Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
BowGirl35 schreef:
07-11-2018 15:17
Veel twitter, reddit, pokemongohub, Discord (als je de goede kanalen weet te vinden), YouTube (veel leuke en goede tubers die je erover informeren)
Of aan bowgirl vragen/wachten tot zij het hier op het forum meldt. :P
Poppy_del_Rio schreef:
07-11-2018 09:37
O, wat leuk dat ze dat in Pokémon Go vieren.
Die update is dan ook wel vrij revolutionair, het spel ziet er totaal anders uit :-o Geen andere Ingress-spelers hier actief toch?
Al bijna level 12 ;). Begonnen om portalen te kunnen toevoegen, maar het spel is gewoon ook heel erg leuk. Ik heb trouwens de oude versie er weer opgezet, die werkt toch echt nog beter onderweg.
nimbus schreef:
07-11-2018 16:32
Al bijna level 12 ;). Begonnen om portalen te kunnen toevoegen, maar het spel is gewoon ook heel erg leuk. Ik heb trouwens de oude versie er weer opgezet, die werkt toch echt nog beter onderweg.
Ik speel echt nog maar mondjesmaat sinds ik begin dit jaar level 16 werd. De uitdaging was er een beetje af. Toen ben ik weer gaan PoGo’en. Eigenlijk zette ik de app alleen nog maar aan om portals te submitten. Dus een beetje het omgekeerde van jou zeg maar :)

Heb nog bijna niets gedaan met de nieuwe scanner. Inventorybeheer vind ik echt dramatisch slecht nu. Visueel ziet het er wel indrukwekkend uit!
AnnA_C schreef:
07-11-2018 16:04
Of aan bowgirl vragen/wachten tot zij het hier op het forum meldt. :P
Pokepedia🤣
Wat ik leuk vind in Ingress is dat je voor het levelen medailles nodig hebt. Bij pokémon gaan de punten veel te gemakkelijk.
Pogofan schreef:
07-11-2018 14:18
Aitane, volgens mij kunnen wij overmorgen ultra friends worden. Eitje aanzetten, of wil je het iets uitstellen? Marene komt ook al dichtbij qua ultra, dus misschien te combineren?
Wat is je pogonaam?
Heb trouwens afgelopen dagen 12 kilometer gewandeld en ontelbaar veel ponyta's en cubones gezien, maar geen shiny. Zoon wandelt vanavond even een stukje mee en vangt er drie. Het is niet eerlijk.
Dat is zeker niet eerlijk!
Ik vind dat hele shiny systeem oneerlijk. Er zijn mensen met hele lijsten aan shiny's, gooien zelfs dubbele weg. Ik kan mijn shiny's op 1 hand tellen. Gister wel een Ponyta shiny gevangen, yeah! :proud:
Mazzelaar chocopinda. :P

Ik ben de halve stad doorgeweest gisteren en precies 0 shinies.
Leighton schreef:
08-11-2018 09:51
Mazzelaar chocopinda. :P

Ik ben de halve stad doorgeweest gisteren en precies 0 shinies.
Ze zaten ook in de andere helft van de stad leighton :P

Maar idd het hele shiny systeem is echt prut. Een vriend van mij vind alles wat nieuw shiny is binnen een week terwijl ik nog niet de helft heb van wat er shiny te krijgen is. Ik heb wel van de meeste veel dubbele, maar ik hou ze allemaal. Ik vind het zonde om ze weg te gooien.
nimbus schreef:
07-11-2018 17:40
Wat ik leuk vind in Ingress is dat je voor het levelen medailles nodig hebt. Bij pokémon gaan de punten veel te gemakkelijk.
Het is een wat intelligenter spel dan PoGo inderdaad ;-D
Maar PoGo is wel veel aaibaarder :flirting:
Hier gelukkig wel een shiny ponyta, maar geen shiny cubone.
Bizar hoeveel shinies de 1 heeft en een ander bijna niks. Ik had afgelopen weekend gelukkig ook 1 shiny pinsir
winters schreef:
08-11-2018 10:08
Hier gelukkig wel een shiny ponyta, maar geen shiny cubone.
Bizar hoeveel shinies de 1 heeft en een ander bijna niks. Ik had afgelopen weekend gelukkig ook 1 shiny pinsir
Ik heb sinds 22 september geen shiny meer gevangen. Maar heb de vorige community day gemist. Ik zie ze gewoon zo goed als nooit en dat terwijl ik alles vang wat ik tegenkom.
BowGirl35 schreef:
08-11-2018 09:57
Ze zaten ook in de andere helft van de stad leighton :P

Maar idd het hele shiny systeem is echt prut. Een vriend van mij vind alles wat nieuw shiny is binnen een week terwijl ik nog niet de helft heb van wat er shiny te krijgen is. Ik heb wel van de meeste veel dubbele, maar ik hou ze allemaal. Ik vind het zonde om ze weg te gooien.
Oh dáár moest ik zijn :rofl:
Anna, spelen jouw reken-leerlingen toevallig Pokemon go? Dan zou je een mooi lesje kunnen geven over kleine kansen :)
Eze schreef:
08-11-2018 11:29
Anna, spelen jouw reken-leerlingen toevallig Pokemon go? Dan zou je een mooi lesje kunnen geven over kleine kansen :)
Leuk idee!
Maar volgens mij spelen ze niet en ik denk dat mijn kinderen zich dood zouden schamen :proud:

Vanochtend even een fietsrondje gedaan. Begonnen bij de gym dichtbij, daar binnen 10 minuten uitgegooid ( (6)), dus daar ook maar weer geeindigd om die er weer uit te gooien.
Verder helaas niets spannends gevangen of een raid tegen gekomen. Was een beetje tegenvallend (maar wel een half uur gefietst, dus eigenlijke doel bereikt).
14 kilometer gelopen, geen shiny Ponyta of Cubone te bekennen. Dus jullie verhalen zijn herkenbaar. Gisteren wel een Shinx-raid gedaan (ik doe alleen raids die ik in m'n eentje kan hebben). Er stonden drie jochies van een jaar of twaalf een stukje verderop, en een van hen belandde bij mij in de groep. Toen het gevecht begon kwam er toevallig net een stoere kerel voorbij, kijkend op z'n smartphone. "Wow, die gast is level 37!", riep een van de jongens. Het kwam natuurlijk niet in ze op dat het die bedaagd langswandelende 'mevrouw' kon zijn, haha.
Nou mijn lieve pokefans, we doen het duidelijk allemaal verkeerd. :biggrin:

https://www.theverge.com/platform/amp/2 ... se-grandpa
Leighton schreef:
08-11-2018 17:21

Haha, echt geweldig!
Aitane schreef:
07-11-2018 21:18
Wat is je pogonaam?
Re....lo
Leighton schreef:
08-11-2018 17:21

Ik ben zo benieuwd hoe hij die paraplu gebruikt als het regent :)
AnnA_C schreef:
08-11-2018 12:01
Leuk idee!
Maar volgens mij spelen ze niet en ik denk dat mijn kinderen zich dood zouden schamen :proud:

Vanochtend even een fietsrondje gedaan. Begonnen bij de gym dichtbij, daar binnen 10 minuten uitgegooid ( (6)), dus daar ook maar weer geeindigd om die er weer uit te gooien.
Verder helaas niets spannends gevangen of een raid tegen gekomen. Was een beetje tegenvallend (maar wel een half uur gefietst, dus eigenlijke doel bereikt).
Kan nog meevallen. Wij hadden laatst een neefje van 11 te logeren. Eerste wat hij zei toen hij werd opgehaald: ‘Eze is echt veel cooler dan jij mam! Ze kent alle Pokemons!’ :)
Ik steeds niet goed opgelet als het fourm- vs pokemomnamen ging. Is L...0707 iemand van hier?
We kunnen best friends worden, zodra jij het cadeautje uitpakt wat ik al tijdje terug heb gestuurd. Kunnen we daarvoor tijd afspreken?
Pogofan schreef:
08-11-2018 21:29
Re....lo
Ik zie het ja. Morgen is voor mij prima, noem maar een tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven