de 72-jarige filmster zichzelf verhangen had.

Kill Bill

De acteur was in Thailand om zijn nieuwste film Stretch op te nemen. Carradine maakte meer dan honderd films en speelde in de tv-serie Kung Fu uit de jaren zeventig, tachtig en negentig. In 2003 werd hij weer beroemd door zijn rol in Quentin Tarantino's film Kill Bill.

© ANP
Tuurlijk, je gaat per ongeluk aan een gordijnkoord in de kast hangen....risico van het spelletje dan maar?
quote:misschicken schreef op 05 juni 2009 @ 08:27:

Tuurlijk, je gaat per ongeluk aan een gordijnkoord in de kast hangen....risico van het spelletje dan maar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven