Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 11:52
Tot voor kort was ik een gelegenheidsspeler maar sinds er een gym in de achtertuin staat ben ik serieuzer gaan spelen :-).
Dat is ideaal! Wat is het dan ? Meestal is het een speeltuin of kunstwerk oid toch?
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
20-09-2018 21:32
Zo snel zo hoog kan inderdaad denk ik alleen als je veel tijd hebt, en veel raids doet. Ik zit nu bijna op level 35,vanaf augustus 2016... Afgelopen winter was ik eigenlijk gestopt, tot gen 3 uitkwam.
Sinds het weer 'in' is, dus sinds deze zomer, speelt zoon ook weer, da's wel leuker. Vriend vindt het maar stom ;-D
Of als je enthousiast cadeaus uitdeelt en uitpakt. Ik heb nu 60 ultrafriends. Per vriend is dat 63.000 xp, en ik denk dat ik de helft daarvan met lucky egg gedaan heb. Dat is al bijna 6 miljoen, zonder een raid en zonder dat het echt tijd kost, want stops spin ik vooral als ik toch vooral als ik ergens naartoe onderweg ben.
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
20-09-2018 22:32
Of als je enthousiast cadeaus uitdeelt en uitpakt. Ik heb nu 60 ultrafriends.
Maar dat kost toch ook heel veel tijd? Ik doe nu steeds 's ochtends en 's avonds een soort incasseer-/uitdeelrondje, en ik heb 29 vrienden. Dat vind ik te overzien. Twee ervan zijn mijn kinderen die het spel inmiddels weer verwijderd hebben van hun telefoon, dat scheelt. Maar om die zelf nou te wissen...
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
20-09-2018 22:32
Of als je enthousiast cadeaus uitdeelt en uitpakt. Ik heb nu 60 ultrafriends. Per vriend is dat 63.000 xp, en ik denk dat ik de helft daarvan met lucky egg gedaan heb. Dat is al bijna 6 miljoen, zonder een raid en zonder dat het echt tijd kost, want stops spin ik vooral als ik toch vooral als ik ergens naartoe onderweg ben.
Dat kost toch juist veel tijd?
Ik heb 83 vrienden, die ik het liefst elke dag een cadeautje wil sturen. Dit lukt nu het vroeger donker is niet meer.
Moet namelijk ook aan zeg 50 cadeautjes komen elke dag om die te geven. Is dus aan dubbel zoveel pokestops of gyms draaien.

Een maand geleden liep ik dan 's ochtends tussen 6 en 7 een rondje en 's avonds tussen 8 en 10. Maar op beide tijden is het nu donker, dus wordt het toch lastiger....
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Hoe veel tijd het kost ligt denk ik ook heel erg aan waar je woont en de hoeveelheid pokestops/gyms op routes die je veel aflegd. Voor mij kost het namelijk bijvoorbeeld relatief weinig tijd om te pokemonnen op de dagen dat ik op kantoor werk. Maar dat komt omdat ik met het ov reis en onderweg veel pokestops en gyms tegen kom. Op de heen- en terugreis kan ik genoeg cadeautjes verzamelen om iedereen een cadeautje te sturen. Op de dagen dat ik thuis ben kost het mij juist relatief veel tijd, omdat ik dan echt op pad moet voor de gyms en pokestops.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 10 vrienden en meestal is dat goed te doen om gifts te geven elke dag( van de week toen ik ziek thuis was niet) . Op een werkdag is het makkelijk want mijn werk heeft een pokestop maar uiteraard doe ik dat nooit tijdens werktijd :P
Hier in de buurt zitten vlakbij veel gyms en pokestops dus met een klein rondje wandelen heb ik er meteen een stel. Nu wordt het alleen wel rot weer dus echt erop uit is dan minder leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik heb al veel vrienden maar ben op zoek naar nog 3 voor een opdracht. Wie wil mijn vriend worden? Mijn code is 1771 0868 8986.

Groeten Kim
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
21-09-2018 08:16
Dat kost toch juist veel tijd?
Ik heb 83 vrienden, die ik het liefst elke dag een cadeautje wil sturen. Dit lukt nu het vroeger donker is niet meer.
Moet namelijk ook aan zeg 50 cadeautjes komen elke dag om die te geven. Is dus aan dubbel zoveel pokestops of gyms draaien.

Een maand geleden liep ik dan 's ochtends tussen 6 en 7 een rondje en 's avonds tussen 8 en 10. Maar op beide tijden is het nu donker, dus wordt het toch lastiger....
Nee, ik ga er niet speciaal voor op pad. Zit in een omgeving met veel stops, en als ik toch de deur uit ga, haal ik cadeautjes op. Vanmorgen de kinderen naar school gebracht: dat waren er al tien. Kleine stukjes schieten vaak lekker op hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak in de ochtend al mn gifts open die ik open kan maken, meestal blijven er een stuk of 4-5 over, die open ik de volgende dag als eerst. Ik geef dan ook de gifts weg die ik nog in mn bag heb zitten. En meestal in de avond geef ik de rest een gift. Ik heb 47 vriendjes en meestal heb ik 3 rondes van 10 gifts om weg te geven omdat de rest hun gifts nog niet hebben geopend. Prima bij te houden.
Alle reacties Link kopieren
Net trouwens mn eerste mewtwo raid gedaan, hij is over 60.000cp, dus je hebt echt wel wat sterke mensen nodig om hem te verslaan. En een heel lage catchrate. In de ex raid ving je hem makkelijker dan nu. Helaas ving ik hem niet, was er 1 van 93%. Volgende keer beter.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagt ik zit bijna tegen het evolueren van de Magikarp aan. Maakt het voor de opdracht uit of ik die shiny Magikarp pak of niet? Niet dat ik dadelijk weer 400 candies moet gaan verzamelen...
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-09-2018 11:11
Even een vraagt ik zit bijna tegen het evolueren van de Magikarp aan. Maakt het voor de opdracht uit of ik die shiny Magikarp pak of niet? Niet dat ik dadelijk weer 400 candies moet gaan verzamelen...
Nee, maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig, ik kreeg even een paniek gedachte :P
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
21-09-2018 11:10
Net trouwens mn eerste mewtwo raid gedaan, hij is over 60.000cp, dus je hebt echt wel wat sterke mensen nodig om hem te verslaan. En een heel lage catchrate. In de ex raid ving je hem makkelijker dan nu. Helaas ving ik hem niet, was er 1 van 93%. Volgende keer beter.
Dat is jammer Bowgirl.
Ik heb ook net precies een Mewtwo-raid gedaan.
Ik heb hem wel gevangen. Was nog weatherboosted ook. CP van 2809 en een IV van 88,9%.
Blij mee :-)
Alle reacties Link kopieren
Er was een jongen die had hem ook gevangen. Hij was helemaal blij, het was zijn 1e Mewtwo :heart:
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
21-09-2018 11:16
Dat is jammer Bowgirl.
Ik heb ook net precies een Mewtwo-raid gedaan.
Ik heb hem wel gevangen. Was nog weatherboosted ook. CP van 2809 en een IV van 88,9%.
Blij mee :-)
Gelukkig heb ik hem al 7x dus er hangt niet veel aan vast. Maar op de een of andere manier word ik nog steeds zenuwachtig als ik hem moet vangen en daardoor ook veel mis gooi. Ik had 11 ballen en 5 mis :facepalm: Ik weet dat het tussen mn oren zit maar dan nog...
Alle reacties Link kopieren
Nog geen mewtwo gezien maar je hebt nog tot 23 oktober toch?

Ben nu een weekendje weg en het is 30 graden. Denk dat ik ipv Chikorita morgen alleen een fles wijn en een pizza ga zien. :sun:
Alle reacties Link kopieren
Gaat vast goedkomen Bowgirl. Vang je hem nu niet, dan morgen wel

O heerlijk Leighton, ben niet jaloers hoor :nope:
Veel van mijn friends lijken niet meer actief te zijn in het spel, althans versturen en openen geen cadeaus. Ik kan dus nog wel wat nieuwe actieve vrienden gebruiken.

Mijn code is *weer even weggehaald*
anoniem_370046 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 20:46
8.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je toegevoegd Poppy del Rio.
S0LEIL schreef:
21-09-2018 15:32
Ik heb je toegevoegd Poppy del Rio.
Leuk! Begint je trainersnaam met een A of met een G?
Alle reacties Link kopieren
Sorry Poppy, ik pak wel veel cadeaus van jou uit maar stuur ze niet terug. :$

Morgen ben jij de eerste!

Winters, ik stuur wel wat zon door. :) Ik wilde een cadeau sturen maar wij zijn geen vrienden voorzover ik kan zien. Wil je nog een vriend erbij of heb je genoeg?
Leighton schreef:
21-09-2018 16:34
Sorry Poppy, ik pak wel veel cadeaus van jou uit maar stuur ze niet terug. :$

Morgen ben jij de eerste!
Dat maakt me niet zo veel uit! Ik draai aan zo veel stops op een dag dat ik nagenoeg altijd cadeaus over heb. Maar mensen die wekenlang én niet uitpakken én niet sturen, tja, daar heb ik niet zo veel aan.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
21-09-2018 16:06
Leuk! Begint je trainersnaam met een A of met een G?
A
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
21-09-2018 17:06
Dat maakt me niet zo veel uit! Ik draai aan zo veel stops op een dag dat ik nagenoeg altijd cadeaus over heb. Maar mensen die wekenlang én niet uitpakken én niet sturen, tja, daar heb ik niet zo veel aan.
Eens, daar heb ik er ook een paar van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven