Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En ook nog niet 1 ghost-type van de 10. Geen zin om er in het donker op uit te gaan, en vanuit huis zijn vrijwel alleen die Sumo, mankey en Machop. Die ben ik ook zat.

#klaagvrijdagavond :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog geen ditto en 0 ghosts (6)

Ik heb wel mijn zapdos en ben inmiddels in level 30! Maar nu is dat streepje nog zo frustrerend leeg....
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier heel veel ghost tegen. Voornamelijk shuppet. Misschien nog een tip om aan ghosts te komen, er is een field quest make 3 great throws die geeft gegarandeerd een gastly als de beloning een Pokemon is. Ga daar naar op zoek. Ik heb er zo een aantal gevangen en in een roze raid ei zitten ze ook regelmatig, voornamelijk in de ochtend en schemer. Hier komen regelmatig 3-4 spookraids tegelijk en niet ver uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
11-05-2018 22:36
Je kunt er beter gouden besjes op gooien, die verhogen de vangkans veel meer dan bananen.

Dat hielp ook al niet. Dan raakte ik het beest vaak helemaal niet. Maar zelfs met hulp van anderen ging het niet. Te laag level? Grapje van niantic.

Eze, de legends up ik niet vaak. Heb wel heel goede lugia. Maar heb vooral ook niet zoveel stardust. Heb mijn blisey van 89% ook nog niet maximaal.

Wat wordt nu de catch op de volgende communituy dag: charmander?

Wil graag een shiney wailmer, maar niet gevonden. Kreeg wel een shiny makuhito (schrijf je dat zo?) .

Anna en anderen sterkte met de ditto’s en de ghosts. Als je daar doorheen bent heb je het ergste gehad. Maar ik zie ze ook nooit. Laatste ghost was inderdaad een beloning op opdracht. Jammer dat de kaart niet meer werkt. Groepsapp helpt wel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien als dit event afgelopen is dat je dan weer wat meer spookjes tegenkomt? Ik ving ze meestal in de ochtend, of in de avond na mijn werk. Met 2 of 3 dagen had ik ze.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie ook niet inloggen? Ik was vanochtend onderweg naar een raid toen ik er uit werd gegooid en ik kan nog steeds niet inloggen...
Tot zover dr motivatie...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen problemen (gehad) Anna.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor er meer mensen over. Voornamelijk mensen met een PTC account. Ik log in via Google.
Alle reacties Link kopieren
PTC ligt er inderdaad weer uit. Tip voor zodra je er weer in kunt: koppel je PTC account aan google of facebook, dan kun je ook inloggen als PTC het weer eens niet doet. (dat kan onder settings).
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net achter dat ik een 100% Eevee heb! :yes: En een hoge ook nog!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf hoor Winters, ik heb nog geen 100%. Naja misschien ooit wat ongedierte wat weggegooid is zonder te checken.

Ik heb wel een roze smurf gevangen en mijn man een gele Swablu :cheer2:
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
12-05-2018 18:27
Ik kom er net achter dat ik een 100% Eevee heb! :yes: En een hoge ook nog!
Waar check je dat nu nog ?
Alle reacties Link kopieren
SweetChilliSauce schreef:
12-05-2018 18:59
Waar check je dat nu nog ?
100 % is gemakkelijk, daarbij hoef je alleen appraise te doen. https://pokemongohub.net/pokemon-go-app ... 5ff8d-2254
De eerste twee moeten de best mogelijke appraise hebben. Daarnaast moeten defense, attack en HP allemaal genoemd worden, is dat het geval dan is het een 100 % Pokémon.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging vandaag met goede moed naar buiten, op zoek naar charmanders. Het regende een beetje maar dat zou me niet deren want ik was op jacht. Nou geen charmander te vinden natuurlijk want het was nog geen community day :facepalm:

Maar ben wel een 100% mankey tegengekomen. Dus niet heel nutteloos geweest.

Maar wat voelde ik me dom zeg. Ook geen idee hoe ik erbij kwam dat het vandaag community day was. Volgende week ben ik iig voorbereid. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bowgirl, hopelijk ben je dan wel volgende week zaterdag voorbereid, en niet zondag :)
Alle reacties Link kopieren
Beter te vroeg dan te laat. Waarschijnlijk komen er ook mensen op zondag achter dat communityday deze keer op zaterdag geweest is.
Alle reacties Link kopieren
Bowgirl, ik denk omdat de vorige community day al 4 weken geleden was. Vorige keer zat er maar heel kort tussen de 2 community days en en nu 5 weken.
Alle reacties Link kopieren
Aangekomen op mijn Griekse vakantielocatie, Pokemon aangezet. Geen stop in deze outskirts te vinden, maar wel zo’n 10 Pokemon op een kluitje.
Meteen een nieuwe gevangen, Numel.

Ben benieuwd wat ik verder ga scoren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En alweer een nieuwe, Tropius. Hier is het universum tenminste wél lief :cheer2:

Of is het compensatie voor het gebrek aan een Shiny of een Ditto.. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij de link naar het nieuwe deel entertainment/pokemon-go-deel-6/list_messages/410388.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven