Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Yoyo76 schreef:
03-09-2019 13:35
Ik had precies hetzelfde Poppy, had gewacht tot de ei-voorraad weer gevuld was. Fijn dat je er rekening mee wilt houden!

Maar vroeg mezelf wel af, komen er ook speciale uit de 7 km eieren? Heb ik iets van gehoord, maar weet niet op welke site ik dit allemaal op kan zoeken. Wie kan mij de beste site geven?

Wel balen Emceetje, sowieso! Wordt het toch tijd voor een gotcha. ;)
Vanaf volgende week maandagavond zitten de gen 1 regionals in de 7km eieren. Dus nog een weekje geduld ;)
Een site heb ik niet voor je. Ik hoor alles via YouTubers die ik volg of via twitter en Discord
Alle reacties Link kopieren
Yoyo76 schreef:
03-09-2019 13:35
Ik had precies hetzelfde Poppy, had gewacht tot de ei-voorraad weer gevuld was. Fijn dat je er rekening mee wilt houden!

Vroeg mezelf nog wel af, komen er ook speciale uit de 7 km eieren? Heb ik iets van gehoord, maar weet niet op welke site ik dit allemaal op kan zoeken. Wie kan mij de beste site geven?

Wel balen Emceetje, sowieso! Wordt het toch tijd voor een gotcha. ;)
Het betrouwbaarst is gewoon de site van Niantic zelf: https://pokemongolive.com/en/
Alle reacties Link kopieren
Nee EmCeetje! Wat ontzettend balen! (zacht uitgedrukt) Daar ben ik ook altijd een beetje bang voor.
Marene, jij hebt dus ook geen 10 km-eieren gekregen.
Ik was er ergens wel een beetje bang voor. Dat wordt een uitdaging om überhaupt een unown te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend 2 oude eieren uitgelopen, en kreeg meteen twee 10km eieren bij de stops. Ben benieuwd wat uit komt, ik heb heb al verschillende uknown gevangen in het wild, 2 jaar terug. Maar dit zijn natuurlijk weer nieuwe letters.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Yoyo76 schreef:
03-09-2019 13:35
Ik had precies hetzelfde Poppy, had gewacht tot de ei-voorraad weer gevuld was. Fijn dat je er rekening mee wilt houden!

Geopend. Als jij vanaf morgen mijn gift opent, worden we best friends!
Wow, wat is er veel geschreven!

Emceetje, wat shit van je phone :cry:
Inderdaad tijd voor een go-tcha, haha.

Ik houd mp daarvoor in de gaten, maar die dingen zijn zo snel verkocht steeds.

Hebben jullie ook dat er momenteel amper gifts uit pokestops komen?
Ik zit op mijn werk vlakbij een pokestop, maar vandaag maar 2 gifts gekregen.
Bij mijn oude werk kon ik een gym spinnen en kreeg ik er elke dag wel 10.
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
03-09-2019 10:15
Je kan battelen tegen je ultra/best friends. Daar komt bij mij regelmatig een sinnoh stone uit. Volgens mij kan je 3 keer per dag battelen met beloning, dus 3 kansen.
Ik heb daar gisteren voor het eerst sinds drie weken weer een steen uit gekregen. Ik heb er al weken 4 klaar staan die ik wil evolueren. Mijn zus daarin tegen heeft er in die tijd 5 gekregen. Het is dus echt niet voorspelbaar wat je krijgt met dat battle. Het maakt ook niets uit of je wint of verliest trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoeveelheid gift die ik krijg is ook erg wisselt. Soms is mijn voorraad gelijk weer aangevuld en soms duurt het even.

Ik zal mijn zus even vragen of zij een ei aan wil zetten.

Ik wil ook graag een ei aan zetten maar kom morgen even terug wanneer ik kan. Ik moet zo weg en wil vanavond als ik thuis even kijken wanneer ik nog meer best friends krijg.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
03-09-2019 14:48
Ik heb vanochtend 2 oude eieren uitgelopen, en kreeg meteen twee 10km eieren bij de stops. Ben benieuwd wat uit komt, ik heb heb al verschillende uknown gevangen in het wild, 2 jaar terug. Maar dit zijn natuurlijk weer nieuwe letters.
Oh wat cool! Waar had je die gevangen? Waarom was ik daar niet? :P
Hoera, mijn eerste Unown uit een 10 km-ei!
En opnieuw een Chingling uit een 7 km-ei.

Event is nu al geslaagd wat mij betreft :)
Alle reacties Link kopieren
Emceetje: wat balen van je telefoon!!
Winters: inmiddels zijn er al 6 eieren uitgekomen dus ik heb weer nieuwe voorraad, waaronder 2 10-km eieren!
Alle reacties Link kopieren
Poppy: gefeliciteerd met je Unown! Welke letter kreeg je?
Marene123 schreef:
03-09-2019 20:30
Poppy: gefeliciteerd met je Unown! Welke letter kreeg je?

De U :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat balen van je telefoon EmCeetje!

Ik had een 10-km-ei. Wat kwam eruit: een absol. Yeah.

Maar ik heb wel een shiny gligar! :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Yoyo76 schreef:
03-09-2019 11:09

Bij het volgende ei hoop ik naar level 39 te gaan. Alvast even checken, wie wil er een ei aan zetten voor ultra friends?
revenna (4 dagen)
Ja ik wil wel een tijd afspreken. Als ik dan niet vergeet om even niet te openen bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
03-09-2019 20:38
Oh wat balen van je telefoon EmCeetje!

Ik had een 10-km-ei. Wat kwam eruit: een absol. Yeah.

Maar ik heb wel een shiny gligar! :cheer2:
Gefeliciteerd! Met de shiny , niet met de absol.

Ik had uit mijn 10km ei een dratini. Jeuh.
Ik een Dratini en een Feebas uit de 10 km eieren. Verder alleen maar 2 en 5 eieren gekregen uit stops.

Wel een shiny Sentret gevangen! Maar het hele dorp is overlopen met die dingen, niet normaal! Ik had er 6 bij een stop. Is dat bij jullie ook zo?
Alle reacties Link kopieren
Bospaddestoeltje schreef:
03-09-2019 21:56
Ik een Dratini en een Feebas uit de 10 km eieren. Verder alleen maar 2 en 5 eieren gekregen uit stops.

Wel een shiny Sentret gevangen! Maar het hele dorp is overlopen met die dingen, niet normaal! Ik had er 6 bij een stop. Is dat bij jullie ook zo?
Bij mij niet maar zag ze in de groepsapp wel voorbij komen.
Ik heb nog geen shiny Sentret gevangen, maar er zitten hier ook overal zeer omvangrijke nesten! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in het spel.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
03-09-2019 15:36
Geopend. Als jij vanaf morgen mijn gift opent, worden we best friends!
Bedankt!!!!!! Ik zie de gift wel een keertje binnenkomen. :)

En lekker dat je zo snel een unown hebt!!

@revenna: staat genoteerd, we spreken nog wat af!
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
03-09-2019 20:38
Ik had een 10-km-ei. Wat kwam eruit: een absol. Yeah.

Hier ook..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
03-09-2019 20:20
Hoera, mijn eerste Unown uit een 10 km-ei!
En opnieuw een Chingling uit een 7 km-ei.

Event is nu al geslaagd wat mij betreft :)
Ik had er overheen gelezen maar gefeliciteerd!
Yoyo76 schreef:
03-09-2019 22:27
Bedankt!!!!!! Ik zie de gift wel een keertje binnenkomen. :)

Goed dat je het zegt, want ik dacht dat je nog een gift van mij had :blond:
Heb zojuist verstuurd!
dolfje schreef:
03-09-2019 22:33
Ik had er overheen gelezen maar gefeliciteerd!

Dank je!
Meestal heb ik niet zo veel mazzel in het spel met dit soort dingen, dus ik ben er erg blij mee.

Maar ben (bijna) net zo blij met mijn twee Chingling en de Absol die ik vandaag ook heb uitgebroed. Want die had ik allebei nog niet.

Maar uit de box kwam een Eevee met bloementooi. Daar had ik dan weer totaal geen behoefte aan, aangezien ik er destijds al heel erg veel heb gevangen (en deels gerecycled).
Alle reacties Link kopieren
Poppy gefeliciteerd met je unown en absol.

Padde ik zou graag woensdagavond rond 19:00 een ei zetten. Ik wou eigen mee doen met raids, maar ik moet mijn kind weg en ophalen van sport. Als we het kado open maken 19:00. Kan ik eventueel daarvoor nog 1 of 2 raids doen in buurt van het sportveld. Als dat lukt dan zet ik het ei dan al gelijk aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven