Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeel veel Swinubs maar geen enkele shiny. Wel 1 Lickytung maar niet genoeg candy om te evalueren. Wel een Happiny uit een ei. Ga ook de 25 kilometer halen deze week maar al poosje geen raids gedaan omdat dat te ver lopen is.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen shiny 😥
Iemand nog in voor een battle?
Alle reacties Link kopieren
ongeduld2 schreef:
16-02-2019 19:39
Hier ook geen shiny 😥
Iemand nog in voor een battle?
Ik wil wel maar volgens mij zijn wij nog geen friends. Toch?

Heb 7 shinies in anderhalf uur gevangen. Wel op toplokatie in de stad. Het was ouderwetsdruk met groepen pokemonspelers. Leuk.
Maar verder is het inderdaad beetje saai. De nieuwe zie je amper. En uit mijn eieren komt alleen rommel. De babysnorlax is wel leuk, maar tis al minstens de vierde.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed, 7 shinies!

Jij bent toch dra..31?
Dan kunnen we battlen 😬
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg, 7 shinies. Wat goed! Ik had er eentje en daar ben ik al best blij mee. :-]
Alle reacties Link kopieren
Blijft hangen.
Alle reacties Link kopieren
Probeer t opnieuw
Een uur rondgelopen met een van de kinderen en 1 shiny Swinub gevangen. Mijn kind had er 2 en nu dus ook een shiny Mamoswine. Die van mij heb ik gelaten zoals hij is.

Wel mega veel Sinnoh stones gekregen de afgelopen twee dagen bij battelen, trainer battles en field research. Ook eindelijk een Finneon gevangen :)

Ik ben het spel af en toe ook wel moe. Het wordt tijd voor de Niantic Harry Potter game :whip:
Alle reacties Link kopieren
Twee stenen erbij, blij mee!

Hoe pakken jullie de battles aan? Ik gebruik de mons die gegeven worden en ga dan enorm tikken. Zit er nog een strategie achter?
Alle reacties Link kopieren
Ja een HP spel. Dat gaat mijn kind ook weer meedoen,
Alle reacties Link kopieren
ongeduld2 schreef:
16-02-2019 20:07
Twee stenen erbij, blij mee!

Hoe pakken jullie de battles aan? Ik gebruik de mons die gegeven worden en ga dan enorm tikken. Zit er nog een strategie achter?
Had er ook twwe. Net laatste drie ook gepakt.
Ik experimenteer soms. Maar er zit geen logica in....
Alle reacties Link kopieren
ongeduld2 schreef:
16-02-2019 20:07
Twee stenen erbij, blij mee!

Hoe pakken jullie de battles aan? Ik gebruik de mons die gegeven worden en ga dan enorm tikken. Zit er nog een strategie achter?
Dit doe ik eigenlijk ook maar aangezien het voor de beloning niet uitmaakt of je wint of verliest, zou je ook gewoon je zwakste Pokemon in kunnen zetten, dan is het lekker snel voorbij
Maar ik vind het opzich ook wel leuk om te winnen, al levert dat niks extra's op.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog 1x battelen en wil dat ook graag voor de steen. Kan iemand mij uitnodigen? Als ik het doe gaat het fout. M..1974
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben klaar met battelen. Heb nu nog 9 Stones na vandaag geëvolueerd te hebben : mamoswine, ekectivire en froslas.
Alle reacties Link kopieren
Net nog in een dorp een purrugly tegen gekomen, dat vond ik wel leuk :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb EIN-DE-LIJK de spinda-quest achter de rug: 5 great throws in a row. Dankzij het event kom je veel dezelfde tegen, zodat je ongeveer weet hoe je moet gooien. En dan nog gaat het mis bij nummer 4 of 5 :furious: na kilometers lopen.
Uiteindelijk gelukt met slowpoke, clefable en skitty.
Jammer dat ik nergens een Chansey vind, of de juiste opdracht tegen kom.

Oh, en dankzij het ei vanmorgen ben ik level up, nu 38. Nog 3.000.000 xp te gaan :whistle:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd strepjessokken. Ik schiet nog niet op. Zeker met die zwijntjes vandaag...
Alle reacties Link kopieren
ongeduld2 schreef:
16-02-2019 20:07
Twee stenen erbij, blij mee!

Hoe pakken jullie de battles aan? Ik gebruik de mons die gegeven worden en ga dan enorm tikken. Zit er nog een strategie achter?
Ja er zit een hele stategie achter. Moet je maar eens kijken op YouTube, daar vind je genoeg filmpjes over het hoe en wat. Er is zelfs een heel tournament, maar meedoen kan alleen als je een community hebt die zich er voor heeft opgegeven. Voor sommige mensen is PvP het einddoel van het spel, want waarom zou je anders 2 jaar rondlopen en vangen.
Alle reacties Link kopieren
Ehm... Voor het vangen?

Ik ben gewoon een tikker :)
Ik ben online, voor als iemand wil battelen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook geen swinub meer zien! Uiteindelijk gelukkig wel 2 shiny’s gevangen uit de zeker 70.... Shiny spoink ben ik ook niet tegengekomen. Gister heb ik op YouTube gekeken hoe je een excellent curveball gooit, daarna in een kwartier per ongeluk bijna al m’n ballen vergooid zonder resultaat ;-D oeps
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Net voor het eerst in twee dagen naar buiten geweest (nog steeds snipverkouden) omdat ik een Chansey in de buurt zag (ik heb twee van die rare candy-quests). Ik klik erop: box vol. Gauw iets weggegooid, nog een keer klikken: poef, the pokemon couldn't be found. Grr. Morgen maar op zo'n Luvdisk-quest jagen dan. Community Day en alle shinies zijn volledig aan me voorbij gegaan. Gelukkig had ik al wel genoeg candy voor een mammoet. Nu eerst m'n box eens opschonen. Bedankt voor de tips voor de Spinda-quest trouwens, ik kom voorlopig niet verder dan twee in a row.
Alle reacties Link kopieren
Balen mowa!
Ik was nog zo moe van het lopen van gisteren dat ik vandaag nog niet verder buiten ben geweest dan de tuin. Ik 'moet' zo dus nog even weg om aan een pokestop te draaien....
Ik wilde het laten gaan, maar man zei meteen dat hij met de kinderen mee ging en dat we dan naar die nieuwe pokestop bij het basketbalveldje gingen. Ik weet niet zo goed wie nou wie gebruikt :O
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt t uit Anna. Als je je pokestop maar gedraaid is...

Ik word stapel van die spinda quest. Verder dan drie kom ik niet. Ben er net op de fiets nog even op uit geweest. Maar dan zie je jezelf fietsen en bedenk je dat je stapelgek bent. En de palkia ving ik al in 1 keer dus dat hielp ook niet.
En na drie gelukte kwam ik een niet meewerkend hartje tegen....
Ik ga het loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij dat ik de spindaquest niet heb :rofl:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Vlinderplant schreef:
17-02-2019 17:53
Wat maakt t uit Anna. Als je je pokestop maar gedraaid is...

Ik word stapel van die spinda quest. Verder dan drie kom ik niet. Ben er net op de fiets nog even op uit geweest. Maar dan zie je jezelf fietsen en bedenk je dat je stapelgek bent. En de palkia ving ik al in 1 keer dus dat hielp ook niet.
En na drie gelukte kwam ik een niet meewerkend hartje tegen....
Ik ga het loslaten.
:rofl:

Dat bedacht ik me vorige week ook toen ik om half 1 ‘s nachts toch nog even naar buiten ging om een Glameow te vangen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven