Pokemon go deel 9
vrijdag 10 mei 2019 om 13:18
zaterdag 18 mei 2019 om 05:45
Ik lig nog in bed maar zie al weer schaduwen van nieuwe pokemon, leuk! Zo maar even op pad en hopelijk heeft er dan ook iemand de speciale lures aangezet, niet genoeg coins om ze zelf alle 3 te kopen.
Ik kan met 3 mensen best friends worden door nog 1 pakje uit te pakken:
1Bl....1
fe...84
Redshoes
Willen jullie iets afspreken voor een ei?
1Bl....1
fe...84
Redshoes
zaterdag 18 mei 2019 om 06:18
zaterdag 18 mei 2019 om 07:18
De blauwe luxe en groene lure zijn om eevee te evolueren in glaceon en leafleon, de grijze lure is voor nosepass en magneton te evolueren. De schaduwen zijn gewoon in het wild te vangen. Er zijn er heel veel. Daar heb je de nieuwe lures niet voor nodig.
zaterdag 18 mei 2019 om 07:19
Geen kopen en wachten tot iemand anders die lures aanzet. Scheelt je 600 coinsLadyPhoxy schreef: ↑18-05-2019 05:45Ik lig nog in bed maar zie al weer schaduwen van nieuwe pokemon, leuk! Zo maar even op pad en hopelijk heeft er dan ook iemand de speciale lures aangezet, niet genoeg coins om ze zelf alle 3 te kopen.
1Bl....1
fe...84
Redshoes

zaterdag 18 mei 2019 om 07:31
Ja dat is goed!LadyPhoxy schreef: ↑18-05-2019 05:45Ik lig nog in bed maar zie al weer schaduwen van nieuwe pokemon, leuk! Zo maar even op pad en hopelijk heeft er dan ook iemand de speciale lures aangezet, niet genoeg coins om ze zelf alle 3 te kopen.
1Bl....1r
fe...84
Redshoes
zaterdag 18 mei 2019 om 07:37
Niks moeilijks met hernoemen van die P voordat je gaat evolven he?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 18 mei 2019 om 08:12
Het kan ook 1 keer met het naamtruckje als je niet in de buurt bent van een lure. Rea voor Glaceon en Linnea voor Leafeon , tenminste dat zeggen ze in mijn app groep. Heb het nog niet zelf geprobeerd. -> Inmiddels wel en het werkt inderdaad
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 18-05-2019 08:38
16.78% gewijzigd
zaterdag 18 mei 2019 om 08:30
Euh??? Dit is voor mij geheimtaal....

zaterdag 18 mei 2019 om 08:36
Je kunt je Pokemon een eigen naam geven. Als je dus naar een Eevee gaat kun je de naam wijzigen in Rea. Als je vervolgens deze pokemon evolved wordt het een Glaceon. Dit truckje werkt 1 keer.
En zo ook als je de Eevee omnoemt naar Linnea, dan wordt het een Leafeon. Dit kan dus 1 keer zonder dat jij bij een lure in de buurt bent.
En zo ook als je de Eevee omnoemt naar Linnea, dan wordt het een Leafeon. Dit kan dus 1 keer zonder dat jij bij een lure in de buurt bent.
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 18-05-2019 08:39
0.15% gewijzigd

zaterdag 18 mei 2019 om 08:39
Ik heb het inmiddels 2x gedaan. Ik heb nu een flareon, espeon en umbreon.LadyPhoxy schreef: ↑18-05-2019 08:36Je kunt je Pokemon een eigen naam geven. Als je dus naar een Eevee gaat kun je de naam wijzigen in Rea. Als je vervolgens deze pokemon evolved wordt het een Glaceon. Dit truckje werkt 1 keer.
En zo ook als je de Eevee omnoemt naar Linnea, dan wordt het een Leafleon. Dit kan dus 1 keer zonder dat jij bij een lure in de buurt bent.
Of kan het voor elke vorm 1x?
zaterdag 18 mei 2019 om 10:19
Ooh wauw! Weer iets geleerd! Dank je wel!LadyPhoxy schreef: ↑18-05-2019 08:36Je kunt je Pokemon een eigen naam geven. Als je dus naar een Eevee gaat kun je de naam wijzigen in Rea. Als je vervolgens deze pokemon evolved wordt het een Glaceon. Dit truckje werkt 1 keer.
zaterdag 18 mei 2019 om 11:03
Bedankt voor de tip! Die zijn binnen.

zaterdag 18 mei 2019 om 12:12
Hier ook gelukt, dankjewel!LadyPhoxy schreef: ↑18-05-2019 08:36Je kunt je Pokemon een eigen naam geven. Als je dus naar een Eevee gaat kun je de naam wijzigen in Rea. Als je vervolgens deze pokemon evolved wordt het een Glaceon. Dit truckje werkt 1 keer.
zaterdag 18 mei 2019 om 13:08
Ik heb ook leafeon en glaceon binnen dankzij de namen - truc!
Nieuwe spelers, dit werkt ook één keer voor flareon, vaporeon en jolteon (al weet ik die specifieke namen nu niet, iemand anders hier vast wel).
AANVULLING: Sparky voor jolteon, rainer voor vaporeon en flareon weet ik niet meer.
Voor umbreon en espeon is het iets ingewikkelder, moet je 10 km mee wandelen en dan 's avonds of juist overdag evolven zolang ie nog je buddy is.
Nieuwe spelers, dit werkt ook één keer voor flareon, vaporeon en jolteon (al weet ik die specifieke namen nu niet, iemand anders hier vast wel).
AANVULLING: Sparky voor jolteon, rainer voor vaporeon en flareon weet ik niet meer.
Voor umbreon en espeon is het iets ingewikkelder, moet je 10 km mee wandelen en dan 's avonds of juist overdag evolven zolang ie nog je buddy is.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C