Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Shiny Sandshrew: check! Met een cp van wel 16 :rofl:

Maar wie het kleine niet eert.. ;-)

Nog geen glinsterende mol.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
01-05-2019 06:05

Shiny is shiny toch. Maakt niet uit hoe slecht de cp of iv is...
Heb ik gewacht met de doos om een voor mij nieuwe pokemon te scoren komt er een Raikou uit. Grrrr: daar heb ik er al meerdere van. En ook nog geen shinies gespot. Maar vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen...
Kan je op een snelle makkelijke manier zien welke pokemon geëvolueerd kan worden?

Nu ga ik ze 1 voor 1 af maar lijkt me dat dit makkelijker moet kunnen.
Ja, je kunt in de zoekbalk bovenaan op 'evolve' zoeken. Of op 'shiny' of 'psychic' of 'bug' ofzo.
En wat je wellicht ook nog niet weet, maar erg handig: als je alle pokemons van één familie wilt zien kun je er een + voor typen. Bijvoorbeeld +pidgey.
In memoriam AnnA_C
Super! Bedankt voor de tip
streepjessokken schreef:
01-05-2019 08:32
Ja, je kunt in de zoekbalk bovenaan op 'evolve' zoeken. Of op 'shiny' of 'psychic' of 'bug' ofzo.
En wat je wellicht ook nog niet weet, maar erg handig: als je alle pokemons van één familie wilt zien kun je er een + voor typen. Bijvoorbeeld +pidgey.

Wat een handige tips! Bedankt.
Binnen 2 tot 4 dagen kan ik met diverse trainers hier ook een volgend level friend worden.

Hoe kan je dit het handigste afspreken? Ik wil graag een ei aanzetten, aangezien het om ongeveer 4 a 5 trainers gaat gaan de xp even heel hard.
Hier een dag + tijdstip voorstellen en kijken of iedereen akkoord gaat :)

Als ik er ook tussen zit: ik zet nooit een ei aan dus met mij hoef je geen rekening te houden.
Frietmetmayo schreef:
01-05-2019 08:16
Kan je op een snelle makkelijke manier zien welke pokemon geëvolueerd kan worden?

Nu ga ik ze 1 voor 1 af maar lijkt me dat dit makkelijker moet kunnen.
Je kan evolve intypen en dan zie je alles wat geëvolueerd kan worden
ririanneke schreef:
01-05-2019 07:58
Heb ik gewacht met de doos om een voor mij nieuwe pokemon te scoren komt er een Raikou uit. Grrrr: daar heb ik er al meerdere van. En ook nog geen shinies gespot. Maar vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen...
Je had beter tot vanavond 10u kunnen wachten, dan zijn die honden eruit en de latios en latias erin. Je bent wat uren te vroeg
BowGirl35 schreef:
01-05-2019 09:39
Je kan evolve intypen en dan zie je alles wat geëvolueerd kan worden
Je kan ook mosterd intypen? ;-D
In memoriam AnnA_C
BowGirl35 schreef:
01-05-2019 09:40
Je had beter tot vanavond 10u kunnen wachten, dan zijn die honden eruit en de latios en latias erin. Je bent wat uren te vroeg
O ja wat stom. Dacht dat het al 2 mei was.... Maar verder gaat alles goed met me :'(
Poppy_del_Rio schreef:
01-05-2019 09:39
Hier een dag + tijdstip voorstellen en kijken of iedereen akkoord gaat :)

Als ik er ook tussen zit: ik zet nooit een ei aan dus met mij hoef je geen rekening te houden.

Haha, ja las hier meer van dit soort voorstellen inderdaad.

Ik heb 2 shiny digletts gevangen!
Nu de sandshrew nog.
himalaya schreef:
01-05-2019 06:05

Leuk! Ik heb er sinds gister 47 gezien Maar geen shiny helaas...

Wel zojuist mijn eerste raid gewonnen :yes: en de raidboss gevangen.
Wat is trouwens het voordeel van een pokemon in een gym hebben zitten? Ik kreeg er zojuist eentje terug die 4 dagen in een gym zat, met maar 49 muntjes! En eentje die er sinds een uur in zat met 1 munt. Hoe wordt dit bepaald?
Ik las ergens iets over cashen als je in een gym zit, hoe doe je dat dan?
En wat is dan het voordeel van een pokemon in een afgelegen gym zetten? Waar je dus nooit meer komt? Dat heb ik een paar keer gedaan, maar wat levert het me op?
Ik heb ook een paar keer een pokemon terug gekregen zonder muntjes. Ik snap dit nog niet helemaal geloof ik.
Je krijgt maximaal 50 muntjes per dag.

Waarschijnlijk kwam je ene Pokémon na 10 minuten of zo terug met één munt. Vervolgens werd je andere Pokémon op dezelfde dag (na 4 dagen) eruit gegooid en bracht hij de resterende 49 munten mee. Want het maximum per dag is 50 muntjes.

Per 10 minuten krijg je 1 munt.
Poppy_del_Rio schreef:
01-05-2019 14:41
Je krijgt maximaal 50 muntjes per dag.

Waarschijnlijk kwam je ene Pokémon na 10 minuten of zo terug met één munt. Vervolgens werd je andere Pokémon op dezelfde dag (na 4 dagen) eruit gegooid en bracht hij de resterende 49 munten mee. Want het maximum per dag is 50 muntjes.

Per 10 minuten krijg je 1 munt.

Dus als je nog ergens een derde in een gym hebt staan die er vandaag uit wordt gegooid, dan krijg je niets meer: daily limit reached.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En het levert inderdaad niets extra’s op om dagenlang uitgehongerd in een afgelegen gym te zitten :)
Poppy_del_Rio schreef:
01-05-2019 14:48
En het levert inderdaad niets extra’s op om dagenlang uitgehongerd in een afgelegen gym te zitten :)
Zou voor mij persoonlijk wel eens goed zijn ,soort afvalkamp :P
Helaas nog steeds geen shiny...
Vanavond na 22u open ik mijn field research box, duimen voor latios (of was het latias?) dan maar...
dolfje schreef:
01-05-2019 14:55
Zou voor mij persoonlijk wel eens goed zijn ,soort afvalkamp :P
:rofl:
streepjessokken schreef:
01-05-2019 08:32
Dat laatste wist ik nog. Iet, met dt plusje. Dank.
Heb een shiny molletje. Met dank aan mijn gotcha. :-)
Nee die evolve-tip kende ik nog niet!
Ik heb 2 shiny digletts dus de family compleet. Shiny sandshrew had ik al een tijdje, maar geëvolueerd, dus een 2e is welkom :D ik vind dat ook wel een hele mooie shiny!
Ik heb vandaag 2 groudon gevangen bij een raid. De derde lukte niet. Helaas geen shiny. We waren met een groepje op pad en deden de raids achterelkaar. Ik vond 3x wel genoeg.
En ik heb toch maar storage bij gekocht voor pokemon en rugzak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven