Entertainment alle pijlers

Postcodeloterij Deal or no Deal

08-10-2021 23:36 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genieten jullie ook zo van het programma en doen jullie ook online mee met het spel....ik geniet er zooooo van...mijn favo programma....
Gisteren voor t eerst gekeken. De telefoontjes met zogenaamde bank vond ik tenenkrommend. :-? Maar misschien moet ik me er nog eens aan wagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb online 3x gespeeld voor de lol meer, maar het is natuurlijk een loterij. Ik kreeg dezelfde bedragen steeds.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Vandaag tijdens zappen kwam ik er op. Wat een verschrikkelijk irritante presentator. Kreeg er plaatsvervangende schaamte van.
Alle reacties Link kopieren
1x gezien. Langdradig, neptelefoontjes met de bank, geen spanning.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dit was vroeger toch van Beau? Die maakte echt een geloofwaardige show van die telefoontjes. Met deze nieuwe jongen komt het allemaal slap en nep over.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik krijg ook kromme tenen van die Buddy.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik intrigerend vind is de hebzucht die aangewakkerd wordt. De ratio wordt uitgeschakeld. Mensen gaan vaak net te lang door.
Maar het is enorm langdradig wel. Dat herinner ik me niet van toen Beau het presenteerde.

Het is hetzelfde spel als in miljoenenjacht toch?

En ik vind buddy wel okay.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dus echt niet wat er de lol aan is om te gaan zitten kijken hoe een onbekend persoon veel geld bij elkaar probeert te sprokkelen. Wat is daar spannend aan voor iemand buiten die persoon. Je wordt er als kijker niet rijker of armer van wat er ook in die koffer zit.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
09-10-2021 01:51
Ik snap dus echt niet wat er de lol aan is om te gaan zitten kijken hoe een onbekend persoon veel geld bij elkaar probeert te sprokkelen. Wat is daar spannend aan voor iemand buiten die persoon. Je wordt er als kijker niet rijker of armer van wat er ook in die koffer zit.
In een crimi ben jij het toch ook niet die vermoord wordt? Of in een romantische film ben jij toch ook niet degene die de prins op het witte paard vindt? Dat kun je voor elk programma wel zeggen dan.
Zij wint gisteren echt een enorm bedrag. Maar als ze had doorgespeeld, had ze het 4-voudige daarvan gehad. Dan ga je waarschijnlijk met een teleurgesteld gevoel weg, terwijl je even €31.500 hebt verdiend.

Wat is daar leuk aan?
Vreselijk die Buddy.

Gisteravond dat grapje over die ventilator. Die hij zelf zooo leuk vond dat hij er veel te lang en te vaak op door ging.
1x was best geestig. Na 5x :roll:
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
09-10-2021 09:27
In een crimi ben jij het toch ook niet die vermoord wordt? Of in een romantische film ben jij toch ook niet degene die de prins op het witte paard vindt? Dat kun je voor elk programma wel zeggen dan.
lijkt me toch wat anders. Jaren gelede , in het guldentijdperk zat ik bij de buurvrouw tijdens een of ander spel, waar je moest kiezen uit 3 deuren of zo. Buurvrouw zat te springen op haar stoel voor wat kandidaat zou kiezen. En daar ben ik dus te nuchter voor. Kandidaat mag van mij best de hoofdprijs, maar mij boeit t niet zo of ze hem echt krijgt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl: Sorry, ik heb het over iets anders, ik had het over dat online spel.
Nee, deze versie kijk ik duidelijk niet.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Buddy vind ik het wel leuk doen maar ik snap ook idd dat hij geforceerd over kan komen ja.
Ik vind het heerlijk om mee te leven net als de show met Linda met de koffertjes...
En het online spel....het valt mij op bij de thuiswinaars die thuis gefilmd zijn, als ze voor t eggie meespelen, dezelfde woonkamer achtergrond hebben????dat is wel vaag hoor....
Alle reacties Link kopieren
Wie zou trouwens de thuiswinnaar van postcodeloterij miljoenenjacht gisteren zijn geweest. Iemand waarvan we het niet mogen weten. Ik vermoed dat het Winst-ton zelf was....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een goede reden...iemand welke in het ziekenhuis ligt, een sterfgeval of net overleden, zoiets was mijn 1e gedachte.
Alle reacties Link kopieren
Winst-Ton hahaha
Alle reacties Link kopieren
Maar dan kan de winnende postcode toch wel bekend worden gemaakt?
Ik kijk het via videoland en het heeft wel iets. Buddy doet het wel goed opzich. Maar oh ik kan zo naïef zijn.. Dus die telefoontjes zijn dus echt nep? Hoe weet hij het bod? En die wisseling van de boxen? Er gaat trouwens aardig wat geld uit. Die ene met 2 ton in de box. Ik ga bij mezelf na hoever ik zou gaan. Dat maakt het interessant. En de gunfactor.
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
13-10-2021 22:33
Maar dan kan de winnende postcode toch wel bekend worden gemaakt?
Dat is wel waar ja
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
15-10-2021 21:51
Ik kijk het via videoland en het heeft wel iets. Buddy doet het wel goed opzich. Maar oh ik kan zo naïef zijn.. Dus die telefoontjes zijn dus echt nep? Hoe weet hij het bod? En die wisseling van de boxen? Er gaat trouwens aardig wat geld uit. Die ene met 2 ton in de box. Ik ga bij mezelf na hoever ik zou gaan. Dat maakt het interessant. En de gunfactor.
Telefoontjes maakt hij een showtje omheen, leuk toch...maar de biedingen zijn echt wel juist hoor....en jaaa Buddy doet het top
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bloedhekel aan spelletjes programma’s.. ik kijk dus niet.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Salopette schreef:
09-10-2021 00:24
Vandaag tijdens zappen kwam ik er op. Wat een verschrikkelijk irritante presentator. Kreeg er plaatsvervangende schaamte van.
Dit dus :"-( :-$
Alle reacties Link kopieren
Vind het een walgelijk programma om te zien...
vooral die telefoontjes zijn echt heeeeeel irritant.

Speel zelf mee met 2 loten, doe het spel even tijdens het ontbijten...
volgens "mijn uitslagen" heb ik al 5 prijzen gewonnen..... kan alleen nergens vinden wat ik gewonnen heb.


Maar ach ik steun de goede doelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven