Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik kreeg vanochtend een 10 km ei, spannend. Hopelijk geen slakoth ofzo. Vanochtend kreeg ik ook shiny Eevee met bloemetjes uit de doos maar eerlijk gezegd... Had ik liever een shiny legendary gehad. Dat zijn tot nu toe allemaal normale geweest. Dit was überhaupt m'n eerste shiny uit de doos.
Leighton schreef:
03-09-2019 09:58
Ik kreeg vanochtend een 10 km ei, spannend. Hopelijk geen slakoth ofzo. Vanochtend kreeg ik ook shiny Eevee met bloemetjes uit de doos maar eerlijk gezegd... Had ik liever een shiny legendary gehad. Dat zijn tot nu toe allemaal normale geweest. Dit was überhaupt m'n eerste shiny uit de doos.
Ik had een niet-shiny Eevee. :-[ Ook een beetje teleurgesteld. En ook geen Sinnoh stone. Heb zo'n 5 evolves klaar staan waarbij ik zo'n steen nodig heb.

Vandaag op zoek naar de field researches voor de Aerodactyl en de Scyther. :sherlock:
Bospaddestoeltje schreef:
03-09-2019 10:04
Ik had een niet-shiny Eevee. :-[ Ook een beetje teleurgesteld. En ook geen Sinnoh stone. Heb zo'n 5 evolves klaar staan waarbij ik zo'n steen nodig heb.

Vandaag op zoek naar de field researches voor de Aerodactyl en de Scyther. :sherlock:
Je kan battelen tegen je ultra/best friends. Daar komt bij mij regelmatig een sinnoh stone uit. Volgens mij kan je 3 keer per dag battelen met beloning, dus 3 kansen.
Zo ik ben een stap verder met de quest, mijn rondje fietsen leverde me de laatste 4 steels op. En volop eieren maar helaas maar 1 10 km ei. In een paarse incubator en met halve afstand nu hoef ik er maar 3 km mee. De rest zijn 5 en 2 km eieren.

Iemand tijd om te battelen want moet 7 keer winnen van een andere trainer O_O
Ik wil wel battelen.
Ik nodig je wel uit.
Leuk, meteen een rematch?
Jooo shiny gligar gevangen zojuist :-D
Lekker vanaf mijn bureaustoel op kantoor.

Goedmakertje voor de shiny carvahana die ik niet heb gevonden vorig event :)

Verder al mensen met een shiny sentret of gligar ??
Nee helaas niet!

Winters die laatste verloor ik toch echt maar hij staat bij mij bij de special quest toch als 3x gewonnen :P
Je hebt alweer 2 keer gewonnen Dolfje.
Je hebt sterke pokémons!

Pupsel, gefeliciteerd met shiny Gligar! :yes:
dolfje schreef:
03-09-2019 11:01
Nee helaas niet!

Winters die laatste verloor ik toch echt maar hij staat bij mij bij de special quest toch als 3x gewonnen :P
Mooi toch dat scheelt alweer.
Thanks Bowgirl voor het wachten met openen. En thanks Handbal, bospaddestoeltje en Emceetje voor het openen op het afgesproken tijdstip. :cheer: :cheer2: :thumbsup:

Bij het volgende ei hoop ik naar level 39 te gaan. Alvast even checken, wie wil er een ei aan zetten voor ultra friends?
poppy (2 dagen)
zus van Handbal (3 dagen)
revenna (4 dagen)
dolfje (7 dagen)
ririanneke (9 dagen)
Ja ik wil dan een ei aanzetten! Kan het denk ik met een paar anderen combineren.
Tegen die tijd even goed kijken.
winters schreef:
03-09-2019 11:03
Mooi toch dat scheelt alweer.
Precies.
winters schreef:
03-09-2019 09:07
Hoe is het met jouw lege eierplekken vergaan Dolfje?
Ik had ruimte voor 3 eieren. Wat krijg ik.... 1 x 2km ei en 2 x 5km ei :facepalm:
Ik had 7 lege plekken, kreeg 5 5km eieren en 2 2km..... schiet niet op zo...
Ik ga straks naar mijn werk en hoop daar weer een 10 km ei uit een stop te krijgen als de andere uitgebroed zijn. Meestal heb ik mijn telefoon in een kast liggen maar soms in mijn zak. Ik loop veel, jammer dat het niet kan syncen met mijn fitbit. Loop op mijn werk zo’n 10 km op een dag gemiddeld.
Yoyo76 schreef:
02-09-2019 23:44
Ik heb ook een shiny rayquaza! :cheer2:

Met excellent IV nog wel, 93%! Meeste shinies die ik heb zijn minder dan 3 sterren.

Nu op naar de volgende nieuwe...
Gefeliciteerd!! Dat is echt een goede vangst!
Marene123 schreef:
03-09-2019 12:54
Gefeliciteerd!! Dat is echt een goede vangst!
Ja, echt blij mee! Wel gek, want ik weet pas sinds een maand dat dit zo werkt. Eerst wilde ik vooral mijn pokedex vol krijgen. Nog steeds wel, maar nu kijk ik meer naar de sterkte. Keek ik voorheen dus nooit naar. Shinies heb ik wel altijd al leuk gevonden. :)

Zojuist de 1e 10km ei uitgelopen, kreeg weer een riolu. Nog steeds geen unown. En er zijn er maar liefst 28! Dat ga ik dus deze week niet halen. :rofl: Ik krijg ook telkens 5 km eieren en aantal 2 km. Maar dat is dus eigenlijk zoals altijd.

Dolfje, ik ga er rekening mee houden, staat genoteerd! We spreken binnenkort wel een dag en tijd af. Zal zorgen dat je elke dag een presentje krijgt. ;)
Yoyo76 schreef:
03-09-2019 11:09
Thanks Bowgirl voor het wachten met openen. En thanks Handbal, bospaddestoeltje en Emceetje voor het openen op het afgesproken tijdstip. :cheer: :cheer2: :thumbsup:

Bij het volgende ei hoop ik naar level 39 te gaan. Alvast even checken, wie wil er een ei aan zetten voor ultra friends?
poppy (2 dagen)
zus van Handbal (3 dagen)
revenna (4 dagen)
dolfje (7 dagen)
ririanneke (9 dagen)
Handbal: over 2 dagen worden wij Ultra's, en over 3 dagen word ik Ultra met je zus en Poppy. Ik zou ook wel weer willen ei-en.

Veeeeeeeeeeel Sentrets hier maar geen shiny gezien maar ik heb sowieso niet zoveel gelukt met shiny's.
En helaas ook die fields niet kunnen vinden ondanks extra stops checken. Wel een Sinnoh Stone gekregen met battelen!

Een van mijn regelmatige stops is een gym geworden sinds vandaag, dus die heb ik meteen ingepikt.
Stulpje schreef:
21-08-2019 19:32
Hooi allemaal,,

Ik en me vriend hebben nog twee vrienden nodig voor een evenement wie zou ons willen toevoegen??
Alvast bedankt
Account van mij
8286 7806 0507

Account van mijn vriend
4918 1205 5520
ik heb jou en je vriend een verzoek gestuurd!
Ik woon in de plaats met de dierentuin.
ririanneke wijzigde dit bericht op 04-09-2019 13:48
52.73% gewijzigd
Poppy, zou jij vandaag in ieder geval alvast mijn kado willen openen? Ik heb net de jouwe ook geopend, had ik misschien beter niet kunnen doen? Als jij na vandaag opent, worden we meteen ultra friends en ik wil graag een ei aanzetten. Spreek dan graag af wanneer. Thanks!! :bigkiss:
Vandaag is mijn telefoon kapot gevallen (vanaf mijn fiets-telefoonhouder) :cry: en het eerste wat ik dacht was: hoe moet dat nu met pokemon? :facepalm:

Het scherm is aan diggelen. Ik kan nog net typen, maar iets vangen is lastig, curveballen onmogelijk. Stops spinnen wordt ook een uitdaging...

Hier ook geen 10km ei gekregen en nope geen shinys te zien.
Yoyo76 schreef:
03-09-2019 13:17
Poppy, zou jij vandaag in ieder geval alvast mijn kado willen openen? Ik heb net de jouwe ook geopend, had ik misschien beter niet kunnen doen? Als jij na vandaag opent, worden we meteen ultra friends en ik wil graag een ei aanzetten. Spreek dan graag af wanneer. Thanks!! :bigkiss:

Ik wil niet eien (geldt dus ook voor jou, Bospaddestoeltje), dus het moment is aan jou.

Je gift zal ik proberen vandaag te openen, maar pas als mijn ei-voorraad weer aangevuld is. Ik had wat broedmachines opgespaard en er kwamen net 5 eieren tegelijk uit. Ik wil proberen wat 10 km-eieren te scoren.

Uit een van mijn 7 km-eieren kwam een Chingling. Die had ik nog niet :cheer2:
Ik had precies hetzelfde Poppy, had gewacht tot de ei-voorraad weer gevuld was. Fijn dat je er rekening mee wilt houden!

Vroeg mezelf nog wel af, komen er ook speciale uit de 7 km eieren? Heb ik iets van gehoord, maar weet niet op welke site ik dit allemaal op kan zoeken. Wie kan mij de beste site geven?

Wel balen Emceetje, sowieso! Wordt het toch tijd voor een gotcha. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven