Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Uit mijn 'event' eieren heb ik de volgende pokémon gehad; Lapras (2km), Aerodactyl (2km), Shuckle (2km), Elekid (2km), Shellder (2km, viel even tegen haha!), Chikorita (5km).



Ik heb nu 5 Lapras & 2 Aerodactyl. Ik wil zooo graag een Snorlax..
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 18 april 2017 @ 08:53:

Uit mijn 'event' eieren heb ik de volgende pokémon gehad; Lapras (2km), Aerodactyl (2km), Shuckle (2km), Elekid (2km), Shellder (2km, viel even tegen haha!), Chikorita (5km).



Ik heb nu 5 Lapras & 2 Aerodactyl. Ik wil zooo graag een Snorlax..



Zeer goeie vangst!



Ik had een sandshrew, slowpoke, charmander (dat vond ik wel leuk, heb nog geen charizard) een smoochum (had ik al 3 keer) dus helaas nog geen goede vangst



Wat ik wel echt knap vond van mezelf was dat ik laatst een weedle met een excellent-throw had gevangen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanzaroos schreef op 18 april 2017 @ 09:06:

[...]





Zeer goeie vangst!



Ik had een sandshrew, slowpoke, charmander (dat vond ik wel leuk, heb nog geen charizard) een smoochum (had ik al 3 keer) dus helaas nog geen goede vangst



Wat ik wel echt knap vond van mezelf was dat ik laatst een weedle met een excellent-throw had gevangen



Oh dat is wel balen ja! Ik had de meeste ook al hoor, op Shuckle na. Maar bij van die grote uit 2km eieren hoor je mij niet klagen.



Geeft een goed gevolen het als je een excellent vangst doet?! Dan voel ik me toch altijd even een échte trainer haha
Alle reacties Link kopieren
Tot wanneer duurt dit event nog?

Net rondje om. Twee eieren uitgekomen en twee nieuwe Stantler en Miltank.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodfan schreef op 18 april 2017 @ 09:35:

Tot wanneer duurt dit event nog?

Net rondje om. Twee eieren uitgekomen en twee nieuwe Stantler en Miltank.



Stantler is hier heel vaak in het wild, Miltank wil ik ook graag! Zaten ze in 2km eieren?



Volgens mij duurt het evenement tot 20 april.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen mede-trainers!

Goede vangsten lees ik! En nog steeds mensen die wachten op die ene

Wij zijn een weekendje weg geweest en natuurlijk veel Pokémon gespeeld :p

Ik denk dat ik toch wel iets van 15 2 km eieren heb uitgelopen, veel had ik al, maar gisteravond, daar was hij dan eindelijk ....... Aerodactyl

Dus nu generatie 1 compleet!

Verder Stantler, Tyrogue (wordt Hitmontop, die ik nog niet had!) 2 x Cyndaquil, waardoor ik meteen genoeg candy heb om te evolueren.

En Dratini uit een 10 km ei, heel welkom, kan ik m'n Dragonite sterker maken.



We hadden ook nog te maken met een cheater

Hadden een gym midden in het dorp twee levels omhoog getraind en waren er beide in in gegaan. Toen naar een gym in het bos, was level 2, omhoog getraind. We waren net klaar toen de vlammen er al weer uitsloegen..... geen mens te bekennen maar hij was opeens rood met 1 er in. Dichtbij was een gym die ook level 2 was. Daar weer hetzelfde verhaal, niemand te zien maar wel opeens een gevecht en de gym was overgenomen.

Reden we even later weer door het dorp was die gym ook overgenomen door dezelfde persoon...

Wel balen dan....

De dag daarna hebben we de gyms in het bos overigens weer overgenomen net voordat we konden collecteren. En we zitten er nog in, dus net weer gecollecteerd! Hopelijk blijft dat nog even zo, de muntjes zijn zeer welkom voor de incubators!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 18 april 2017 @ 09:49:

[...]





Stantler is hier heel vaak in het wild, Miltank wil ik ook graag! Zaten ze in 2km eieren?



Volgens mij duurt het evenement tot 20 april.Ja in 2-km eieren. Ik had die Stantler nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodfan schreef op 18 april 2017 @ 10:58:

[...]





Ja in 2-km eieren. Ik had die Stantler nog nooit gezien.Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar ik heb het idee dat veel van de gen2 pokémon wat meer regio gebonden zijn. Ook valt me op dat de 'nesten' hier redelijk gelijk blijven, geen wijzigingen, op gen1 pokémon na. Die veranderen wel.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij in de woonplaats weet ik niet veel nesten. Nestatlas geeft ook maar 1 nestje aan, en dat is een Chikorita-nestje (hiervoor Jynx)

Stantler zit zo af en toe bij een pokestop bij mij in de buurt. Dat is een molen.



Net even met 2 st. 2km-eieren gewandeld. Dit leverde me Pichu en Girafig (nieuw!) op. Ik ben tevreden. Helaas nog geen nieuwe eieren gekregen.

Miltank zou ik ook nog heel graag willen, net als aerodactyl.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist een Phanpy en een Miltank uit mijn 2km eieren gekregen. Met allebei blij! Phanpy had ik er nog maar 1 van, dus nu kan ik sparen om te evolueren. Uit een oud 10 km ei kreeg ik weer een Dratini. Als ik een 10 km ei bij deze stop krijg is het eigenlijk altijd Dratini.



Heb eigenlijk wel heel veel geluk tijdens dit evenement.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook Pastelblauw. Ik mag niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel zeggen dat ik een paar incubators heb aangeschaft, wellicht speelt dat op de een of andere manier mee. Al blijft het wel zo dat ik flink wat stops moet draaien om een ei te krijgen, heb jij dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook inderdaad. Normaal heb ik altijd wel standaard 9 eieren. Kwam er een ei uit, dan kreeg ik vlak daarna weer een nieuwe. Maar dat is nu wel wat minder
Alle reacties Link kopieren
Bijna al mijn incubators zijn opgebruikt

Wel leuk hoor, elke zoveel 100 meter een ei uitbroeden. Heb nu nog maar 1 extra incubator.



Ik kreeg net een tweede Tyrogue uit mijn ei Heb al voldoende candy om te evolueren. Helaas geen die zal evolueren naar Hitmontop (dan moet de HP de hoogste score hebben en niet aanval of verdediging).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de incubators ook op, maar de eieren ook haha. Hopen dat ik er nog wat kan scoren tot nu toe wil dat niet zo lukken..
Hey iedereen heeft dat dus, dat je minder snel een nieuw ei krijgt nadat je er een hebt uitgelopen! Mijn oplossing is om gewoon potions, revives en rode ballen weg te gooien. Die krijg ik vanzelf nieuwe en na een aantal stops ook een nieuw ei. Maar ja ik loop dan wel in de lunchpauze in een winkelstraat met veel stops.
Alle reacties Link kopieren
4 eieren gisteren. Krabby, tentacool, nog wat en gelukkig een chicorita. Kon ik evolueren, toch een nieuwe . Ik heb wel vandaag gewoon 4 nieuwe eieren gekregen. Ik hoop dat het event morgen ook nog is, want ik wil echt die aerodactyl.....
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ja dat scheelt gifgroen. Ik moet het doen met die ene stop waar ik langs kom uit mn werk.
Polkat, ik duim voor je!



Pastelblauw één stop maar? Dat schiet niet op..



Ik zit met een lucky egg aan Pokémon te evolueren en Teen Mom te kijken en te forummen. Wat een kansloze besteding van mijn tijd!!



Edit: hoppa, 158000 punten erbij!
gifgroen, i hear you als ik een lucky egg aan zet en hard core zit te evolueren bekruipt mij altijd na een kwartiertje ofzo: hm dit halve uur van mijn leven ga ik nooit meer terugkrijgen, misschien niet perse making the most of my life maar nu al zin in eitje drie tijdens t paasevenement, zo leuk om relatief rap het level 35 balkje langer te zien worden!
(oh was dat niet relevant? mijn level (35 / vijf-en-dértig) noemen? )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond heel efficiënt geluckyeggd: mijn account en dat van zoontje tegelijkertijd. Is dat nou erger of minder erg dan gewoon een half uur van je leven dat nooit meer terugkomt?





Safari, level 35? Volgens mij ging jij ooit helemaal niet zo lang voor mij naar level 33, en daar was ik pas ergens bij het begin van dit event doorheen. Veel halve uren die nooit meer terugkomen in Pokemon gestopt de laatste tijd ?
jouw account en dat van zoontje tegelijkertijd?

da's veeeel minder erg!

dan is t feitelijk maar een kwartiertje v.j.l.d.j.n.m.t. super smart Eze, goed werk!



jahaa ik ben goed bezig geweest! miss schoot het zo op omdat ik een pokemon plus voor mijn (48e ) verjaardag kreeg?

de grootse moedeloosheid die mij toendertijd bekroop na het bereiken van level 33, kan ik mij zeer wel herinneren, maar gelukkig ben ik nu gepokt en gemazeld.. élk balkje raakt vol, je moet vooral doorgaan! (c) Barry Stevens
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa, eindelijk heb ik de leukste, liefste en meeste cuteste Pokemon die er is. Eindelijk mijn Togepi uit mn ei.

En ook weer een pineco, de derde op rij. Maar dat heeft mn humeur dit keer niet verpest dankzij mn Togepi. Hopen op nog wat leuks uit mn laatste 2km ei die ik heb. Maar mijn dag kan al niet meer stuk...
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 19 april 2017 @ 07:23:

Jaaaaaaa, eindelijk heb ik de leukste, liefste en meeste cuteste Pokemon die er is. Eindelijk mijn Togepi uit mn ei.

Ik vind hem ook leuk! En ook leuk dat je hem nog kunt evolven voor iets nieuws, in plaats van dat het het kind van een Pokemon is die je al hebt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven