Paranormal activity
zaterdag 28 november 2009 om 22:05
Heb de film vanavond in de bios gezien.
Ik kan me niet herinneren dat ik een film zo eng vond als deze! Ik slaap de komende nachten niet en sowieso met de lampen aan haha. Het is denk ik enger als je ook echt gelooft in bovennatuurlijke verschijnselen, ik geloof er zeker in!
Wie heeft deze film nog meer gezien en wat vond je ervan?
Ik kan me niet herinneren dat ik een film zo eng vond als deze! Ik slaap de komende nachten niet en sowieso met de lampen aan haha. Het is denk ik enger als je ook echt gelooft in bovennatuurlijke verschijnselen, ik geloof er zeker in!
Wie heeft deze film nog meer gezien en wat vond je ervan?
zaterdag 28 november 2009 om 22:06
zaterdag 28 november 2009 om 22:14
zaterdag 28 november 2009 om 22:17
Ik vond hem dood en DOOD eng! zat verscholen achter mijn sjaal in de bios haha. Ik ga em noooit meer kijken/downloaden.
en ik had het open einde gezien dan denk ik.
echt heeel creepy!ik zou em niet nu nog 's nachts gaan kijken hoor, doe dat morgen middag ofzo haha.
en ik ben trouwens ook niet erg snel bang van films, maar deze echt wel!
en ik had het open einde gezien dan denk ik.
echt heeel creepy!ik zou em niet nu nog 's nachts gaan kijken hoor, doe dat morgen middag ofzo haha.
en ik ben trouwens ook niet erg snel bang van films, maar deze echt wel!
zaterdag 28 november 2009 om 22:33
Nou, ik vond het dus een enorme K*T film!
Ik was echt kwaad na afloop, veel te sloom en daarna te overdreven.
Kijk, als dat ouia-bord nou alléén even bewoog en verder niets, dát zou ik pikken, maar dat dat ding meteen in de fik vliegt enzo, dan wordt het voor mij volkomen ongeloofwaardig.
En dat had ik met meer dingen.
Ik vond het echt een waardoloze, niet enge film.
En ik baaaaal want had zoveel zin om te griezelen
Kijk, als dat ouia-bord nou alléén even bewoog en verder niets, dát zou ik pikken, maar dat dat ding meteen in de fik vliegt enzo, dan wordt het voor mij volkomen ongeloofwaardig.
zaterdag 28 november 2009 om 22:39
quote:Jrine schreef op 28 november 2009 @ 22:29:
geloof je wel in bovennatuurlijke verschijnselen of niet?
hmm, das nou zo'n vraag waar ik het antwoord niet direct op weet
ik weet het niet.
Ik geloof niet in Char of Oclivie (of hoe hij ook heet)
Ik denk wel dat er meer is, maar niet in de vorm van ronddwalende boze klopgeesten die niet loskomen van de aarde ofzo.
Wel geloof ik dat mijn moeder, als ze er niet meer is -en als ze dan de kans krijgt- de klok stil komt zetten op ' smiletijd'
en ik zal dan ook direct geloven dat zij dat gedaan heeft.
Beetje dubbel dus haha.
gaat de film nu erg tegenvallen?
geloof je wel in bovennatuurlijke verschijnselen of niet?
hmm, das nou zo'n vraag waar ik het antwoord niet direct op weet
ik weet het niet.
Ik geloof niet in Char of Oclivie (of hoe hij ook heet)
Ik denk wel dat er meer is, maar niet in de vorm van ronddwalende boze klopgeesten die niet loskomen van de aarde ofzo.
Wel geloof ik dat mijn moeder, als ze er niet meer is -en als ze dan de kans krijgt- de klok stil komt zetten op ' smiletijd'
en ik zal dan ook direct geloven dat zij dat gedaan heeft.
Beetje dubbel dus haha.
zaterdag 28 november 2009 om 22:42
quote:perpetuum_mobile schreef op 28 november 2009 @ 22:33:
Ik baal nu al, ben bang dat het tegen gaat vallen als ik dit zo hoor.
Welke film vond jij wel echt eng?
zaterdag 28 november 2009 om 22:56
quote:moods schreef op 28 november 2009 @ 22:39:
[...]
Nah denk het niet! hij is sowieso wel eng haha.
maar ik geloof wel echt in demonen en geesten en daarom vond ik hem denk ik nog enger.
ik geloof ook dat je nóóit een ouija bord moet aanraken.
Iemand ervaring met een ouija bord?
[...]
Nah denk het niet! hij is sowieso wel eng haha.
maar ik geloof wel echt in demonen en geesten en daarom vond ik hem denk ik nog enger.
ik geloof ook dat je nóóit een ouija bord moet aanraken.
Iemand ervaring met een ouija bord?
zaterdag 28 november 2009 om 23:08
Ervaring met een ouija bord?
nou nee haha.
Kijk er niet in geloven wil niet zeggen dat het er niet is natuurlijk, zeker weten doe ik het ook niet.
Maar mochten er geesten rond dwalen, ben ik de laatste die ze op zal roepen.
je hebt van die spelletjes die geen spelletjes zijn.
en daar valt voor mij zo'n bord onder.
nou nee haha.
Kijk er niet in geloven wil niet zeggen dat het er niet is natuurlijk, zeker weten doe ik het ook niet.
Maar mochten er geesten rond dwalen, ben ik de laatste die ze op zal roepen.
je hebt van die spelletjes die geen spelletjes zijn.
en daar valt voor mij zo'n bord onder.
zaterdag 28 november 2009 om 23:21
quote:moods schreef op 28 november 2009 @ 22:42:
[...]
Ehm... ik vind niet snel iets eng, alleen als ik het 'pik'...
Signs vond ik zo nu en dan even eng, maar ook niet echt..
The Ring vond ik geloof ik ook soms wel eng.
Ik vraag het mijn vriend net en die zegt: "Ik kan me niet herinneren dat jij ooit iets echt eng hebt gevonden"
Saw schijnt wel eng te zijn, maar dan alleen deel één....
Wat vind jij eng?
[...]
Ehm... ik vind niet snel iets eng, alleen als ik het 'pik'...
Signs vond ik zo nu en dan even eng, maar ook niet echt..
The Ring vond ik geloof ik ook soms wel eng.
Ik vraag het mijn vriend net en die zegt: "Ik kan me niet herinneren dat jij ooit iets echt eng hebt gevonden"
Saw schijnt wel eng te zijn, maar dan alleen deel één....
Wat vind jij eng?
zaterdag 28 november 2009 om 23:42
ik vond hem eigenlijk ontzettend voorspelbaar en cliche. je wist precies wat er zou gebeuren. maar omdat het zo reality gefilmd werd was hij wel eng. ik heb regelmatig naar de tv geroepen, neeee doe nou niet, bel die demonen-uitdrijver nou, lok hem nou niet uit de teheeeent!!
ik heb hem gezien met het slecht aflopende einde. kan me niet voorstellen dat deze film leuk is met open einde of goed einde.
ik heb hem gezien met het slecht aflopende einde. kan me niet voorstellen dat deze film leuk is met open einde of goed einde.
zondag 29 november 2009 om 01:26
Ik heb 'm net gezien
ik vond het wel gaan, niet eng, helaas.
erg voorspelbaar en die jongen irriteerde me mateloos haha.
het genre trekt me gewoon niet denk ik.
@perpetuum
Ik moet even flink graven voor een echte enge film,
ik weet er wel een paar op te noemen die goor zijn, Saw en Hostel bijvoorbeeld, daarbij kijk ik wel even weg, maar die zijn niet echt eng wel vies
Ik hoop ooit nog eens echt een enge film te vinden
and if I do i'll let you know.
ik vond het wel gaan, niet eng, helaas.
erg voorspelbaar en die jongen irriteerde me mateloos haha.
het genre trekt me gewoon niet denk ik.
@perpetuum
Ik moet even flink graven voor een echte enge film,
ik weet er wel een paar op te noemen die goor zijn, Saw en Hostel bijvoorbeeld, daarbij kijk ik wel even weg, maar die zijn niet echt eng wel vies
Ik hoop ooit nog eens echt een enge film te vinden
and if I do i'll let you know.
zondag 29 november 2009 om 08:51
Gatver, Hostel heb ik uitgezet nadat de achillespezen doorgesneden werden.. die vond ik echt te ranzig haha!
Ik vond de ring wel eng, maar dat komt door mijn moeder haha. Ik weet meestal aan het begin van de film al wat er gaat gebeuren enzo, en dit keer zei ze: Kabouter, leef je nou eens helemaal in, in het verhaal en hou je mond.
Volgende keer maar bij een andere film inleven haha ik heb een week slecht geslapen
Ik vond de ring wel eng, maar dat komt door mijn moeder haha. Ik weet meestal aan het begin van de film al wat er gaat gebeuren enzo, en dit keer zei ze: Kabouter, leef je nou eens helemaal in, in het verhaal en hou je mond.
Volgende keer maar bij een andere film inleven haha ik heb een week slecht geslapen
zondag 29 november 2009 om 11:27
Als het over films gaat die een paranormale inslag hebben, dan vind ik het al snel eng. Ben dan gewoon een bangerik, omdat ik in een niet gedefinieerde geestenwereld geloof.
Bij paranormal activity heb ik vooral het mooie profiel van het gezicht van m'n vent zitten bekijken.. "Je zegt wel als er iets gebeurt wat ik ECHT moet zien, he?"
Ik vond hem dus ontzettend eng.. maar in tegenstelling tot na het kijken van de ring (3 nachten nagenoeg geen slaap, dat stomme filmpje binnen die film bleef zich maar afdraaien in m'n hoofd) kon ik wel gewoon slapen. Ook nadat ik the blairwith project had gekeken, ik woonde toen in Amerika en moest na afloop nog door een stuk bos naar huis lopen, heb ik meerdere nachten niet/slecht geslapen.
Films met seriemoordenaars zoals Saw vind ik niet zozeer eng.. dan denk ik vooral.. 'welke zieke geest verzint deze proefjes allemaal, ook al is het voor de film'.. Gore enzo doet me niet zo veel..
Dus..
Bij paranormal activity heb ik vooral het mooie profiel van het gezicht van m'n vent zitten bekijken.. "Je zegt wel als er iets gebeurt wat ik ECHT moet zien, he?"
Ik vond hem dus ontzettend eng.. maar in tegenstelling tot na het kijken van de ring (3 nachten nagenoeg geen slaap, dat stomme filmpje binnen die film bleef zich maar afdraaien in m'n hoofd) kon ik wel gewoon slapen. Ook nadat ik the blairwith project had gekeken, ik woonde toen in Amerika en moest na afloop nog door een stuk bos naar huis lopen, heb ik meerdere nachten niet/slecht geslapen.
Films met seriemoordenaars zoals Saw vind ik niet zozeer eng.. dan denk ik vooral.. 'welke zieke geest verzint deze proefjes allemaal, ook al is het voor de film'.. Gore enzo doet me niet zo veel..
Dus..