Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk gunt het universum je een Pichu of schaap, Polkat. Ik duim wel even met je mee.

Zelf ben ik ook nog legendary loos, hier waren de raids voornamelijk tijdens kantooruren dus dat schiet niet op. Misschien morgen of zondag, maar ik denk dat we dan wel naar het centrum moeten. Geen idee of het gaat lukken, want je moet ze ook nog zien te vangen en dat lukt me niet echt. Ik had nog wel een excellente curveball en dan toch poefen…

Werd vanochtend wakker en zag dat de spoofers weer terug zijn van vakantie, kon net een paar dagen toch wat muntjes krijgen maar dat zal nu ook wel weer voorbij zijn.

Ik ben eigenlijk best wel toe aan een nieuwe Pokemon generatie, hopelijk duurt dat niet al te lang meer.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag in mijn eentje geraid tegen een Magicarp van 1100. Gewoon, omdat het kon :rofl:

Uiteraard verslagen. Ik kreeg 16 speciale ballen om een magicarp van 124 te ballen (eerste bal was raak), 1 special Candy en 2 revives (die ik regelmatig weggooi wegens te veel).

De raid duurde daar nog 3 minuten, dus blijven wachten omdat ik verwachtte dat ik dan wel in de gym kon, maar zodra de raid was afgelopen stonden er 6 in.
Waren het mensen die vanuit hun kantoor nét iets eerder waten dan ik, of is het niet zoals ik me bedenk, dat ik de raidboss heb verslagen en dat er 'dus' een plekje zou moeten zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Himalaya, volgens mij blijven de oude bewoners van de gym er gewoon inzitten tijdens de raid en kan je dus niet de gym overnemen na afloop.

Ik heb vandaag een raid tegen een croconaw gewonnen (en gevangen) en in de auto tijdens het rijden (nee ik reed niet zelf) een pokemon in een gym gezet. Ik was zo gestressed of ik nog wel op tijd zou zijn dat ik de eerste pokemon die ik zag aanklikte. Het is een ivysaur geworden van 600 cp. Ben benieuwd met hoeveel muntjes hij thuis gaat komen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Na afloop van de Raid komen de Pokémon die voor de raid in de gym zaten er weer in terug. Er is dus na de raid alleen een plekje vrij, als dat voorafgaand aan de raid ook al zo was.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de uitleg, oh wijze trainers :P

Ben blij dat ik maar een paar minuten hoefde te wachten tot de raid klaar was, en geen half uur.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mareep gevangen in het wild! Hoera hoera.

Ow ja tegen mijn vriend zeiden ze onlangs: die IBI is een cheater. Uh nou nee hoor zegt hij dat is mijn vriendin en die cheat niet.
Een andere keer zei iemand: heb je die IBI ooit wel eens gezien, die is zo enorm cool. Haha nou ik ben ook erg in mijn nopjes met mijn avatar. Die bril doet het hem.

En vorige keer liepen we in een heel ander dorp worden we bij ons nicks aangesproken, pokemonnen jagers werd er geroepen. Ach ja.

Mijn vriend zei wel wat dat waar is. Hij zei: vroeger wilde niemand ons in het team bij gym op school (beide niet zo'n fijne schooltijd gehad) en nu beginnen ze juist te juichen als wij er zijn bij de gym raide.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
he kijk nou! opeens is een electriciteitshuisje op de hoek een pokestop geworden! grappig dat dat zomaar kan gebeuren, zonder dat er een update vd app was ofzo.

lees verder allemaal mooie prestaties! ikzelf nog legendarisch loze.. maar ja speelde ook niet zo veel deze dagen.
evenement helaas geëindigd, moet weer 5 k voor een schaapjessnoepje wandelen. op naar simpele raids voor de veelkleurige candy dan maar :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog geen legendarische. Ik moet zeggen dat ik nauwelijks andere Pokémon spelers zie, ook al woon ik zelf in het centrum van een stad. Heb wel een paar dagen terug 2x achter elkaar het schaap gekregen uit een ei, dus die is nu al geëvolueerd. Vandaag mijn tweede en derde raid gedaan, in mijn eentje, tegen bayleef en crononaw. Dat was geen probleem, allebei verslagen met mijn eerste Pokémon en allebei gevangen met de eerste bal. En een wobbuffet uit een ei, die had ik ook nog niet, haha! Ik denk dat ik een raid level 2 ook makkelijk alleen zou moeten kunnen, zou het niet?
Alle reacties Link kopieren
Ratgirl schreef:
28-07-2017 20:33
Ik heb ook nog geen legendarische. Ik moet zeggen dat ik nauwelijks andere Pokémon spelers zie, ook al woon ik zelf in het centrum van een stad. Heb wel een paar dagen terug 2x achter elkaar het schaap gekregen uit een ei, dus die is nu al geëvolueerd. Vandaag mijn tweede en derde raid gedaan, in mijn eentje, tegen bayleef en crononaw. Dat was geen probleem, allebei verslagen met mijn eerste Pokémon en allebei gevangen met de eerste bal. En een wobbuffet uit een ei, die had ik ook nog niet, haha! Ik denk dat ik een raid level 2 ook makkelijk alleen zou moeten kunnen, zou het niet?
Ja een ** raid kan je ook in je eentje, mits je een redelijk level hebt en sterke Pokémon van de juiste soort/moveset. Ik kreeg een elektrische niet voor elkaar, want ik had toen nog geen Machamp.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom steeds dezelfde mensen tegen tijdens een legendary raid. Dan wordt er geroepen waar was je vanmiddag? Ja sorry, heb ook nog een leven naast Pokemon. Wel 2x articuno verslagen maar nog niet gevangen. Gelukkig hebben we het weekend nog. Iemand ook een idee hoelang lugia blijft?
En kan iemand mij tips geven over waar je die fast tm en charged tm het beste voor kan gebruiken? Ik heb er een dotje maar weet niet wat ik ermee kan...
Vandaag meegedaan met een Lugia raid. Inderdaad hier ook dezelfde mensen als gister. We hebben Lugia wel verslagen, maar ik heb hem niet gevangen.

Ik ben ook benieuwd naar tips voor een charged tm! :huh:
ik heb een tm gebruikt voor mijn wel cp-hoge maar toch ultra slappe dragonite. die was nix waard in een gym.
dragonite v/h > willekeurige ander
:vechten:
dankzij tm 'leerde' hij een nieuwe aanval en nu is hij da bomb!

bijna iedereen > dragonite * new *
:vechten:

dus.. mocht je een potentieel goede vechter hebben die t toch niet goed doet in gyms, kan je het erop wagen en een tm aan hem geven?

(don't shoot the messenger als hij er suffer op wordt, alleen doen als hij nu nutteloos is! beetje zoals alleen geld beleggen dat je - worst case - missen kan : )
Alle reacties Link kopieren
Eh.. wat is een tm ? :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb nu drie legends proberen te vangen maar helaas. Kreeg wel mega veel candy dus ben uitgewandeld met flaaffy. Heb niets meer nodig behalve die hitmondinges die je moet evolven. Dat lijkt hopeloze zaak. Pokedex staat op 231.

Ben met level 33 wel steeds 1 van hoogste bij raids. Als er nieuwe worden los gelaten moet ik sneller instappen. Er komen nu aan het eind van de periode (lugia en articuno) veel te weinig mensen op af. Gisteren een raid afgeblazen toen we met niet meer dan vijf waren.

Wat jammer is dat als je beest niet vangt je niet opnieuw in kunt stappen. Grappige is dat manlief op account van 1 van kids een lugia mee naar "huis" nam. Om kindlief die zelf te laten vangen en die deed dat ook nog moeiteloos. Geluk of toch betere werptechniek? Zo ja dan moeten ze voortaan voor mij ook maar gaan vangen. Kennelijk blijft beestje op scherm staan zo lang je ingelogd blijft.
Alle reacties Link kopieren
Het event op 12 augustus in Amstelveen gaat niet door:

In order to guarantee the best possible gameplay experience for European Trainers, we have decided to postpone the events in Europe scheduled for August 5 (Copenhagen and Prague) and August 12 (Stockholm and Amsterdam) until a date later in the Fall.

As a special surprise, we understand that some Pokémon that are rarely seen in Europe will be appearing soon in certain European cities for a brief time. Keep your eyes peeled!

Stay tuned for more information, we will update you as soon as we have the new dates.

Sincerely,
—The Pokémon GO team


Dat dikgedrukte is dan wel weer leuk voor méér mensen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
29-07-2017 07:01
Eh.. wat is een tm ? :)
Technical Machine, je het twee soorten fast en charged. Je krijgt ze soms na een raidbattle. Daarmee kun je een van je Pokemon een nieuwe aanval leren. Ik heb er ook een paar maar nog niet gebruikt, weet ook niet goed bij welke pokemon ik dat zal doen.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
29-07-2017 10:27
Het event op 12 augustus in Amstelveen gaat niet door:

In order to guarantee the best possible gameplay experience for European Trainers, we have decided to postpone the events in Europe scheduled for August 5 (Copenhagen and Prague) and August 12 (Stockholm and Amsterdam) until a date later in the Fall.

As a special surprise, we understand that some Pokémon that are rarely seen in Europe will be appearing soon in certain European cities for a brief time. Keep your eyes peeled!

Stay tuned for more information, we will update you as soon as we have the new dates.

Sincerely,
—The Pokémon GO team


Dat dikgedrukte is dan wel weer leuk voor méér mensen.
Das mooi balen dan. En die Pokemon die dan ergens in steden verschijnen is ook maar geluk hebben en hopen dat je er heen kan. Is dus niet zulk leuk nieuws
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
29-07-2017 10:13
Heb nu drie legends proberen te vangen maar helaas. Kreeg wel mega veel candy dus ben uitgewandeld met flaaffy. Heb niets meer nodig behalve die hitmondinges die je moet evolven. Dat lijkt hopeloze zaak. Pokedex staat op 231.

Ben met level 33 wel steeds 1 van hoogste bij raids. Als er nieuwe worden los gelaten moet ik sneller instappen. Er komen nu aan het eind van de periode (lugia en articuno) veel te weinig mensen op af. Gisteren een raid afgeblazen toen we met niet meer dan vijf waren.

Wat jammer is dat als je beest niet vangt je niet opnieuw in kunt stappen. Grappige is dat manlief op account van 1 van kids een lugia mee naar "huis" nam. Om kindlief die zelf te laten vangen en die deed dat ook nog moeiteloos. Geluk of toch betere werptechniek? Zo ja dan moeten ze voortaan voor mij ook maar gaan vangen. Kennelijk blijft beestje op scherm staan zo lang je ingelogd blijft.

Hier werkt de appgroep goed, duidelijke afspraken en meestal genoeg mensen. Er zitten zo'n 100 mensen in de app, dus dan lukt het wel.

Wat grappig dat je de Pokemon mee kunt nemen om alsnog te vangen!
Werptechniek maakt wel uit bij het vangen! Bij een curvebal heb je sowieso meer kans. Helaas krijg ik dat maar niet onder de knie, het oefenen kost me dan weer te veel ballen....
Ook maakt het blijkbaar uit welke medailles voor de soort die je wilt vangen je al hebt, goud geeft dus meer kans.

https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/c ... atch_rate/
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me al af waarom vanochtend alle gyms motivatieloos waren, maar blijkbaar hebben ze de gyms ook weer aangepast. Pokemon onder de 3000CP verliezen nu ook sneller hun motivatie.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Dat "meenemen" doen we hier ook regelmatig. Als ik een speciale heb, mogen de kinderen hem vangen.

Helaas ook hier geen kans meer op een legendarische. Aangezien ik rood ben, hoop ik na de vakantie nog tijd te hebben voor Moltres. Anders ga ik misschien wel stoppen. een spel dat nooit gehaald kan worden/niet compleet kan worden vind ik echt niet leuk. Of zouden de legendarische als ze allemaal geweest zijn gewoon in het straatbeeld komen? I hope so....
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet de pokehunt.me map het weer redelijk altijd. Alleen staan er nu cirkeltjes met namen ipv de plaatjes van de beesten zelf. Waarschijnlijk kregen ze daar problemen mee met Niantic.

Ik krijg alleen geen gyms meer te zien, bij jullie wel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
30-07-2017 10:59
Bij mij doet de pokehunt.me map het weer redelijk altijd. Alleen staan er nu cirkeltjes met namen ipv de plaatjes van de beesten zelf. Waarschijnlijk kregen ze daar problemen mee met Niantic.

Ik krijg alleen geen gyms meer te zien, bij jullie wel?
Wij zien helemal niets op pokehunt.me. Gymhuntr doet het ook maar beperkt.
Alle reacties Link kopieren
Pokehunt deed het vanmiddag niet hier, eerder deze week wel.
Maar: hoera mijn eerste Lapras vandaag uit een tien/3 ,3 km ei, en prima waardering, redelijke punten.
Ik ben blij!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag met een vriendin naar een lugia raid. We bedachten dat we er het laatste half uur zouden kijken of er iemand is. Meestal is dat dus wel het geval, maar helaas, niemand te zien. Stonden ze met zn allen bij een articuno raid waar we niet op tijd konden zijn. Later zagen we ergens anders een articuno raid, wij erheen en toen waren er wel genoeg mensen. We hebben hem verslagen, maar helaas niet gevangen. Tot nu toe nog geen 1 legendary. Maar wel in de app groep opgenomen, dus hebben we wat meer kans om mensen tegen te komen voor een raid. Moltres vanaf morgen, nieuwe ronden nieuwe kansen....
Alle reacties Link kopieren
Hehe eindelijk. Heb een articuno. Helaas heb ik drie keer de lugia niet gevangen. Ga wel snel door mijn muntjes heen. Maar sta wel weer in 7 gyms. En manlief heeft me net uit 1-tje geknalt zodat ik vandaag weer 50 muntjes heb. Das dan wel weer handig.
Maar met die raids zijn weinig mensen met geel en dan richt je als kleur minder schade aan en dan krijg je minder ballen. Snik.
heb nu meerdere TM dingen. Maar waar ik die nu slim kan gebruiken?

Lugia schijnt nog even te blijven. Wie weet welke pokemon nu echt effectief tegen lugia zijn. Blissey houdt het lang vol maar schijnt niet veel schade aan te richten. Maar die wordt wel automatisch gekozen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven