Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 12 !

01-10-2020 17:42 3027 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C



Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
28-11-2020 08:42
We hebben weer opdrachten! :cheer2:
En heb gelijk al een shiny Nidoran (man) gevangen :yes:
Ik ook. Niet bij de eerste opdracht maar de derde geloof ik. Man had wel meteen een shiny.
Had hem wakker gemaakt voor een uxie raid met iemand uit Indonesië maar hij was helaas al weg tegen de tijd dat iedereen uit de groep online was. Straks weer een kans voor hem.
Hij heeft in elk geval via die app Go raid party zijn mega blastoise af kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels heb ik er 2 van elk.
Ik heb de opdrachten afgerond en helaas is het bij 1 shiny gebleven.
Wel een hele mooie nidoking.
Emceetje schreef:
28-11-2020 09:58
Ik heb de opdrachten afgerond en helaas is het bij 1 shiny gebleven.
Wel een hele mooie nidoking.

Ik heb ook alles af en 1 van elk geslacht shiny.

Valt me wel tegen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet klaar, zit vast op 3 great in a row. Ik gooi normaal zo vaak great en excellent maar zodra het in een row moet blokkeer ik .
dolfje schreef:
28-11-2020 10:51
Ik ben nog niet klaar, zit vast op 3 great in a row. Ik gooi normaal zo vaak great en excellent maar zodra het in een row moet blokkeer ik .
Dat had ik met 3x Nice. Bizar
Rubble schreef:
28-11-2020 10:19
Ik heb ook alles af en 1 van elk geslacht shiny.

Valt me wel tegen...
Da's toch 1 meer dan ik :rofl:

Maar ik heb net een shiny met man geruild. Hij had er 4 en is nog bezig met de opdrachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels ook klaar en had van beide elk 3 shiny dus de hele set compleet.
Alle reacties Link kopieren
Lang niet geschreven hier (sorry, lees vooral af en toe mee). Ik heb nu 4 shiny mannen en geen shiny vrouwen. Het voelt alsof die research oneindig is, maar na x aantal rondes stopt ie dus wel? Hopelijk krijg ik ook nog een (of meer :$) vrouwtje(s)
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
28-11-2020 10:51
Ik ben nog niet klaar, zit vast op 3 great in a row. Ik gooi normaal zo vaak great en excellent maar zodra het in een row moet blokkeer ik .
Dit had ik ook. Zo frustrerend >:-(

Uiteindelijk 1 mannetje en 2 vrouwtjes shiny, niet heel slecht al had het van mij nog wel wat langer door mogen gaan.
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
28-11-2020 13:22
Ik ben inmiddels ook klaar en had van beide elk 3 shiny dus de hele set compleet.
Geluksvogel!
Ik had er drie in totaal.
dolfje schreef:
28-11-2020 10:51
Ik ben nog niet klaar, zit vast op 3 great in a row. Ik gooi normaal zo vaak great en excellent maar zodra het in een row moet blokkeer ik .
Ik heb precies hetzelfde...
Ik heb uiteindelijk 4 shiny vrouwtjes gevangen dus die heb ik nu compleet. En 0 shiny mannetjes.
Ik zit nog vast op 3 great throws . 4 shiny 2 man 2 vrouw en een shiny goldeen en machop . Kortom tevreden :)
Yildizlar schreef:
28-11-2020 20:31
Ik zit nog vast op 3 great throws . 4 shiny 2 man 2 vrouw en een shiny goldeen en machop . Kortom tevreden :)
:cheer2: ik zit ook te azen op een shiny goldeen en een shiny psyduck want die heb ik ook nog niet.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
28-11-2020 20:39
:cheer2: ik zit ook te azen op een shiny goldeen en een shiny psyduck want die heb ik ook nog niet.
Ik ook niet.
Ik snap sowieso niks van de shiny logica. Maar goed, er zit ook geen logica achter.. maar ik zou ook wel eens een keertje een shiny willen van eentje die ik tig keer vang/tegenkom (zoals bijvoorbeeld een misdreavus of een murkrow) ipv wéér een shiny mr mime zoals ik van de week had.

Maar goed! Volgens mij komen op 30 november trouwens de nieuwe levels beschikbaar. Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Erg is dat he, CherokeeRose1977 als je zo vaak dezelfde shiny vangt dat je hem gewoon niet eens meer leuk vindt? Ik scheld dan (in m'n hoofd) tegen m'n telefoon en vind mezelf tegelijk een verwend kreng :-$ . Mijn shinies van vandaag (vrouwtjes Nidoran en Rattata) vond ik mwah want die had ik al genoeg, maar met m'n 100% Lickytung was ik dan weer wel heel blij!
Ja ik baal ook wel van de shiny logica. Als ik hier lees hoeveel er gevangen worden. Zelf vang ik bijna nooit shinys. Vandaag 1 nidoran tegen soms wel 6 bij jullie en dan nog andere shinys ook. Niet eerlijk. Maar goed, dat weet ik nou eenmaal en ben daarom blij met 1 shiny.
Alle reacties Link kopieren
Geen shiny konijnen voor mij gisteren. Oh well :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Emceetje schreef:
29-11-2020 00:23
Ja ik baal ook wel van de shiny logica. Als ik hier lees hoeveel er gevangen worden. Zelf vang ik bijna nooit shinys. Vandaag 1 nidoran tegen soms wel 6 bij jullie en dan nog andere shinys ook. Niet eerlijk. Maar goed, dat weet ik nou eenmaal en ben daarom blij met 1 shiny.
Dat snap ik , ik vang hier meer shinys dan man maar die vangt weer veel meer 100% dan ik .
Terwijl wij bijna altijd gelijk op pad zijn .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
25-11-2020 10:49
Ronja , kittens en april wij staan op het moment ultrafriends te worden kunnen we iets afspreken ?
Zeker! Vanmiddag om 13u? Ga je dan een ei aanzetten? En moet je dan een gift openmaken? Haha ik heb dit nog nooit gedaan

Wat was jouw spel naam ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
29-11-2020 00:23
Ja ik baal ook wel van de shiny logica. Als ik hier lees hoeveel er gevangen worden. Zelf vang ik bijna nooit shinys. Vandaag 1 nidoran tegen soms wel 6 bij jullie en dan nog andere shinys ook. Niet eerlijk. Maar goed, dat weet ik nou eenmaal en ben daarom blij met 1 shiny.
Bij mij zijn het de lucky trades. Met die vergrote afstand heb ik iets van 30 lucky trades gedaan. Mijn ruilpartners kregen de ene na de andere 98%, en bij mij was bijna alles onder de 90.
Tot gisteren dan, want toen kreeg ik een 100%.
-April- schreef:
29-11-2020 09:44
Zeker! Vanmiddag om 13u? Ga je dan een ei aanzetten? En moet je dan een gift openmaken? Haha ik heb dit nog nooit gedaan

Wat was jouw spel naam ook alweer?
Is goed ja als je een lucky ei ( in je items) aanzet dubbele xp dus 100.000 ipv 50.000 .
Jij hebt een cadeautje van mij die als je die uitpakt gaan we omhoog
Ik
Zet mijn ei aan om 13.00 wekker gezet
Alle reacties Link kopieren
april wij kunnen ook ultra Friends worden. Zet ik om 1 uur ook een ei aan en open jouw gift!
Ik ben Gu....1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven