Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
streepjessokken schreef:
15-01-2019 22:40

l
Met Marene en Poppy kan ik ook level op maar da's minder interessant qua xp.
Ik kan morgen, 21.00? Donderdag kan ook (dan kan MoWa ook mee doen).
Neem mij maar mee in je ei-sessie hoor, volgens mij heb ik je een gift gestuurd.
Zelf let ik trouwens alleen op levelen naar best friend, dus wie bij mij een ei wil aanzetten bij een andere level-up moet dat even bijtijds melden.
Alle reacties Link kopieren
Dat is jammer zeg Poppy!
EmGeeNL. Ik heb je toegevoegd, ook op het account van mijn kinderen. In beide accounts komt mijn forumnaam voor :)
Lambchop gefeliciteerd met Heatran, wat gaaf!
Leighton en Melbourne wat jammer dat jullie Heatran niet hebben kunnen vangen. Ik denk dat deze nog wel een keer terug komt. Dat is met (bijna) alle raidbosses wel gebeurd.
EmGeeNL. Ik heb je toegevoegd, ook op het account van mijn kinderen. In beide accounts komt mijn forumnaam voor :)

Vanmorgen hebben we zowaar genoeg mensen bij elkaar kunnen krijgen voor een Groudon raid. Deze dus net gedaan, en gevangen. Helaas niet shiny
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alsnog bijna geen raidbosses :rofl:

#tonychocolonely #nofriends :biggrin:

Ik hoop mensen te ontmoeten bij m'n ex raid zondag en dat zij een groepje hebben ofzo. Ik loop steeds die legendaries mis omdat dat niet kan in je eentje.
Leighton schreef:
16-01-2019 11:34
Ik heb alsnog bijna geen raidbosses :rofl:

#tonychocolonely #nofriends :biggrin:

Ik hoop mensen te ontmoeten bij m'n ex raid zondag en dat zij een groepje hebben ofzo. Ik loop steeds die legendaries mis omdat dat niet kan in je eentje.
Ik omdat ze alleen overdag zijn.
Sowieso is dat hét grote probleem bij mij met raiden :|
Overdag en in de vroege avond ben ik druk met werk en kinderen. Tegen de tijd dat ik op pad kan, zijn er geen raids meer.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel enigszins herkenbaar Poppy. Ik werk van 's-middags tot 's-avonds. In de ochtend werkt bijna iedereen of zitten ze op school, en wanneer ik klaar ben dan zijn er geen raids meer. Toevallig vanmorgen wel genoeg man bij elkaar gekregen maar dat is bijna altijd als er een 'nieuwe' raidboss is.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
16-01-2019 11:30
Dat is jammer zeg Poppy!
EmGeeNL. Ik heb je toegevoegd, ook op het account van mijn kinderen. In beide accounts komt mijn forumnaam voor :)
Lambchop gefeliciteerd met Heatran, wat gaaf!
Leighton en Melbourne wat jammer dat jullie Heatran niet hebben kunnen vangen. Ik denk dat deze nog wel een keer terug komt. Dat is met (bijna) alle raidbosses wel gebeurd.
EmGeeNL. Ik heb je toegevoegd, ook op het account van mijn kinderen. In beide accounts komt mijn forumnaam voor :)

Vanmorgen hebben we zowaar genoeg mensen bij elkaar kunnen krijgen voor een Groudon raid. Deze dus net gedaan, en gevangen. Helaas niet shiny
Bedankt, de verzoeken inmiddels geaccepteerd en cadeaus verstuurd. Mijn code heb ik ook weer verwijderd. Voorlopig weer genoeg mensen om cadeaus aan te sturen :)
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen dan maar op pad om wat kilometers in te lopen. Vakantie is leuk maar met spelen schiet het dan niet op natuurlijk.
Kwam ik de groep fanatiekelingen tegen die op Groundonjacht waren. Me daar even bij aangesloten, want die had ik nog niet. Had ik zowaar bij mijn eerste Groundonraid een shiny te pakken. Als eerste van onze raidgroep 😛
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
16-01-2019 14:35
Vanmorgen dan maar op pad om wat kilometers in te lopen. Vakantie is leuk maar met spelen schiet het dan niet op natuurlijk.
Kwam ik de groep fanatiekelingen tegen die op Groundonjacht waren. Me daar even bij aangesloten, want die had ik nog niet. Had ik zowaar bij mijn eerste Groundonraid een shiny te pakken. Als eerste van onze raidgroep 😛
Wauw wat goed, gefeliciteerd! Ik heb hem ook nog niet. En die andere ook niet, die orka.
Alle reacties Link kopieren
Ah hier zijn jullie. Happy New topic!
Iemand zin om te battelen?

Ik heb vandaag al 3 blauwe Castform gevangen.
Vanmiddag toen ik thuis kwam snel naar een raid gegaan maar we kregen hem met 4 personen helaas niet om :| het was ook veel te koud ook nog eens.
Ik heb inmiddels ook 14 km gelopen. Morgen ben ik vrij maar moet van alles doen want gaan zondag op vakantie. Dus dan ben ik er een week ook amper. Dus dan weten jullie dat vast. Zitten met een huis in de middle of nowhere dus gifts sturen zal even stil staan.
Alle reacties Link kopieren
Dolfje hie heet jij? Zijn wij al battle friends?

Het stikt van de castforms. Wie vroeg daar nu van de week om?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-01-2019 19:46
Ah hier zijn jullie. Happy New topic!
Iemand zin om te battelen?

Ik heb vandaag al 3 blauwe Castform gevangen.
Vanmiddag toen ik thuis kwam snel naar een raid gegaan maar we kregen hem met 4 personen helaas niet om :| het was ook veel te koud ook nog eens.
Ik heb inmiddels ook 14 km gelopen. Morgen ben ik vrij maar moet van alles doen want gaan zondag op vakantie. Dus dan ben ik er een week ook amper. Dus dan weten jullie dat vast. Zitten met een huis in de middle of nowhere dus gifts sturen zal even stil staan.
Ja ik kan battelen! En alvast een fijne vakantie :)

Ik hoop dat het hier gaat sneeuwen voor ijs-castform.

Zei ik een paar dagen geleden nog dat ik ze nooit meer zag, nu word je ermee doodgegooid. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
16-01-2019 20:01
Dolfje hie heet jij? Zijn wij al battle friends?

Het stikt van de castforms. Wie vroeg daar nu van de week om?
:hello: dat was ik
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
16-01-2019 20:03
:hello: dat was ik
Gefeliciteerd, je was heel sterk. Moet nog veel leren.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
16-01-2019 20:12
Gefeliciteerd, je was heel sterk. Moet nog veel leren.
Nou die tweede heb jij anders gewonnen ;) ik heb alleen Stardust :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die ijs - castform gevangen op 26-6 :sun: wellicht toen ik voor een ijssalon stond? :D

Net de eerste 5*raid gedaan, kyogre, gelijk shiny! Nu nog groudon (ik vind het grappig dat zoveel mensen grouNdon schrijven). En een gewone kyogre.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen reactie van Dolfje, Marene en MoWa. Morgen 21.00 oké?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
16-01-2019 20:58
Ik heb nog geen reactie van Dolfje, Marene en MoWa. Morgen 21.00 oké?
Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Level up, van great naar ultra friends ... Zet jij een ei aan?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Daar kan ik wel proberen aan te denken. :P dus pakje sturen en pas om 21.00 open maken dam toch?
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
16-01-2019 20:58
Ik heb nog geen reactie van Dolfje, Marene en MoWa. Morgen 21.00 oké?
Ja, is goed hoor! @Aitane: zou jij dan ook mijn gift uit willen pakken? Dan gooi ik er denk ik een eitje tegenaan voor 100.000 XP extra. Ik hoor graag of het lukt. Anders wacht ik nog even met m'n ei (heb er nog maar twee).

Vanmiddag met vier muntjes uit een gym gegooid, zucht. Ik was aan het sparen voor zo'n box, maar ze zijn net veranderd en de goedkoopste is nu voor mij veel minder interessant. Bovendien lees ik net dat Absol en Nincane (zeg ik dat goed?) tijdens het nieuwe event uit de paaseieren kunnen komen, dus ik overweeg toch om maar gewoon een superincubator aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
16-01-2019 08:09
Blobvis? 🤔

Ik kijk niet naar cp, ik kijk naar iv, en die zijn zowel in eieren als in tasks over het algemeen wel beter dan in het wild. Zit vaak rond de 80-90iv. In het wild zie je dat vaak niet voorbij komen.
Precies! Uit eieren en als reward van tasks heb ik al heel wat Pokémon met een IV van 90+. En een aantal babies van 100% uit de 7km eieren.
marene123 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 22:06
2.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
16-01-2019 20:58
Ik heb nog geen reactie van Dolfje, Marene en MoWa. Morgen 21.00 oké?
Sorry, overheen gelezen. Ik zet geen ei aan. Ik zag dat je nog een gift hebt, dus dat is ook geregeld ;-)
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
16-01-2019 20:52
Ik heb die ijs - castform gevangen op 26-6 :sun: wellicht toen ik voor een ijssalon stond? :D

Net de eerste 5*raid gedaan, kyogre, gelijk shiny! Nu nog groudon (ik vind het grappig dat zoveel mensen grouNdon schrijven). En een gewone kyogre.
Bij mist is hij er geloof ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
16-01-2019 21:44
Ja, is goed hoor! @Aitane: zou jij dan ook mijn gift uit willen pakken? Dan gooi ik er denk ik een eitje tegenaan voor 100.000 XP extra. Ik hoor graag of het lukt. Anders wacht ik nog even met m'n ei (heb er nog maar twee).

Vanmiddag met vier muntjes uit een gym gegooid, zucht. Ik was aan het sparen voor zo'n box, maar ze zijn net veranderd en de goedkoopste is nu voor mij veel minder interessant. Bovendien lees ik net dat Absol en Nincane (zeg ik dat goed?) tijdens het nieuwe event uit de paaseieren kunnen komen, dus ik overweeg toch om maar gewoon een superincubator aan te schaffen.
Wat is je pogo naam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven