Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding

Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Vlinderplant schreef:
20-06-2018 09:52
Yep dat zou best leuk zijn.
De nieuwe update is er ook. Zie wijzigingen. Bijvoorbeeld muntjesopbrengst onder nieuws. Maar waar dat geruil nu staat? Of wellicht moet ik eerst items vinden.

Ik wist vanmorgen toch zeker dat ik muntjes had gekregen en ik maar zoeken, maar ik kon het niet terugvinden. :hihi: Maar het staat dus blijkbaar onder nieuws

BowGirl35 schreef:
20-06-2018 09:05
Ik vind deze Pokemon groep ook veel fijner dan de app groep waar ik in zat. Hier laten we tenminste elkaar in hun waarde en dat was daar moeilijk te vinden. Het is alleen wel jammer dat we niet eens als groep op stap kunnen om wat raids enzo te doen...
Mee eens!
Dat vind ik ook jammer. Stiekem hoop ik dat toch ooit een keertje gaat lukken
nimbus schreef:
20-06-2018 07:53
Ik vermoed dat veel meer mensen zich ergeren, maar dat niet iedereen wat zegt. Hier zijn we ooit gewoon opnieuw begonnen met een appgroep, met strengere moderators. Dat werkte prima, binnen een dag zaten we over de 100 leden. Blijkbaar was er een zwijgende meerderheid, die alleen maar wachtte tot iemand anders het voortouw nam om het beter te regelen.
Ja, zo is het hier toen ook gegaan. Een nieuwe groep waar we binnen een dag 50 leden hadden.
Maar nu wilden ze die groep dus weer gaan samenvoegen met de bedreigers. Dat is ‘t punt dat ik ben gekapt. Ik wil niet in een groep met mensen die bedreigen, het is een fucking spel. Al doen sommige mensen in mijn stad alsof het hun leven is.

Ik ben aan het spoofen met een alt-account. Even kijken of het werkt en of ik geen ban krijg ;-D Voor dit event wel even fijn.
Shiny luvdisc gevangen, wat een lieffie :love:
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Ik krijg net een ex raid pass. Voor de dag nadat ik terug naar huis vlieg van mijn vakantie locatie :'-( ..
Roos_85 schreef:
20-06-2018 20:01
Shiny luvdisc gevangen, wat een lieffie :love:
Nice!
balderdash schreef:
20-06-2018 20:41
Ik krijg net een ex raid pass. Voor de dag nadat ik terug naar huis vlieg van mijn vakantie locatie :'-( ..
Oh, dat is wel balen. :-?

Heb je al wel een Mewtwo of was dit jouw kans om hem te krijgen?
Pogoroden schreef:
21-06-2018 08:44
Oh, dat is wel balen. :-?

Heb je al wel een Mewtwo of was dit jouw kans om hem te krijgen?
Ik moet hem nog... vriend ook. Dus het is best zuur haha. Aan de andere kant is het maar een spelletje maar toch.
Of... een paar daagjes vakantie er bij aan plakken? ;-)
balderdash schreef:
21-06-2018 10:05
Ik moet hem nog... vriend ook. Dus het is best zuur haha. Aan de andere kant is het maar een spelletje maar toch.
Ah hmm. Wellicht koppelen aan een separate gmail account, en dan vragen of iemand anders voor jou/jullie wil gaan? Bij ons in de groep komt dat eigenlijk bij iedere ex-raid wel voor.

Voor jou is het een spelletje. Voor mij in principe ook, maar ben wel behoorlijk fanatiek.
Pogoroden schreef:
21-06-2018 17:30
Ah hmm. Wellicht koppelen aan een separate gmail account, en dan vragen of iemand anders voor jou/jullie wil gaan? Bij ons in de groep komt dat eigenlijk bij iedere ex-raid wel voor.

Voor jou is het een spelletje. Voor mij in principe ook, maar ben wel behoorlijk fanatiek.
Had een optie kunnen zijn als het in mn eigen stad was geweest. Zit in het buitenland dus dat gaat hem ook niet worden.. en een paar dagen er aan plakken vind mijn baas niet goed haha!
Mm nu is de friends optie er, maar ik mag niet mee doen. Pas vanaf level 40. Tijdelijk?
Vlinderplant schreef:
21-06-2018 21:07
Mm nu is de friends optie er, maar ik mag niet mee doen. Pas vanaf level 40. Tijdelijk?
Er is een tweet uitgegaan dat nu eerst lvl40 trainers vriendjes kunnen toevoegen maar dat ze er alles aan doen om alle levels werkend te krijgen.

Ik wist het wel, zelfs een grote update kunnen ze niet normaal lanceren zonder problemen. Echt waardeloos.
Maar wel weer leuk, nieuwe legendary Regice komt eraan en blijft tot 19 juli.
Ik heb de update van de app ook gedaan maar ik kan nog nergens wat over die vriendendienst vinden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
21-06-2018 21:46
Ik heb de update van de app ook gedaan maar ik kan nog nergens wat over die vriendendienst vinden?
Als je op je avatar klinkt zie je je poppetje met buddy en daarboven 2 tabblaadjes met me en friends, daar kan je je friends toevoegen, maar dat kan nu alleen nog maar als je lvl40 bent. Als je het nog niet ziet even opnieuw uitloggen en inloggen.
Tsja ik kan nog niets, maar heb vast een corsola besteld. Iemand gaat naar dortmund. Die mag dan van mij een shiny hebben....
moet nog wel stardust sparen en niantic moet opschieten met uitrollen.

Maar wat je er verder aan hebt, manlief heeft al kadootjes uitgepakt. Ballen en zo. En je kunt 7 km ei krijgen met zo’n rare alola form. Maar die ga ik niet ook nog eens sparen....

Nummer 339 (iets met zonnetje) schijnt er nu ook te zijn. Das dan weer leuk.
Ohhh zie zag ik dan in mn sightings net! Vond t al gek dat ik die nooit eerder ergens had gezien, maar hij is dus nieuw 😅

Morgen is het water event toch voorbij?
BowGirl35 schreef:
21-06-2018 22:10
Als je op je avatar klinkt zie je je poppetje met buddy en daarboven 2 tabblaadjes met me en friends, daar kan je je friends toevoegen, maar dat kan nu alleen nog maar als je lvl40 bent. Als je het nog niet ziet even opnieuw uitloggen en inloggen.
Hij stond er bij het opnieuw opstarten inderdaad bij :)
Silver_Lining schreef:
21-06-2018 22:36
Ohhh zie zag ik dan in mn sightings net! Vond t al gek dat ik die nooit eerder ergens had gezien, maar hij is dus nieuw 😅

Morgen is het water event toch voorbij?
Event is vanaf tien uur vanavond al voorbij.
BowGirl35 schreef:
21-06-2018 21:18
Er is een tweet uitgegaan dat nu eerst lvl40 trainers vriendjes kunnen toevoegen maar dat ze er alles aan doen om alle levels werkend te krijgen.

Ik wist het wel, zelfs een grote update kunnen ze niet normaal lanceren zonder problemen. Echt waardeloos.
Maar wel weer leuk, nieuwe legendary Regice komt eraan en blijft tot 19 juli.
Dit was gewoon gepland hoor, net als bij het uitrollen van raids vorig jaar.
Sorry dat ik inbreek op jullie topic, maar kan ik hier iemand toevoegen als vriend bij pokemon go? Ik heb tot nu toe alleen meegelezen want ik zit voornamelijk op mobiel (pokemon te spelen natuurlijk) en dan kan ik niet inloggen bij viva.

Al mijn echte vrienden spelen niet meer. Opgevers. :P

Ik heb vandaag in m'n field research reward eindelijk een Lapras gevangen! Dat was de enige die ik nog moest in m'n kanto pokedex, al een paar keer eerder gezien maar hij rende steeds weg. :'(

Redenen om mijn vriend te worden:

1. Ik heb al 3 cadeautjes om te sturen!
2. Ik speel dagelijks, veel cadeautjes.
3. Ik heb Corsola en Torkoal. Niet heel sterk maar dan staan ze wel mooi in je Pokedex.
4. Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft. :cheer:
Stuur maar een mailtje naar vivahimalaya op gmail punt com.
himalaya wijzigde dit bericht op 22-06-2018 07:44
7.09% gewijzigd
Stuur me maar een prive betichtje als iemand vriendjes met mij wil worden. Ik heb heel veel leuke Pokemon om te ruilen en help mensen graag met het vullen van hun dex...
Maar, dat ruilen kan alleen op 100 meter afstand toch? Wat is dan het nut om met iedereen vrienden te worden?
balderdash schreef:
22-06-2018 09:16
Maar, dat ruilen kan alleen op 100 meter afstand toch? Wat is dan het nut om met iedereen vrienden te worden?
Sowiso handig om over 3 maanden best friends met iemand te zijn zodat je 4 ballen extra hebt bij een raid. En natuurlijk cadeautjes sturen is leuk. Iedereen houdt van cadeautjes. En aangezien je de meeste alolan forms alleen kan krijgen via gifts wil je er zoveel mogelijk krijjgen natuurlijk. Moet je alleen wel ruimte hebben om een ei te ontvangen...
BowGirl35 schreef:
22-06-2018 09:21
Sowiso handig om over 3 maanden best friends met iemand te zijn zodat je 4 ballen extra hebt bij een raid. En natuurlijk cadeautjes sturen is leuk. Iedereen houdt van cadeautjes. En aangezien je de meeste alolan forms alleen kan krijgen via gifts wil je er zoveel mogelijk krijjgen natuurlijk. Moet je alleen wel ruimte hebben om een ei te ontvangen...
Ah dus voor de gifts enzo hoef je niet in elkaars buurt te zijn?! Dan wil ik ook wel vriendjes worden met jullie haha :-O$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven