Entertainment alle pijlers

Overspel - serie Net5

11-06-2013 23:39 16 berichten
Ehh, is dit echt? Dan zijn het hele rare debiele mensen.

Is het nep? Dan is het superslecht 'geacteerd'.

Wat is het nut van deze flauwekul? En de 'feiten' tussendoor..ik betwijfel de juistheid.

Iemand gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Das nieuw en hip. Acteurs die doen alsof het echt is. Je hebt meer in dat genre tegenwoordig. Ik vind het tenenkrommend.
Blijkbaar kijkt er niemand naar.. óf zijn de vrouwen te schuldbewust om te reageren?

Volgens het programma is het immers een feit dat 97% van de vreemdgaande vrouwen niet betrapt wordt.
@Frizzy: sorry, bijna niemand
is scripted reality. waargebeurde verhalen die worden nagespeeld. toch?
Ik vind het best vermakelijk om naar te kijken.

Het is of gewoon helemaal nep, of nagespeeld van een waargebeurd verhaal.
Ik vind het net als achter gesloten deuren, te langzaam gespeeld. Je hoort al als iemand 3 tellen aan het praten is dat het een van die programma's is.

Verder had het me wel leuk geleken, helemaal die wraakacties haha. Maar ik heb het geduld dus niet om het af te kijken vaak.

Achter gesloten deuren een uur over een verhaal, wat ook in een kwartier zou kunnen.
Het is echt heel slecht geacteerd. Net als 'achter gesloten deuren' en er is er nog een, iets met dokters. Allemaal tenenkrommend slecht geacteerd.
Ik betwijfel zelfs of de verhalen 'waargebeurd' zijn.
Maar er zijn heel veel ideeën op gedaan via het viva forum, er komen verschillende onderwerpen naar boven drijven waar ooit topics over zijn geweest.
@redband: echt? heb je voorbeelden
@carolala:

Ja het is inderdaad heel erg traag en er wordt veel in herhaald. Maar juist daardoor is het wel goed te doen als je maar half naar de tv bent aan het kijken en ondertussen nog iets anders aan het doen bent.
Dit loopt toch al heel lang?
quote:redband schreef op 12 juni 2013 @ 11:14:

Maar er zijn heel veel ideeën op gedaan via het viva forum, er komen verschillende onderwerpen naar boven drijven waar ooit topics over zijn geweest.Kijk jij elke dag?
quote:Frizzy schreef op 12 juni 2013 @ 20:50:

[...]

Kijk jij elke dag? Godzijdank niet.
quote:99sjakie schreef op 12 juni 2013 @ 15:21:

@redband: echt? heb je voorbeeldenMet die achter gesloten deuren heb ik al verschillende onderwerpen voorbij zien gaan, maar kan niet zo goed in die oude topics graven, met nieuwe systeem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven