Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Zie weer mooie namen voorbij komen

. Wauw jullie hebben veel Magicarps gevangen zeg! Ik tot nu toe 96. Geen shiny nog.

Vandaag uit ei een Rhyhorn. Prima moet deze nog evalueren dus candy welkom. En een Krabby...beetje jammer....
Alle reacties Link kopieren
Net voor ik mijn gymmuntjes mocht claimen werd er een level 10 gym in de buurt omgegooid. Daar kon ik dus net mooi in gaan zitten



Rhydons kunnen heel sterk worden, broodfan, dus dat kon slechter





Ik kreeg vandaag een stantler uit een ei. Die was me al twee keer ontglipt.



Bijna 400.000 xp in een weekend (waarbij zoon twee halve uren heeft besteed aan lucky eggs), dat schiet lekker op!
Alle reacties Link kopieren
Wat een nutteloos event. Parras en golden en en dat soort meuk uit de eieren en alleen 5km eieren ervoor terug. En die doen nie mee, toch? Niks nada leuks dus. Ja 12 giraffen gevangen..... al die namen die jullie noemen wil ik ook minimaal en keer zien saai dit. Zonder event waren hier nog leukere. Bah! ( gelukkig woensdag weer normaal).
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 16 april 2017 @ 22:16:

Net voor ik mijn gymmuntjes mocht claimen werd er een level 10 gym in de buurt omgegooid. Daar kon ik dus net mooi in gaan zitten



Rhydons kunnen heel sterk worden, broodfan, dus dat kon slechter





Ik kreeg vandaag een stantler uit een ei. Die was me al twee keer ontglipt.



Bijna 400.000 xp in een weekend (waarbij zoon twee halve uren heeft besteed aan lucky eggs), dat schiet lekker op!Wow 400.000 is veel!
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 16 april 2017 @ 22:23:

[...]



Wow 400.000 is veel!

Paaswandeling met schoonfamilie, en alle kleinkinderen aan de Pokemon , twee keer een half uur stug doorevalueren met een ei met nu dus vierdubbele punten, veel uitgebroede eieren (leve de gymmuntjes), een rustige duurlooptraining waarin ik veel gevangen heb, dat schiet op, alles bij elkaar.



Zoontje is net level 32 geworden, zijn grote broer en ik 34. Dat lijkt dan heel dicht bij elkaar te zitten, maar hij heeft in totaal 3miljoen xp, broer en ik 5 miljoen. Het loopt echt heel hard op, hoeveel je nodig hebt per level.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Eze, 400.000 xp! Doe je goed.

Polkat, wat jammer zeg!



Na bijna een uur evolueren zitten we nu in level 30, yeah! Alleen... Ik heb nu 580 items in mijn bag, terwijl ik er maar 500 mag hebben. Ik had net 2 eieren uitgebroed en ik wilde aan de stop draaien maar dat ging dus niet. Dus ik denk dat ik nog maar extra ruimte ga kopen en dan veel pokemons moet vangen..

Nieuwe pokemons vandaag:

- steelix

- bellblossom

- slowking

- politoed

- bayleef

- dugtrio

- omastar

-porygon2

-wobbuffet (ei)

- 2x smoochum (ei)
Alle reacties Link kopieren
Winters, kun je niet een heleboel revives, potions en bessen weggooien? Bij 30 krijg je ook max revives, toch? Dan kunnen er wel weer wat gewone uit, misschien.

Wat een boel nieuwe voor 1 dag!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat misschien ook een idee.

Dan moet ik net uitkomen..
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat het universum mij echt niet lief vind. Gisterenavond nog ff mn 2km ei uitgebroed, zit er een growlith in, maar niet genoeg candy om te kunnen evolueren. Anders had ik het niet zo erg gevonden. Ook een beedrill gevangen, koste me wel 10 ballen, maar ving hem. Wat een rotding is dat zeg. Ik had hem al wel, maar deze was sterker. Vandaag hopen op meer geluk. Dus lief lief lief universum, geef me alsjeblieft mijn Togepi uit mn ei... (nog steeds op zere knieën aan het smeken)
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 16 april 2017 @ 23:02:

Wauw Eze, 400.000 xp! Doe je goed.

Polkat, wat jammer zeg!



Na bijna een uur evolueren zitten we nu in level 30, yeah! Alleen... Ik heb nu 580 items in mijn bag, terwijl ik er maar 500 mag hebben. Ik had net 2 eieren uitgebroed en ik wilde aan de stop draaien maar dat ging dus niet. Dus ik denk dat ik nog maar extra ruimte ga kopen en dan veel pokemons moet vangen..

Nieuwe pokemons vandaag:

- steelix

- bellblossom

- slowking

- politoed

- bayleef

- dugtrio

- omastar

-porygon2

-wobbuffet (ei)

- 2x smoochum (ei)



Wat heerlijk gaat dat he, met evolueren? Wij evolueren nu altijd meteen omdat XP er niet meer toe doet. Maar zo'n rijtje is wel gaaf!!



Ik gooi altijd alle potions/revives en nanab bessen weg. Razberries een stuk of 10 is genoeg. Of ik laat zoontje "even" vechten, dan zijn er ook zo 30 revives op Ik heb ruimte voor 400 dingen en heb altijd ca. 350 ballen. Dat gaat prima.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:broodfan schreef op 16 april 2017 @ 19:31:

Zie weer mooie namen voorbij komen

. Wauw jullie hebben veel Magicarps gevangen zeg! Ik tot nu toe 96. Geen shiny nog.

Vandaag uit ei een Rhyhorn. Prima moet deze nog evalueren dus candy welkom. En een Krabby...beetje jammer....

Hier al 480 magicarps gevangen. En 55 dratinis en 5 dragonairs. En had er meer kunnen vangen want duiken regelmatig op in Sighting.

Heb 8 nw 2 km eieren. En ook al twee uitgebroed: aerodactyl en tangela. Maar had ik al. Zit nog te dubben om extra incubators in te zetten maar das wel heel zonde voor 2 km eieren. Maar de kans op lapras moet ik misschien niet laten schieten. Tot wanneervloopt actie? Woensdagavond?
Alle reacties Link kopieren
Eze en Polkat, ik heb een aantal potions, berries en revives weggegooid en nu zit ik weer onder de 500.

Inderdaad wel zonde om hiervoor ruimte te kopen.



Ik zou wel overweg een incubator te kopen, Vlinderplant Volgens mij krijg je nu alleen maar 2 km-eieren. En de pokemons die er normaal inzitten zitten in 5 of 10 km-eieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 17 april 2017 @ 10:15:

Eze en Polkat, ik heb een aantal potions, berries en revives weggegooid en nu zit ik weer onder de 500.

Inderdaad wel zonde om hiervoor ruimte te kopen.



Ik zou wel overweg een incubator te kopen, Vlinderplant Volgens mij krijg je nu alleen maar 2 km-eieren. En de pokemons die er normaal inzitten zitten in 5 of 10 km-eieren.Nee, gisteren 2 keer 5km ei gekregen en geen 2km ei. Dr is dus niet zo. Helaas, want ik wil die aerodactyl wel. Volgens mij staat wel vast wat er in het ei zit als je hem krijgt, dus als we nu 2km krijgen ga ik denk ik eerst de oude (5 km) op maken.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinderplant schreef op 17 april 2017 @ 09:46:

[...]



Hier al 480 magicarps gevangen. En 55 dratinis en 5 dragonairs. En had er meer kunnen vangen want duiken regelmatig op in Sighting.

Heb 8 nw 2 km eieren. En ook al twee uitgebroed: aerodactyl en tangela. Maar had ik al. Zit nog te dubben om extra incubators in te zetten maar das wel heel zonde voor 2 km eieren. Maar de kans op lapras moet ik misschien niet laten schieten. Tot wanneervloopt actie? Woensdagavond?Waar, waar ?!?! Iedere dratini is 30km minder wandelen van de 500
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Oké.. Ik heb echt alleen nog maar 2km eieren gehad sinds het event. Ik hoop ook op Aerodactyl. Die heb ik nog niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen dagen allerlei eieren gehad. 2, 5 en 10 km. Er zitten er nu 5 in incubators, straks een rondje lopen. Ben benieuwd!



Ik heb wel de verse eieren er in gezet trouwens.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Net even gekeken, ik heb 7 dratini's gezien, 3 dragonairs (2 gevangen) en 2 dragonites (1 gevangen).



Klaar met mijn eiersessie: level 30 bereikt! Heb nu heel veel pokemon niet meer, maar dat zijn de veel voorkomende en vang ik binnenkort wel weer.

En nu 2 nieuwe: donphan en politoed (hoe spreekl je dat uit, als pollietood of pollitoet?)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 8 eieren aanstaan
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aerodactyl uit mijn 2km ei gekregen en een chikorita uit mijn 5 km.



Heb 1 5km ei gekregen tijdens het event en voor de rest alles 2km. Moet wel veel stops draaien tot ik eindelijk een ei krijg..



Iemand nog een snorlax gescoord?
Alle reacties Link kopieren
Snik: heel veel paas 2 km eieren uitgebroed wel zes. Maar niets hoor: squirtle, charmander olifant sneasel shuckle oid etc etc

Uit laatste tien km ei kwam dan wel chansey maar had er al eentje

En niet genoeg om te evolven

Toetsenbord doet het weer eens niet op forum

Dus geen punten en komma etc

Excuses voor gebrek aan interpunctie



En snik vlinderplantman was richting centrum gefietst voor boodschap en had lapras gezien in nearby maar niet opgezocht en gevangen en zelf heeft ie er al genoeg

Tegenwoordig heb hij grote problemen als hij overstapt naar ander account maar toch. Snik zal ik scheiding aanvragen
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat het voor een aantal van jullie een teleurstelling is wat uit de eieren komt.

Ik krijg met dit event echt alleen nog maar 2 km-eieren.

Ik mag niet klagen. Ik heb in totaal uitgebroed sinds dit event:

phanphy (3x, en nu genoeg candies om te evolven)

gastly

growlithe

wobbuffet

smoochum (2x)

togepi

(van de babies moet ik trouwens alleen nog elekid)



Ik heb met dit event geen lapras of snorlax uit het ei. Wel afgelopen zaterdag een lapras gevangen.



Streepjessokken, gefeliciteerd met je level 30! Ik vind het toch wel een soort van mijlpaal.

Ik denk trouwens dat je het uitspreekt als poli toot

Nou Vlinderplant, als je man wel een lapras in de sightings heeft maar niet de moeite neemt om te zoeken dan zou ik inderdaad mijn relatie her-overwegen
Als ik jullie zo lees, mag ik ook niet klagen. Uit 5km paaseieren kwam 2 keer een Cyndaquil, wat erg goed uitkomt want voor de tweede evolutie zijn 100 candies nodig en daar zit ik nog lang niet aan. Verder kreeg ik Onix, Aerodactyl en nog een Phanpy. Hopelijk krijg ik die laatste nog een keer! Verder hoop ik op een fatsoenlijke Snorlax want de mijne is maar 434 cp..



Ik had even opgezocht hoeveel Pokémon er nu in totaal te vangen zijn exclusief de regionale en niet-beschikbare. Dat zijn er 233 als ik goed heb geteld. Ik zit al op 223 .
Alle reacties Link kopieren
Kleine selectie uit mijn eieren: snorlax!!! (mijn 3e ) en smoochum en daarmee mijn baby's compleet. Verder skarmory, 2 igglybuff en magby, en 2 whoopers. Rest ben ik vergeten, vandaag denk ik wel 12 eieren uitgekomen (veel incubators en een rondje park en rondje hardlopen, kan nu wel ondertussen pokemon aan hebben).

Verder 2 phanpy's en houndour gevangen en ander leuk spul. Goed dagje zo!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Net een elekid en een shuckle uit mijn 2km eieren! Die laatste had ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt heel veel eieren uitgebroed de afgelopen dagen, maar geen snorlax of aerodactyl gezien. Wel een lapras, maar die zat in een ouder 10km ei. En een hele meute elekids. Als we konden ruilen, mocht je er een adopteren, winters. Wel eindelijk een smoochum (die hadden we nog niet), nog een paar babies, een heel stel gen 1 starters, een chikorita, drie olifanten, een sneasel, drie onyxen, stantler, een heel stel gewone gen 1 pokemons...



Ik heb sinds ik gisteren schreef dat ik 1023 magikarp had er 20 bij gevangen, en maar 1 Dratini. Niet helemaal de verhouding van Vlinderplant (en oh, die Vlinderman laat je mooi zitten!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven