Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Kailan wat mij betreft kan je uitpakken hoor :)

Het was al gelukt :)
Level 40 gelukt :yes:
Dankjewel allemaal!
Nu maar weer op jacht naar shinies, nog genoeg te vinden die ik niet heb. Maar ze zijn wel echt superzeldzaam... misschien bij community day weer meer kans?
Ja ik heb een glaceon en een besje ....
Leafleon en glaceon zowel gewoon als shiny in the pocket. Net als probopass en magnezone. :yes:
Ik lig nog in bed maar zie al weer schaduwen van nieuwe pokemon, leuk! Zo maar even op pad en hopelijk heeft er dan ook iemand de speciale lures aangezet, niet genoeg coins om ze zelf alle 3 te kopen.

Ik kan met 3 mensen best friends worden door nog 1 pakje uit te pakken:
1Bl....1
fe...84
Redshoes

Willen jullie iets afspreken voor een ei?
Die nieuwe verschijnen alleen als je een van de speciale lures aan zet?
Ik zie nu wat schaduwen, maar bij de betreffende gym zie ik geen lure aanstaan?

En hoe weer ik welke lure ik voor welke P moet gebruiken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
18-05-2019 06:18
Die nieuwe verschijnen alleen als je een van de speciale lures aan zet?
Ik zie nu wat schaduwen, maar bij de betreffende gym zie ik geen lure aanstaan?

En hoe weer ik welke lure ik voor welke P moet gebruiken?
De blauwe luxe en groene lure zijn om eevee te evolueren in glaceon en leafleon, de grijze lure is voor nosepass en magneton te evolueren. De schaduwen zijn gewoon in het wild te vangen. Er zijn er heel veel. Daar heb je de nieuwe lures niet voor nodig.
LadyPhoxy schreef:
18-05-2019 05:45
Ik lig nog in bed maar zie al weer schaduwen van nieuwe pokemon, leuk! Zo maar even op pad en hopelijk heeft er dan ook iemand de speciale lures aangezet, niet genoeg coins om ze zelf alle 3 te kopen.

1Bl....1
fe...84
Redshoes

Geen kopen en wachten tot iemand anders die lures aanzet. Scheelt je 600 coins ;)
LadyPhoxy schreef:
18-05-2019 05:45

1Bl....1r
fe...84
Redshoes

Ja dat is goed!
BowGirl35 schreef:
18-05-2019 07:18
De blauwe luxe en groene lure zijn om eevee te evolueren in glaceon en leafleon, de grijze lure is voor nosepass en magneton te evolueren. De schaduwen zijn gewoon in het wild te vangen. Er zijn er heel veel. Daar heb je de nieuwe lures niet voor nodig.

Niks moeilijks met hernoemen van die P voordat je gaat evolven he? :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
18-05-2019 07:37
Niks moeilijks met hernoemen van die P voordat je gaat evolven he? :P
Nope, gewoon dicht bij een gelurede stop gaan staan en evolven maar.
Het kan ook 1 keer met het naamtruckje als je niet in de buurt bent van een lure. Rea voor Glaceon en Linnea voor Leafeon , tenminste dat zeggen ze in mijn app groep. Heb het nog niet zelf geprobeerd. -> Inmiddels wel en het werkt inderdaad
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 18-05-2019 08:38
16.78% gewijzigd
Redshoes schreef:
18-05-2019 07:31
Ja dat is goed!
Laat maar weten wanneer het jou uitkomt. En als jouw man dan ook mijn pakje uitpakt word ik met hem meteen ultra friend ;-)
LadyPhoxy schreef:
18-05-2019 08:12
Het kan ook 1 keer met het naamtruckje als je niet in de buurt bent van een lure. Rea voor Glaceon en Linnea voor Leafleon , tenminste dat zeggen ze in mijn app groep. Heb het nog niet zelf geprobeerd. -> Inmiddels wel en het werkt inderdaad
Euh??? Dit is voor mij geheimtaal.... :cry:
Je kunt je Pokemon een eigen naam geven. Als je dus naar een Eevee gaat kun je de naam wijzigen in Rea. Als je vervolgens deze pokemon evolved wordt het een Glaceon. Dit truckje werkt 1 keer.
En zo ook als je de Eevee omnoemt naar Linnea, dan wordt het een Leafeon. Dit kan dus 1 keer zonder dat jij bij een lure in de buurt bent.
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 18-05-2019 08:39
0.15% gewijzigd
hvm schreef:
18-05-2019 08:30
Euh??? Dit is voor mij geheimtaal.... :cry:
Je neemt een eevee en maakt van de naam eevee rea of linnea en dan evolve je hem. Dan wordt ie glaceon of leafleon
LadyPhoxy schreef:
18-05-2019 08:36
Je kunt je Pokemon een eigen naam geven. Als je dus naar een Eevee gaat kun je de naam wijzigen in Rea. Als je vervolgens deze pokemon evolved wordt het een Glaceon. Dit truckje werkt 1 keer.
En zo ook als je de Eevee omnoemt naar Linnea, dan wordt het een Leafleon. Dit kan dus 1 keer zonder dat jij bij een lure in de buurt bent.
Ik heb het inmiddels 2x gedaan. Ik heb nu een flareon, espeon en umbreon.
Of kan het voor elke vorm 1x?
Het kan inderdaad voor elke vorm 1x
Leuk, dan kan ik er nog wat sparen!
LadyPhoxy schreef:
En zo ook als je de Eevee omnoemt naar Linnea, dan wordt het een Leafeon. Dit kan dus 1 keer zonder dat jij bij een lure in de buurt bent.
Ooh wauw! Weer iets geleerd! Dank je wel!
LadyPhoxy schreef:
18-05-2019 08:12
Het kan ook 1 keer met het naamtruckje als je niet in de buurt bent van een lure. Rea voor Glaceon en Linnea voor Leafeon , tenminste dat zeggen ze in mijn app groep. Heb het nog niet zelf geprobeerd. -> Inmiddels wel en het werkt inderdaad
Bedankt voor de tip! Die zijn binnen. :cheer:
LadyPhoxy schreef:
Hier ook gelukt, dankjewel!
LadyPhoxy schreef:
18-05-2019 08:13
Laat maar weten wanneer het jou uitkomt. En als jouw man dan ook mijn pakje uitpakt word ik met hem meteen ultra friend ;-)
Ik laat het je zo even weten, lig nu op bed met de baby
Ik heb ook leafeon en glaceon binnen dankzij de namen - truc!

Nieuwe spelers, dit werkt ook één keer voor flareon, vaporeon en jolteon (al weet ik die specifieke namen nu niet, iemand anders hier vast wel).
AANVULLING: Sparky voor jolteon, rainer voor vaporeon en flareon weet ik niet meer.

Voor umbreon en espeon is het iets ingewikkelder, moet je 10 km mee wandelen en dan 's avonds of juist overdag evolven zolang ie nog je buddy is.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb de naamtruc ook gedaan. Had geen gewone Eevee meer maar nog wel 2 met bloemetjes :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven