Entertainment alle pijlers

Perfecte plaatje op reis! 15 Mei. RTL4

22-03-2024 12:46 73 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.instagram.com/p/C4z0XJCogJc ... Nyczd2dGxz

Het duurt nog even, maar om alvast in je agenda te zetten! Thailand gaan ze deze keer heen.

Deelnemers: Susan Visser, Gallyon van Vessem, Sophie Bouquet, Fresia Cousino Arias, Danny de Munk, Kaj Gorgels, Mark Baanders, rapper Leafs(Jahmil Dapaloe) en April Darby.

Ben benieuwd hoe deze deelnemers het ervan afbrengen en welke er in (mijn) irritatie zone komen. :)
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aah, helemaal vergeten dat het vandaag 1ste aflevering is!! Kijk nog even het blok af en dan snel terug kijken!

Ben nu al benieuwd naar Mark. Vond hem in ER wel leuk.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tot nu toe vind ik het leuk. Vond dat er in de 1e opdracht echt al mooie foto’s tussen zaten.
De 2e opdracht lijkt me lastig met dieren als je nog “onervaren” bent en misschien ook wel als je ervaren bent. Zou toch een beetje balen als ik vogels krijg die de hele tijd wegvliegen..
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
15-05-2024 20:51
Eerste reclameblok en Marc zit nu (alweer) in mijn irritatiezone..
Bij mij ook een beetje..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het een gemiste kans van het programma dat ze mensen met een niet-huisdieren (aan een tuigje) laten poseren. Een slaapmuis (hoeveel mensen zullen hebben geroepen’ oh, die wil ik ook!’) of zo’n poolvosje (of wat was het). Of zelfs een kat in een tuigje en met een zonnebril op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
11-05-2024 19:59
Dan kijk je weinig tv. In ieder geval geen widm en ER.
Ik ken alleen Sophie en Leafs niet.
Dat zijn ook de enigste twee die ik niet ken. Mooie foto's al gemaakt. Ik hoop dat dat zo blijft.
himalaya schreef:
15-05-2024 23:00
Ik vind het een gemiste kans van het programma dat ze mensen met een niet-huisdieren (aan een tuigje) laten poseren. Een slaapmuis (hoeveel mensen zullen hebben geroepen’ oh, die wil ik ook!’) of zo’n poolvosje (of wat was het). Of zelfs een kat in een tuigje en met een zonnebril op.
Bijzonder om te zien wat ze in Thailand allemaal als huisdier mogen houden.
Ik vind het ook een leuke groep. Bij ER vond ik Mark wel leuk, maar nu te schreeuwerig. Ik erger me een beetje aan Susan, weet zelf niet precies waarom.
Leafs lijkt me leuk, hij ligt goed in de groep. Maar ik snap zijn keuze voor de dierenfoto niet. Gelukkig nog niet naar huis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
16-05-2024 08:33
Ik vind het ook een leuke groep. Bij ER vond ik Mark wel leuk, maar nu te schreeuwerig. Ik erger me een beetje aan Susan, weet zelf niet precies waarom.
Leafs lijkt me leuk, hij ligt goed in de groep. Maar ik snap zijn keuze voor de dierenfoto niet. Gelukkig nog niet naar huis.
Ik was ook blij voor Leafs dat hij mocht blijven! Hij zal alleen echt betere keuzes moeten maken. Hopelijk doet hij dat volgende week wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
16-05-2024 08:33
Ik vind het ook een leuke groep. Bij ER vond ik Mark wel leuk, maar nu te schreeuwerig.
Ik ken Mark alleen van Hunted en toen vond ik hem dom en vervelend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond het een leuke aflevering. Bij mij zit April een beetje in mijn irritatie. Ik vind har juist overdreven doen. Maar verder leuke deelnemers en ooie foto's al voor de 1ste keer.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Net gekeken! Wat een leuk programma is het toch altijd. En nu voor mij extra leuk want ik kom mijn halve leven in Thailand. Leuke deelnemers als ken ik (nog) niet iedereen. Ik kijk geen GTST bijvoorbeeld.
Kaj vind ik leuk en ik hoop dat hij het ver brengt. Net als Leafs.
Danny mooie foto gemaakt maar ik vind hem altijd zo nep vrolijk doen. Komt onzeker over. Susan vond ik ook tegenvallen; beetje dommig kwam ze over.

Maar ze hebben het wel gelijk heel goed gedaan dus dat beloofd nog wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
11-05-2024 19:59
Dan kijk je weinig tv. In ieder geval geen widm en ER.
Ik ken alleen Sophie en Leafs niet.
Dat zijn ook de enige die ik niet ken.
Vanavond gekeken dus een dagje later.
Vond de foto's van de eerste opdracht niet zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
15-05-2024 23:00
Ik vind het een gemiste kans van het programma dat ze mensen met een niet-huisdieren (aan een tuigje) laten poseren. Een slaapmuis (hoeveel mensen zullen hebben geroepen’ oh, die wil ik ook!’) of zo’n poolvosje (of wat was het). Of zelfs een kat in een tuigje en met een zonnebril op.
Want nu wil iedere tv kijkende Nederlander een poolvosje als huisdier?
Of gaat het hooghartige Nederland Thailand wel even de les lezen over ongeschikte huisdieren?
Zullen we dan heel YouTube en instagram ook maar even gaan censureren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje wat is die Mark Baanders een eikel zeg. Komt gewoon zijn bed niet uit om mee te doen aan de nieuwe opdracht. Maar goed, hij maakt blijkbaar wel goede foto's. Overigens ben ik niet heel enthousiast over de foto's die tot nu toe gemaakt zijn en dat ligt vooral aan de omgeving. Ik ben nooit in Thailand geweest maar volgens mij zijn er daar wel mooiere plaatjes te schieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me ook af of hij echt wel binnen 5 minuten in de bus zat. Hij lag nog in zijn bed, moest zich nog aankleden, plassen, (laatste) spullen pakken.

En volgens mij had hij al foto’s van die slapende oude mevrouw gemaakt door de deuropening, en vroeg hij pas toestemming toen er iemand aankwam? Zo ja, dan vind ik dat erg ongepast. maar dat past wel bij hem
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Mark, ik vind hem nog steeds leuk! Maar Danny, wat een overdreven, onzeker figuur is dat. Was vroeger echt fan van hem, of eigenlijk van ciske. Nu vind ik er niet veel aan.

Wel benieuwd naar vgl week. Al hoeven de foto's met dieren van mij niet zo nodig. Maar goed.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond deze groep in het begin leuk.
Maar hoe meer ik zie hoe meer ik me ga irriteren aan bepaalde personen.
Eigenlijk vind ik die jonge meiden nog sympathiek en Kay .
Misschien verandert het nog bij de volgende afleveringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Susan blijf ik dommig vinden. Mark vind ik juist wel weer apart leuk. Danny is inderdaad erg onzeker en overschreeuwt zichzelf.

Voor de rest blijf ik het heel leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tot nu toe wel leuk om naar te kijken. Mark mag er van mij meteen uit. Ik denk ook dat er geen seizoen is geweest waarin er niet tenminste één irritante deelnemer in zat. Lijkt mij ook dat ze dat bijna als opdracht krijgen want anders wordt het programma snel saai?
Alle reacties Link kopieren Quote
Susan lijkt inderdaad wat dommig, die Mark vind ik irritant en ik ben blij dat Leafs er uit ligt. Hij praatte alleen maar in clichés, iets waar Danny trouwens ook voor moet uitkijken. Dan wordt het lege blabla-taal. Die drie jonge meiden blijven nog wat op de achtergrond, zijn wel serieuze deelnemers.
Heerlijk programma om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
23-05-2024 10:53
. Overigens ben ik niet heel enthousiast over de foto's die tot nu toe gemaakt zijn en dat ligt vooral aan de omgeving. Ik ben nooit in Thailand geweest maar volgens mij zijn er daar wel mooiere plaatjes te schieten.
Ik ben ook niet zo enthousiast over de foto's.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben vooral wel benieuwd als ze uit Bangkok vertrekken. Maar ook aflevering 3 lijkt weer Bangkok te zijn.

Vind het een geweldig programma en zou zoooo graag mee willen doen.

Kaj schat ik hoog in, want artistiek. En Mark heeft ook wel goed oog voor compositie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mooie dieren zijn olifanten toch! En hoe kunnen mensen ze zo hebben behandeld. Gelukkig hebben ze nu een beter leven en goed dat er aandacht aan wordt gegeven en hopen dat toeristen niet meer erop gaan rijden en andere dingen met ze doen voor vermaak.

Mooie foto's zaten er tussen! Sommige hadden echt veel mooiere foto's dan dat ze hadden ingeleverd.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit was een leukere aflevering met mooiere foto's. Blij dat Mark Baanders naar huis is, begon me steeds meer aan hem te ergeren. Kaj Gorgels heeft talent voor fotografie, wordt hij de winnaar van deze serie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zo genoten van deze aflevering.
Mooie opdrachten.
Vooral die van die olifanten.
Ik werd er emotioneel van. Zo'n enorm dier. Maar ook zo kwetsbaar.
Omdat de mensheid denkt dat zij de baas zijn over het dierenrijk.
Maar hier konden de dieren gelukkig zichzelf zijn en worden met rust gelaten.
De fotograven waren ook allemaal aangedaan.
Mooie foto's zaten ertussen.
En Kaj vind ik tot nu toe de beste.
En terecht dat Mark eruit is. Hij dacht gewoon niet na en klikte maar raak.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven