Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-01-2019 21:16
Daar kan ik wel proberen aan te denken. :P dus pakje sturen en pas om 21.00 open maken dam toch?
Klopt!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
16-01-2019 10:08
Bijna iedereen vindt die mooi, maar ik vind t maar een suf ding :) Smaken verschillen :)

Streepjessokken, vanavond en morgenavond komt bij mij allebei niet geweldig uit, maar ik vind het ook geen drama om een keer geen ei aan te zetten.
Gaat het nog lukken, vanavond 21.00?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik maak gewoon alle cadeautjes pas vanavond open en zet dan om 21.00 uur een ei aan. Dan moet het goed gaan toch ?
Alle reacties Link kopieren
Pfff...ben al een eeuwigheid met de Spindaquest van januari bezig: Make 5 Great Curveball throws in a row. Kwam steeds niet verder dan hooguit 3 in a row maar nu ben ik toch eindelijk bij 4 aanbeland maar nu durf ik niks meer te vangen, bang dat mijn streak toch verbroken wordt....
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
17-01-2019 08:11
Pfff...ben al een eeuwigheid met de Spindaquest van januari bezig: Make 5 Great Curveball throws in a row. Kwam steeds niet verder dan hooguit 3 in a row maar nu ben ik toch eindelijk bij 4 aanbeland maar nu durf ik niks meer te vangen, bang dat mijn streak toch verbroken wordt....
Probeer het met een legendary of een “grote” pokemon zoals wailmer. Sudowodo heeft ook een wijder rondje om een great in te gooien. Groudon staat heel dichtbij daar gooi je ook makkelijk een great ball op. En rustig aan, niet stressen. Het lukt je vanzelf wel. Ik ben ook vaak opnieuw begonnen na mn 4de op rij.
Alle reacties Link kopieren
Wachten op een makkelijke? Mr mime bijvoorbeeld.

Hier is mijn opmars even gestopt. Gisterenochtend in het ziekenhuis bleken het toch niet mijn spieren te zijn. Wandelen mag wel, maar hoeft dus niet. Dus zeker met dit prutweer ben ik dus maar weer gestopt met die dagmarsen. Minder gifts voor jullie dus :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Het is eindelijk gelukt, kwam een Lileep tegen en die heeft ook een grote cirkel dus Januari spinda is binnen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Hoera!
Alle reacties Link kopieren
Geeft helemaal niks Anna! Doe maar waar jij je goed bij voelt. En je vooral niet bezwaard voelen.

Ik heb de 5 great trows opdracht ook (eindelijk) maar dat is inderdaad wel een pittige.
Het gaat me vast wel lukken. Ooit...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de '3 great throws' voor silver pinaps al weggegooid wegens frustratie, de spinda quest durf ik niet aan :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een catch a dragon type pokemon voor 1500 stardust. Kom alleen geen dragon type tegen... :swear:
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
17-01-2019 07:58
Gaat het nog lukken, vanavond 21.00?
Ik stuur je zo een cadeau.
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
17-01-2019 08:11
Pfff...ben al een eeuwigheid met de Spindaquest van januari bezig: Make 5 Great Curveball throws in a row. Kwam steeds niet verder dan hooguit 3 in a row maar nu ben ik toch eindelijk bij 4 aanbeland maar nu durf ik niks meer te vangen, bang dat mijn streak toch verbroken wordt....
Zoek een Groudon. Die is echt heel makkelijk great - of zelfs excellent- te gooien. En daarna springt hij er waarschijnlijk toch weer uit, dus kansen genoeg :)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
17-01-2019 10:11
Ik heb een catch a dragon type pokemon voor 1500 stardust. Kom alleen geen dragon type tegen... :swear:
Die stardust quests gooi ik vaak weg...
Alle reacties Link kopieren
Ik ook haha... Ik ben de spinda ook nog niet tegengekomen. Lijkt me idd een pittige.

Iemand al een shiny zigzag? :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Aitane schreef:
16-01-2019 22:44
Wat is je pogo naam?
Po...je
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
17-01-2019 12:55
Die stardust quests gooi ik vaak weg...
Stardust quests doe ik juist het liefst. Daar heb je nog wat aan nl. Maar ieder zn ding natuurlijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik schrijf ook graag mee. Hoewel ik al een tijd Pokémon speel, ben ik pas sinds kort wat fanatieker. Helaas vrijwel niemand in mijn omgeving die het nog speelt. Ik lees al een tijdje mee en ken het spel nog niet zo goed als jullie merk ik, maar hopelijk komt dat nog :)
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
17-01-2019 15:12
Stardust quests doe ik juist het liefst. Daar heb je nog wat aan nl. Maar ieder zn ding natuurlijk ;)
Ik vind de verrassing welke Pokémon eruit komt juist zo leuk :P
Maar nu wil ik ze opsparen want ben volgende week dus weg en weet niet hoe dat dan gaat, we zitten in de middle of nowhere en als ik een dag geen pokestops etc tegenkom kan ik toch mijn beloning claimen om hopelijk toch aan het einde van de week mijn kistje open te kunnen maken. Heb er al 2 nu. Nog 1 ei uitbroeden en ik heb er weer 2. En 10 ICE Pokémon vangen , normaal struikel ik over de Jynx en Swinubs en Spheal maar kom er nu geen tegen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:Po...je
Ik weet niet hoe helemaal zeker of ik het red, maar heb je gift gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Aitane schreef:
17-01-2019 17:03
Ik weet niet hoe helemaal zeker of ik het red, maar heb je gift gestuurd.
Heel aardig, dankjewel. Die pak ik dan iets na negenen uit vanavond.

Streepjessokken: ik stuur je voor 21.00 uur nog een cadeautje.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
17-01-2019 15:47
Ik vind de verrassing welke Pokémon eruit komt juist zo leuk :P

Ik ook. Gooi die stardust opdrachten weg, heb ik niks aan want doe ik niks mee. En ook veel ballen of besjes-opdrachten, als ik ze te veel gedoe vind ;)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Speuk schreef:
17-01-2019 15:24
Hallo allemaal,

Ik schrijf ook graag mee. Hoewel ik al een tijd Pokémon speel, ben ik pas sinds kort wat fanatieker. Helaas vrijwel niemand in mijn omgeving die het nog speelt. Ik lees al een tijdje mee en ken het spel nog niet zo goed als jullie merk ik, maar hopelijk komt dat nog :)
Welkom!

Bij mij is het andersom: in 2016 speelde niemand in mijn omgeving, maar de afgelopen paar maanden heb ik wel vijf mensen uit mijn IRL-omgeving als vriend kunnen toevoegen.

Als je nog vrienden zoekt voor in het spel, pb me dan je trainercode.
Alle reacties Link kopieren
Even frustraties spuien!
Wat een prut met die kadootjes, krijg er echt zo weinig. Ook weinig tijd om op pad te gaan, dus mag een beetje afkicken van Pokémon....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren per ongeluk een shiny pichu weggegooid :cry:
Ik heb wel een blauwe Castform kunnen vangen en heb vandaag Kyoge gevangen in een raid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven