Entertainment alle pijlers

p!nk

13-10-2007 22:18 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een heel forum over entertainment, en geen topic te vinden over p!nk!!

Zelf ben ik echt helemaal weg van haar. Ok, haar muziek vind ik al lang lekker om naar te luisteren. Maar na het 1e concert waar ik haar live zag was ik helemaal om. Wat een uitstraling heeft zij zeg!!

Ze spettert van het podium, speelt met het publiek en zingt geweldig!!

Nog meer fans op dit forum te vinden??
Alle reacties Link kopieren
Jaha! P!nk fan.

Was het al met M!ssundastood en nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook eens naar een concert geweest? Vond het laatste concert (i'm not dead tour) echt helemaal geweldig! Wat een show!!!
Alle reacties Link kopieren
Yep, vind haar shows steeds beter worden.

Zeg, wij zijn toch niet de enige 2 P!nk fans op dit hele forum?
Nee hoor, hier nog een p!nk fan.

En helemaal toen ik haar live zag op Beatstad.

Wow, wat een geweldige vrouw, en wat een geweldige stem!!!

Manlief en ik staan dus vooraan als er weer een concert van haar in Nederland is. En dat kan mij niet snel genoeg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hier nog een fan. Op de sportschool hoorde ik wat leuke nummers vvan haar voorbijkomen (who knew, i'm not dead, u and R hand, enz.) Ik heb gelijk I'm not dead gekocht.



Ook ben ik naar Beatstad geweest, speciaal om haar live te zien.

WAUW!!! Ze is STOER!!!



Nu draai ik vaak (als cd) het concert in Wembley.



Je bent dus niet alleen!
Alle reacties Link kopieren
ze is niet echt lekker blijven plakken hier he Pink

Btw ik vind haar ook erg goed, ook live. En dat maakt voor mij altijd een flink verschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven