Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
overtreders
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
overtreders
10-07-2011 20:44
31 berichten
1
2
Anoniem_124516
zondag 10 juli 2011 om 20:44
Alle reacties
Link kopieren
Ik vond het wel leuk klinken in de reclame maar nu nog niet zo boeiend tot nu toe.
Wie kijkt ook? Vind het wel bizar zeg, dat nu zelfs fietsen bij je huis mee genomen word. Waar moeten ze hem dan neer zetten vraag ik me af.
Anoniem_109154
zondag 10 juli 2011 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
Jeuh, en dan nu roppie! ;P
mind_game
zondag 10 juli 2011 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Tja het niveau verschil tussen toezichthouders en politie is wel schrijnend inderdaad. Wat een ongelofelijke l*l is die eigenaar van die hond zeg.
*do not underestimate the power of stupidity*
Anoniem_124516
zondag 10 juli 2011 om 21:31
Alle reacties
Link kopieren
Hopelijk is het de volgende keer leuker
Anoniem_109154
zondag 10 juli 2011 om 21:32
Alle reacties
Link kopieren
Wat een gedoe zeg,
roppie heeft wel gelijk met die persoonlijke hygiene.
pearle
zondag 10 juli 2011 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind die 2 toezichthouders echt totaal niks uitstralen.
En dat zou juist toch wel moeten..
Ik heb bij dit soort beroepen altijd het idee dat die zijn gecreerd voor mensen die al heel lang in de bijstand zitten ofzo
Anoniem_109154
zondag 10 juli 2011 om 21:50
Alle reacties
Link kopieren
quote:pearle schreef op 10 juli 2011 @ 21:41:
Ik vind die 2 toezichthouders echt totaal niks uitstralen.
En dat zou juist toch wel moeten..
Ik heb bij dit soort beroepen altijd het idee dat die zijn gecreerd voor mensen die al heel lang in de bijstand zitten ofzoEens.
1
2
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
VIVA komt terug!
in
Actueel
-
1 minuut geleden
All inclusive kinderhotel aan piste max 8 uur rijden
in
Reizen
-
1 minuut geleden
Netflix aan- en afraders (deel 10) ZONDER SPOILERS!
in
Entertainment
-
2 minuten geleden
EAUSM
in
Overig
-
2 minuten geleden
Woningen op Funda, deel hier wat je opvalt deel 12!
in
Overig
-
5 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
11 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
15 minuten geleden
Een droge woestijn
in
Seks
-
17 minuten geleden
Hoeveel huilen is normaal?
in
Kinderen
-
28 minuten geleden
Plaatje wisselen deel 2
in
Overig
-
30 minuten geleden
Terug naar boven