Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde op Himalaya reageren, maar topic was inmiddels gesloten :D

Met Tropius heb je geluk dan, die zit net op het randje! Is namelijk een regional die vooral in Afrika voorkomt, maar ook af en toe rond het Middellandse Zeegebied :D
Alle reacties Link kopieren
Go himalaya go!
(Ok, eigenlijk gewoon een tvp....)
Status: 0 ditto, 0 ghosts, 0 shiny....
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Himalaya wat ontzettend gaaf zeg! Fijne vakantie gewenst! :sun:
zaterdag charmander vangen!
Alle reacties Link kopieren
En iedereen met een pas vandaag weer mewto gevangen? Het begint saai te worden, nu 16 passen gehad, 14 exraids gedaan en 12 Mewtwo gevangen.
tropius! had ik nog nooit van gehoord, wat een leukerdje, congrats!
en veel plezier in Griekenland gewenst
Alle reacties Link kopieren
Happy Pokemon!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
15-05-2018 14:52
Ik wilde op Himalaya reageren, maar topic was inmiddels gesloten :D

Met Tropius heb je geluk dan, die zit net op het randje! Is namelijk een regional die vooral in Afrika voorkomt, maar ook af en toe rond het Middellandse Zeegebied :D

Oh! #kijktnuextratrots

Ik dacht al zoiets aan de naam te zien. Vorig jaar een Corsola op de Canarische eilanden gescoord, was ook een regionale.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had trouwens mazzel met mijn field Quests: 3x dezelfde. Power up a Pokemon, dat was dus 1 power up met alle 3 de Quests klaar :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tvp :)
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic! Leuk!!

Anna: wat jammer dat de ghosts en ditto steeds niet op je pad kwamen. Misschien nu wel, nu het event afgelopen is?

Nimbus: ik heb met mijn tweede account nog geen ex raid pass gehad...
Wel intussen voor beide accounts Lotias gevangen.

Himalaya: veel plezier!! waar ben je? We gaan zondag naar Kreta, hopen Tropius ook tegen te komen! Vorig jaar waren we naar Gran Canaria, daar Corsola gevangen.
Zou het toeval zijn die vakantiebestemmingen waar regionale Pokémon te vangen zijn of zijn we zo verslaafd...... :hihi:
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een poging gedaan om mewtwo te vangen, we hadden volle lobby, dus snel verslagen, ik kreeg 10 ballen, gooide er 3 mis en helaas hij wilde niet in de bal blijven. Nu moet ik wel zeggen dat de legendary de laatste tijd bijna niet blijven zitten bij mij. Heb daarom ook maar 3 latias, normaal heb ik er minimaal wel 6 over een hele maand. Ben een beetje uit mn doen denk ik.

Met het event wel 4 gyms goud weten te krijgen. Ik hoef er nog maar 3 in mijn woonplaats. In totaal staat mijn teller op 31 gouden gyms, dus dat gaat lekker. Hoeveel gouden gyms hebben jullie al?
Alle reacties Link kopieren
BowGirl: jammer!! Heb je Mewtwo nog niet?
31 gyms goud!! Dat is echt veel!
Ik heb er nu twee met m'n tweede account. Dat zijn de gyms die het dichtst bij m'n huis zijn.
Met m'n eerste account heb ik stuk of tien denk ik, paar dichtbij mijn huis, paar bij huis vriend en paar in Drenthe waar we regelmatig weekendje zijn. Maar daar doe ik niets meer mee, behalve een nieuwe legendary vangen als er weer eens eentje voorbij komt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 5, maar de laaste 3 niet meer gelukt ze te vangen
Alle reacties Link kopieren
O dat is wel jammer Bowgirl.
Marene in welk level zit je met je 2e account? Alvast een hele fijne vakantie gewenst! Ga je zaterdag nog wel Charmanders vangen?
Zo dan Nimbus, 12 x Mewtwo! Ik heb er nu 6 inmiddels
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
15-05-2018 19:31
Himalaya: veel plezier!! waar ben je? We gaan zondag naar Kreta, hopen Tropius ook tegen te komen!

Dat gaat vast lukken! Ik heb er in 24 uur tijd al 3 gevangen. Leuk voor in een gym thuis. :cheer2:

De lokale mr. Mime denk ik :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ha een nieuw deel! Gefeliciteerd Himalaya met het Tropius! Ik overweeg nu man te pushen dat we nodig naar Kreta oid moeten :biggrin:
Maar goed, wij vliegen begin volgende maand naar Curacao dus misschien is daar ook wel wat bijzonders (voor ons dan) te vangen.

Man en ik hebben allebei een exraidpass voor volgende week, maar ja, midden op een werkdag dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Jammer wel, zou er best een tweede Mewtwo bij willen.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ja het duurt weer even voordat de exraids weer in het weekeinde zijn. Met het huidige schema nu de komende weken twee keer op woensdag, twee keer op donderdag, twee keer op vrijdag en dan over zes weken pas weer in het weekeinde.

Maar niantic kennende zullen ze dat schema voor die tijd wel weer een keer onderbreken.

Wat doen jullie met mensen in je omgeving die echt verslaafd gedrag vertonen door het het spelen van Pokémon Go? Ik heb een paar mensen in onze groep die ik niet echt gezond met het spelletje vind omgaan, dat vind ik best lastig.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
17-05-2018 14:12
Wat doen jullie met mensen in je omgeving die echt verslaafd gedrag vertonen door het het spelen van Pokémon Go? Ik heb een paar mensen in onze groep die ik niet echt gezond met het spelletje vind omgaan, dat vind ik best lastig.

Wat vind je er lastig aan? En waarom stoort het jou?
Ik zou mijn schouders ophalen denk ik, als het geen familieleden/goede vrienden zijn. Ieder zijn hobby.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn man en kinderen ben ik ook verslaafd, dus wat is het storende gedrag? :)
(ik vind het gewoon zonde om als ik loop pokemon go niet aan te zetten, want zoveel wandel ik niet en vaak lukt het niet)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Wat voor gedrag vind je 'ongezond' inderdaad Nimbus? Hier in de appgroep ook mensen die een groot deel van hun vrije tijd aan pokemon lijken te besteden en al geruime tijd level 40 zijn. Maar ik zie ook dat ze werken en dat ze af en toe geen zin hebben vanwege de regen ofzo. Dus dat lijkt me heel normaal. En man en ik hebben nog nooit zoveel gewandeld als nu, dus dat is juist supergezond!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
17-05-2018 16:22
Wat voor gedrag vind je 'ongezond' inderdaad Nimbus? Hier in de appgroep ook mensen die een groot deel van hun vrije tijd aan pokemon lijken te besteden en al geruime tijd level 40 zijn. Maar ik zie ook dat ze werken en dat ze af en toe geen zin hebben vanwege de regen ofzo. Dus dat lijkt me heel normaal. En man en ik hebben nog nooit zoveel gewandeld als nu, dus dat is juist supergezond!
Tja dat is één van de dingen die ik lastig vind in te schatten. Wanneer wordt het ongezond? Als je niet meer toekomt aan werk of studie, of aan andere vrienden, aan gezin? Als je geld besteedt aan Pokémon wat je eigenlijk niet kunt missen? Als je je dagritme omdraait omdat je 's avonds niet kunt stoppen met spelen? Waarschijnlijk maak ik me gewoon te druk, maar een aantal mensen heb ik best goed leren kennen, dan maak je je soms zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven