Pokemon Go deel 8
woensdag 1 mei 2019 om 08:32
Ja, je kunt in de zoekbalk bovenaan op 'evolve' zoeken. Of op 'shiny' of 'psychic' of 'bug' ofzo.
En wat je wellicht ook nog niet weet, maar erg handig: als je alle pokemons van één familie wilt zien kun je er een + voor typen. Bijvoorbeeld +pidgey.
En wat je wellicht ook nog niet weet, maar erg handig: als je alle pokemons van één familie wilt zien kun je er een + voor typen. Bijvoorbeeld +pidgey.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

woensdag 1 mei 2019 om 09:15
streepjessokken schreef: ↑01-05-2019 08:32Ja, je kunt in de zoekbalk bovenaan op 'evolve' zoeken. Of op 'shiny' of 'psychic' of 'bug' ofzo.
Wat een handige tips! Bedankt.

woensdag 1 mei 2019 om 09:39
Je kan evolve intypen en dan zie je alles wat geëvolueerd kan wordenFrietmetmayo schreef: ↑01-05-2019 08:16Kan je op een snelle makkelijke manier zien welke pokemon geëvolueerd kan worden?
Nu ga ik ze 1 voor 1 af maar lijkt me dat dit makkelijker moet kunnen.
woensdag 1 mei 2019 om 09:40
Je had beter tot vanavond 10u kunnen wachten, dan zijn die honden eruit en de latios en latias erin. Je bent wat uren te vroegririanneke schreef: ↑01-05-2019 07:58Heb ik gewacht met de doos om een voor mij nieuwe pokemon te scoren komt er een Raikou uit. Grrrr: daar heb ik er al meerdere van. En ook nog geen shinies gespot. Maar vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen...
woensdag 1 mei 2019 om 12:34

woensdag 1 mei 2019 om 12:46
Poppy_del_Rio schreef: ↑01-05-2019 09:39Hier een dag + tijdstip voorstellen en kijken of iedereen akkoord gaat![]()
Als ik er ook tussen zit: ik zet nooit een ei aan dus met mij hoef je geen rekening te houden.
Haha, ja las hier meer van dit soort voorstellen inderdaad.
Ik heb 2 shiny digletts gevangen!
Nu de sandshrew nog.

woensdag 1 mei 2019 om 13:39
Wat is trouwens het voordeel van een pokemon in een gym hebben zitten? Ik kreeg er zojuist eentje terug die 4 dagen in een gym zat, met maar 49 muntjes! En eentje die er sinds een uur in zat met 1 munt. Hoe wordt dit bepaald?
Ik las ergens iets over cashen als je in een gym zit, hoe doe je dat dan?
En wat is dan het voordeel van een pokemon in een afgelegen gym zetten? Waar je dus nooit meer komt? Dat heb ik een paar keer gedaan, maar wat levert het me op?
Ik heb ook een paar keer een pokemon terug gekregen zonder muntjes. Ik snap dit nog niet helemaal geloof ik.
Ik las ergens iets over cashen als je in een gym zit, hoe doe je dat dan?
En wat is dan het voordeel van een pokemon in een afgelegen gym zetten? Waar je dus nooit meer komt? Dat heb ik een paar keer gedaan, maar wat levert het me op?
Ik heb ook een paar keer een pokemon terug gekregen zonder muntjes. Ik snap dit nog niet helemaal geloof ik.

woensdag 1 mei 2019 om 14:41
Je krijgt maximaal 50 muntjes per dag.
Waarschijnlijk kwam je ene Pokémon na 10 minuten of zo terug met één munt. Vervolgens werd je andere Pokémon op dezelfde dag (na 4 dagen) eruit gegooid en bracht hij de resterende 49 munten mee. Want het maximum per dag is 50 muntjes.
Per 10 minuten krijg je 1 munt.
Waarschijnlijk kwam je ene Pokémon na 10 minuten of zo terug met één munt. Vervolgens werd je andere Pokémon op dezelfde dag (na 4 dagen) eruit gegooid en bracht hij de resterende 49 munten mee. Want het maximum per dag is 50 muntjes.
woensdag 1 mei 2019 om 14:47
Poppy_del_Rio schreef: ↑01-05-2019 14:41Je krijgt maximaal 50 muntjes per dag.
Dus als je nog ergens een derde in een gym hebt staan die er vandaag uit wordt gegooid, dan krijg je niets meer: daily limit reached.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 1 mei 2019 om 14:55
Zou voor mij persoonlijk wel eens goed zijn ,soort afvalkampPoppy_del_Rio schreef: ↑01-05-2019 14:48En het levert inderdaad niets extra’s op om dagenlang uitgehongerd in een afgelegen gym te zitten![]()

woensdag 1 mei 2019 om 15:51
Dat laatste wist ik nog. Iet, met dt plusje. Dank.streepjessokken schreef: ↑01-05-2019 08:32Ja, je kunt in de zoekbalk bovenaan op 'evolve' zoeken. Of op 'shiny' of 'psychic' of 'bug' ofzo.
Heb een shiny molletje. Met dank aan mijn gotcha.