Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
19-09-2018 11:40
:hihi:

GEN 1 COMPLEET!!!
Ik kreeg Tauros net uit mijn ei :flirting:

:yes: :yes: :yes:
Gefeliciteerd!!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel. Wat kan je toch blij zijn met een (nieuwe) pokemon he :-D
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
19-09-2018 11:40
:hihi:

GEN 1 COMPLEET!!!
Ik kreeg Tauros net uit mijn ei :flirting:

:yes: :yes: :yes:
Gefeliciteerd, goed gedaan.... :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
19-09-2018 11:40
:hihi:

GEN 1 COMPLEET!!!
Ik kreeg Tauros net uit mijn ei :flirting:

:yes: :yes: :yes:
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
19-09-2018 11:40
:hihi:

GEN 1 COMPLEET!!!
Ik kreeg Tauros net uit mijn ei :flirting:

:yes: :yes: :yes:
:cheer: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
19-09-2018 11:47
Dank je wel. Wat kan je toch blij zijn met een (nieuwe) pokemon he :-D
Haha zeker! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig weer wat magikarps kunnen vangen dus nu nog zo’n 90 nodig om te kunnen evolueren. Dus als ik elke keer een berry gebruik bij het vangen moet ik er zo’n 15 vangen en dan ben ik daar eindelijk klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-09-2018 16:14
Ik heb gelukkig weer wat magikarps kunnen vangen dus nu nog zo’n 90 nodig om te kunnen evolueren. Dus als ik elke keer een berry gebruik bij het vangen moet ik er zo’n 15 vangen en dan ben ik daar eindelijk klaar mee.
Succes, als het goed is gaat het vrijdag regenen dus zullen er iets meer te vinden zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Regen is nou ook weer niet wat ik wil :P
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-09-2018 17:32
Regen is nou ook weer niet wat ik wil :P
Je moet er wel iets voor over hebben :P
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
19-09-2018 11:47
Dank je wel. Wat kan je toch blij zijn met een (nieuwe) pokemon he :-D
Proficiat! En inderdaad, want na de zoveelste Meowth en Grimer kreeg ik vandaag uit ei nummer drie ook een Tauros, heeeel fijn! Weer een plekje in gen 1 gevuld, nog twee te gaan. De stier komt uit Uithoorn, dus bedankt. Nu azen op een kangoeroe. Morgen weer een mooie dag om een eindje te lopen zo te zien. En laat het dan vrijdag maar Magikarps regenen voor Dolfje, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk een Lapras gevangen nadat er al twee keer na een hoop ballen ze verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Ook flauw, een ei uit San Franciso uitgebroed, Bowgirl 😉
Wordt het een Mr Mime....
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook eem storing? Als ik inlog zie ik geen stops, gyms of pokemon?

Gelukkig eerder vandaag wel Kangashkan uit een ei, dus nu moet ik allee Mewto nog voor gen 1
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
19-09-2018 21:09
Hebben jullie ook eem storing? Als ik inlog zie ik geen stops, gyms of pokemon?

Gelukkig eerder vandaag wel Kangashkan uit een ei, dus nu moet ik allee Mewto nog voor gen 1
Klopt, de servers zijn down.

Je hebt geluk, morgen komt mewtwo in de raids😉
Alle reacties Link kopieren
Ah...fijn om te weten dat het niet aan mij lag! Alles is nu weer normaap trouwens.

Ja dat had ik ook gelezen, maar niet onthouden dat dat morgen al was. Fijn, dan hoop ik morgen of overmorgen gen1 compleet te maken.
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
19-09-2018 21:22
Ah...fijn om te weten dat het niet aan mij lag! Alles is nu weer normaap trouwens.

Ja dat had ik ook gelezen, maar niet onthouden dat dat morgen al was. Fijn, dan hoop ik morgen of overmorgen gen1 compleet te maken.
Morgen pas na 22.00u dus op zn vroegst vrijdag dus ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geruild met een vriendin en ben nu de hele blije bezitter van een lucky growlithe. :heart:

Vandaag een kangaskhan uit m'n ei, hoop nu nog op een farfetch'd. En mewtwo.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met alle Taurossen! Die mist hier nog...

Wij waren net een raid aan het doen tijdens de storing en iemand had een shiny Articuno. Maar net op het moment dat ze een bal gooit, kwam de storing, dus niet gevangen. Dat was wel zuur voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Deerne schreef:
19-09-2018 22:46
Gefeliciteerd met alle Taurossen! Die mist hier nog...

Wij waren net een raid aan het doen tijdens de storing en iemand had een shiny Articuno. Maar net op het moment dat ze een bal gooit, kwam de storing, dus niet gevangen. Dat was wel zuur voor haar.
Dat was zeker zuur, maar wist je dat je je pas terug kan vragen bij niantic in dit soort gevallen? Zou ik wel doen, toch een pleister op de wond. In principe doen ze dat wel altijd. Ze weten echt wel dat er tijdens de storing raids aan de gang waren. Je krijgt wel niet je shiny articuno maar wel een kans om het op nieuw te proberen. Ik heb al menig pas terug gekregen. Dus probeer het, het is de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
20-09-2018 05:24
Dat was zeker zuur, maar wist je dat je je pas terug kan vragen bij niantic in dit soort gevallen? Zou ik wel doen, toch een pleister op de wond. In principe doen ze dat wel altijd. Ze weten echt wel dat er tijdens de storing raids aan de gang waren. Je krijgt wel niet je shiny articuno maar wel een kans om het op nieuw te proberen. Ik heb al menig pas terug gekregen. Dus probeer het, het is de moeite waard.
Goed om te weten mocht zoiets gebeuren!
En Winters, hoera voor de tauros!

Gister heeft zoon eindelijk een zapdos gevangen, die moest hij nog maar hij ving hem steeds niet na een raid, dus hij is ook helemaal blij. Hij moet alleen nog de kangoeroe en ik de vogel met de preistengel :jump:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Weer een kanga :) en een porygon, da's wel een rare om uit een geel ei te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Yay, net mijn eerste shiny gevangen :cheer2:
Helaas wel slechts een hele slechte grimer.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog steeds geen tauros... alleen geodudes, katten en sandshrews. Oh en een porygon inderdaad, die had ik ook niet verwacht. Ik wil Tauros :furious:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Mijn Oudste wist me van de week te vertellen dat het gekleurde cirkeltje om de Pokemon (wanneer je hem gaat vangen) afhankelijk is van wat voor berry of bal je er op gooit. Bijv. een rode cirkel kan oranje worden wanneer je een blauwe bal selecteert, of een oranje cirkel wordt groen wanneer je een nanab berry op de Pokemon gooit. Handige tip voor de 'welke bal zal ik er op gooien' keuze, die ik dus nog niet kende.

Ik heb inmiddels een Kangaskhan, Mr. Mime en 2x Farfetched. En Een witte vulpix, Meowth en Diglett. Dus mag niet klagen! De Kangaskhan en vulpix komen uit Delft (waarvoor dank!), Mr. mime van een vriend uit Australie, en de Farfetched uit Utrecht en Raamsdonk (ook bedankt!). Nu die Tauros nog...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven