Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaan die pixel-Pokémon weer terug maar 1998?
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
06-04-2018 09:56
Morgen.

Ik vind het jammer, want dit geeft mij wel het gevoel van de ouderwetse Pokémon games. In de sightings is het irritant, maar in de Pokédex is het zo gaaf :heart:
Bedankt!

Ik heb de ouderwetse Pokémon nooit gespeeld. Vandaar mogelijk mijn irritatie.
Alle reacties Link kopieren
ik heb gisteren en vandaag met de go-tcha gelopen, geweldig ding. ik had vandaag het auto catchen uit staan maar toen pakte hij ook mn pokestops niet meer, iemand daar ervaring mee? hij blijft hangen op de pokemons die er zitten, daarmee geeft hij natuurlijk signaal af, maar die wil ik dan niet vangen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, is het de moeite waard?
Ik zou dan idd vanuit de auto stops willen draaien maar ik vind de prijs nog iets té
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel wel de moeite waard winters, maar snap wel je punt. wij lopen veel met de honden, dit loopt zo een stuk makkelijker.

thanks kylo! ik ga kijken


btw ik heb eindelijk mn metal coat om mn scyther te evolven, zit dat ding al 3 dagen in de gym boehoeeeeeeee
Alle reacties Link kopieren
nog even 1 ding, ik heb een roze ei raid gedaan maar zie nu weer een raid pass in mn bag, die kan ik zeker morgen pas gebruiken he?
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
06-04-2018 14:13
nog even 1 ding, ik heb een roze ei raid gedaan maar zie nu weer een raid pass in mn bag, die kan ik zeker morgen pas gebruiken he?
Nee die kan je vandaag gewoon gebruiken, dan heb je waarschijnlijk gisteren geen raid gedaan maar wel een pas gehad. Dus de nieuwe is je pas van vandaag. Kan je vandaag maar ook morgen gebruiken. Je krijgt er 1 gratis per dag.
Alle reacties Link kopieren
ohhhh nice kan ik er mooi nog 1 doen
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik kom steeds dichter bij mew. Zo even magikarp gaan evolven en dan ben ik bij de laatste quest. Al wordt dat excellent curve gooien wel een lastige.. ik ben al zo slecht in curve balls. :'')
Alle reacties Link kopieren
Pff heb nu drie van de tien raids. Misschien morgen toch maar actiever op zoek naar goede raidplek en tijd uit zitten. Jammer dat de kaart het niet doet want dan kun je beter plannen. De raids die ik vanaf huis kan zien zijn geen plekken waar je tijdje rond kan hangen zonder op te vallen.
Morgen ook mewtwo ex raid. Neem aan dat die ook mee telt.

Manlief heeft mew al. Kind gooide moeiteloos een excelent curve. En daarna pakte ze mew. Die mew is best lastig. Je ziet hem niet. Zou die ook kunnen poefen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft Mew een 100 % catchrate (hij springt de eerste twee keer uit de bal, de derde keer vang je hem).

Verder zou ik me wat minder aantrekken van de mensen om je heen, wat maakt het uit of je wel of niet opvalt als jij iets doet wat je leuk vind?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb Mew nu ook! :yes:
Maar klopt, hij sprong 2x uit de bal en toen hadden we hem
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij stap 3 aangekomen vandaag. :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
07-04-2018 21:49
Ik ben bij stap 3 aangekomen vandaag. :)

Ik ook Anna! Als een van de opdrachten maar niet ‘catch a shiny’ is he? :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer al een paar dagen een Ditto te vangen, die ben ik al maanden niet tegengekomen. De meest recente in mijn pokedex is van 23 september.

Gelukkig heb ik wel genoeg candy om een Magikarp te evolven, als het me ooit lukt om die Ditto te vangen
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een ditto gevangen, ben nu ook bij deze opdracht gekomen benieuwd hoe lang het nu duurt
mew is binnen :-)
Wat betreft die dito's viel het me reuze mee.
Toen ik m moest vangen, voor die opdracht ving ik m diezelfde dag nog, dus misschien is de spawn-rate iets opgeschroefd.
Vandaag ving ik weer een dito uit een zigzagoon, ik wist niet eens dat dat kon.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Curley. Ik heb toch wel, net als Pidgey, het idee dat de benodigde pokemons vaker spawnen.
Ik weet sowieso dat Zigzagoon, Whismur, Tailow, Pidgey, Rattata en Hoothoot in een Ditto kunnen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel vang ik alles wat ik tegenkom dus ik heb wel hoop dat het goed komt. Misschien nog een beetje meer geduld hebben, gelukkig is het mooi weer.

Stiekem denk ik wel bij iedere poefende Sentret, Rattata of Pidgey dat het vast mijn Ditto was. Zigzagoon kom ik niet zo vaak tegen, misschien die maar eens opzoeken.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Magicarps kunnen ook ditto's zijn.
die vang ik altijd, een extra gyrandos is altijd mooi meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb Mew! Ben superblij. Na de exraid waarin ik mijn derde mewtwo ving ben ik met iemand anders nog even zes raids (op 1 pasje) gaan doen.
Vanavond tijdens wandeling vijftig pokemon met besjes gevangen. Alleen nooit excellent. Maar wel meer dan tien keer great. Best goed voor iemand die een paar dagen geleden nog geen curve bal raak kon gooien. Maar kind lief ving aan eind van tweede incense (had er paar kado gekregen) raak. Dat had ze voor mijn man ook al gedaan.
Ik ga nu paar dagen afkicken denk ik. Even dagelijkse beloning cashen (heb er twee klaar staan) en keer draaien en vangen. Maar verder even helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Ps ik had Ditto toevallig echt heel snel. Maar sindsdien geen een meer gezien. Maar in appgroep staan wel af en toe berichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie maps het nog? Ik had er verschillende maar ze doen het geen van allen meer
Alle reacties Link kopieren
Wereldwijd doen de maps het niet maar na de laatste update. Ik hoop dat het nog heel lang duurt voor ze het weer kraken. Vind het zonder kaart veel leuker spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij de gyryados. Man man man ik heb al 140 candybars, van de 400.
Ik heb al een vis als buddy, maar ik weet niet hoe ik dit snel ga redden.

Die raid truc moet ik ook nog proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven