Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Emceetje, je mag mij ook een pb sturen met je friendcode. Wil je ook wel toevoegen
Adventure sync? Hoe doe ik dat?
BowGirl35 schreef:
26-04-2019 13:25
Emceetje, je mag mij ook een pb sturen met je friendcode. Wil je ook wel toevoegen
Pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-04-2019 13:25
Adventure sync? Hoe doe ik dat?

Klik
Op de rode bal, ga rechts naar ‘settings’ en vink daar ‘adventure sync’’ aan.
Als je minimaal 5km (of 25, of 50) hebt gelopen, krijg je op maandagochtend ook een lading ballen. En soms wat anders, als rare Candy of een shinoh stone volgens mij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-04-2019 13:26
Pb gestuurd!
Stuur mij ook je code als je wilt!
Alle reacties Link kopieren
Whaa! Het is dan wel geen konijn of schaap maar ik ving net een shiny Grimer! Die had ik nog niet!
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
26-04-2019 13:41
Whaa! Het is dan wel geen konijn of schaap maar ik ving net een shiny Grimer! Die had ik nog niet!
Oh wat gaaf, gefeliciteerd! :cheer2: Die heb ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
26-04-2019 13:41
Whaa! Het is dan wel geen konijn of schaap maar ik ving net een shiny Grimer! Die had ik nog niet!
Leuk leuk leuk :jump: gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
26-04-2019 13:41
Whaa! Het is dan wel geen konijn of schaap maar ik ving net een shiny Grimer! Die had ik nog niet!

Leuk!
Is die weer anders dan die groene, die je kunt evolven tot regenboogversie? Die vind ik ook zo grappig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nog mensen die een shiny lapras gaan proberen te scoren?

Hij zit nu natuurlijk ook shiny in van die quests... shiny rate is best hoog volgens mij!

- de quests zijn rete zeldzaam, lijken mij erg lastig om zelf te vinden. Hier in de omgeving hebben we wel zo'n map op het internet waar je kunt zien welke quests er zijn. De enige die nu relatief in de buurt zit is in een dierentuin :lol:

Hopelijk morgen wat meer in de buurt.

De opdracht is 'win 5 gymbattles'.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-04-2019 14:03
Leuk!
Is die weer anders dan die groene, die je kunt evolven tot regenboogversie? Die vind ik ook zo grappig.
Ja, net even anders, maar hij lijkt er wel op inderdaad. Ook groen, maar de shiny versie heeft niet die gele 'kraag'.
Alle reacties Link kopieren
Pupsel schreef:
26-04-2019 14:28
Nog mensen die een shiny lapras gaan proberen te scoren?

Hij zit nu natuurlijk ook shiny in van die quests... shiny rate is best hoog volgens mij!

- de quests zijn rete zeldzaam, lijken mij erg lastig om zelf te vinden. Hier in de omgeving hebben we wel zo'n map op het internet waar je kunt zien welke quests er zijn. De enige die nu relatief in de buurt zit is in een dierentuin :lol:

Hopelijk morgen wat meer in de buurt.

De opdracht is 'win 5 gymbattles'.
Ik heb er al 4. Maar ik heb ze al een week.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
26-04-2019 14:36
Ik heb er al 4. Maar ik heb ze al een week.
Hoeveel quests heb je gedaan om er 4 te krijgen? :)
Alle reacties Link kopieren
Pupsel schreef:
26-04-2019 15:04
Hoeveel quests heb je gedaan om er 4 te krijgen? :)
Geen, alle 4 in het wild gevangen.
Alle reacties Link kopieren
EmCeetje en nog iemand die hier en in het spel nieuw is, je kunt mij ook PB'en (geen stille meelezers, die voeg ik niet toe)!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet die map ook alweer?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Pupsel schreef:
26-04-2019 14:28
Nog mensen die een shiny lapras gaan proberen te scoren?

Hij zit nu natuurlijk ook shiny in van die quests... shiny rate is best hoog volgens mij!

- de quests zijn rete zeldzaam, lijken mij erg lastig om zelf te vinden. Hier in de omgeving hebben we wel zo'n map op het internet waar je kunt zien welke quests er zijn. De enige die nu relatief in de buurt zit is in een dierentuin :lol:

Hopelijk morgen wat meer in de buurt.

De opdracht is 'win 5 gymbattles'.

Ik heb 2 van die quests gevonden en gedaan, allebei geen shinies gekregen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leighton schreef:
26-04-2019 13:15
Emceetje, heb je adventure sync wel ingesteld? Ik heb je toegevoegd!
Stond dus al ingeschakeld! 🤦‍♀️ helaas werkt het niet door mijn jaszak heen. Misschien toch die plus aanschaffen.

zarah en streepjessokken top! Ik heb jullie gepbt! :cheer2:

quest hoe vind je die? Is dat een ander icoontje op de map? Kan je met een laag level ook op jacht naar shinys en speciale pokemon?

Ik heb ook field en special opdrachten, maar dat is dus iets anders?

Vanmorgen 2 raids gedaan en volledig ten onder gegaan 😂 (niet onverwacht).
Moet je dan bij de gym blijven staan of kan je ook doorlopen? Zal wel niet, omdat je moet battlen.
Hoe kom ik aan een pokemon die 1500 punten of meer is? Vang je die in het wild? Mijn hoogste is 1200 geloof ik. Maar die heb ik ge-evolved en daarna power up.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
26-04-2019 09:36
Ik zit er ook aan te denken om weer muntjes in te leveren voor Pokémon storage en gewone voorraad. Maar dat vind ik niet leuk om te kopen :P
Ik moet nog 40 muntjes om m'n pokemon storage uit te kunnen breiden, is hard nodig nu (maar inderdaad niet zo leuk om aan te schaffen). Helaas vandaag twee keer met vijf muntjes uit gyms gegooid - naar eentje ben ik toch maar even terug gewandeld, dus ik heb nog hoop. Ik heb nu ruimte voor 600 pokemon, maar ben m'n evoluties aan het opsparen voor een ei, dus het loopt vol. Streepjessokken: heb jij al ideeën over wanneer we best friends gaan worden? Zarah: proficiat met je shiny Grimer. MC'tje en Rubble: als jullie nog meer vrienden nodig hebben kun je me een pb sturen.
mowa24 wijzigde dit bericht op 26-04-2019 22:35
0.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een van jullie een pokemon watch?

Kan nergens vinden hoe ver) of dichtbij) hij bij je telefoon moet zijn. Werkt met Bluetooth dus lijkt me maar een paar meter max?
@Poppy, Zarah, Emceetje, streepjessokken en Himalaya, ik heb jullie een pb gestuurd.

Lastig hoor, dat pb-en op een mobieltje.
Vandaag nog 2 raids gedaan, ik heb de smaak te pakken haha.

Ik heb een pikachu gevangen. Misschien niet zo bijzonder, maar het is mijn eerste zonder hoofddeksel! Ik heb nog een oudje met een kerstmuts en met een feestmuts en 1 met een petje. Die laatste heb ik ook in Raichu!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-04-2019 16:37
Stond dus al ingeschakeld! 🤦‍♀️ helaas werkt het niet door mijn jaszak heen. Misschien toch die plus aanschaffen.

zarah en streepjessokken top! Ik heb jullie gepbt! :cheer2:

quest hoe vind je die? Is dat een ander icoontje op de map? Kan je met een laag level ook op jacht naar shinys en speciale pokemon?

Ik heb ook field en special opdrachten, maar dat is dus iets anders?

Vanmorgen 2 raids gedaan en volledig ten onder gegaan 😂 (niet onverwacht).
Moet je dan bij de gym blijven staan of kan je ook doorlopen? Zal wel niet, omdat je moet battlen.
Hoe kom ik aan een pokemon die 1500 punten of meer is? Vang je die in het wild? Mijn hoogste is 1200 geloof ik. Maar die heb ik ge-evolved en daarna power up.
Adventure sync heeft niks met een watch te maken. Je telefoon telt op een app (bij Apple is dat de Health app) hoeveel je beweegt en dat sycnt met de Pokemon app als je Adventure sync aan hebt staan. Dat moet dus ook in je jaszak gewoon werken. Wel lees ik deze week heel veel klachten dat de sync niet goed werkt, waarschijnlijk heb je gewoon last van die bug.

Welke raid heb je gedaan vandaag? Ik zou eens met een level 1 beginnen. Dat kun je zien aan het aantal sterren of de Raidboss. Kijk hier maar voor de huidige raid bosses: https://pokemongo.gamepress.gg/raid-boss-list
Tijdens het battlen met de raidboss moet je inderdaad bij de gym blijven staan.
Met quests worden de opdrachten bedoeld die soms uit pokestops komen. Ook wel field research genoemd.

Pokemon van meer dan 1500 CP ga je vanzelf vangen. Hoe hoger je level hoe hoger de CP gaat zijn. Ik zou als ik jou was nog niet gaan investeren in het poweruppen van Pokemon. Zonde van je dust. Je vangt ze vanzelf wel! Die dust kun je later wel beter besteden!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje en Rubble, ik heb jullie toegevoegd!
Ik ben Y.....7
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-04-2019 16:37
Stond dus al ingeschakeld! 🤦‍♀️ helaas werkt het niet door mijn jaszak heen. Misschien toch die plus aanschaffen.

Bijzonder, bij mij werkt hij ook als hij in mijn tas zit? Heb je hem ook de juiste toegang gegeven tot de app waar bijgehouden hoeveel stappen je doet enzo?

quest hoe vind je die? Is dat een ander icoontje op de map? Kan je met een laag level ook op jacht naar shinys en speciale pokemon?

Ik heb ook field en special opdrachten, maar dat is dus iets anders?

Ik denk dat met quests ook de field opdrachten worden bedoeld. En ja, met een laag level kun je ook de mazzel hebben dat je een bijzondere kunt vinden, of een shiny!
Vanmorgen 2 raids gedaan en volledig ten onder gegaan 😂 (niet onverwacht).
Moet je dan bij de gym blijven staan of kan je ook doorlopen? Zal wel niet, omdat je moet

Ja, je moet wel in de buurt blijven. Net als bij het draaien van een pokestop moet je binnen een bepaald bereik zijn. En gewoon met een raid van 1 of 2 gezichtjes beginnen, en snel op je schermpje tikken ;-D
Hoe kom ik aan een pokemon die 1500 punten of meer is? Vang je die in het wild? Mijn hoogste is 1200 geloof ik.

Ik denk dat hoe hoger je level is, hoe hogere P je kunt vinden. Komt goed!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven