Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En daarvoor heeft hij er dus wél tien weken gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
13-01-2020 23:04
Is dat zo? Harry fietste in 2019 door Den Haag ivm opening Invictim Games.

Ja maar daar was wel beveiliging bij.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
14-01-2020 00:10
Edward VIII de nazi-bewonderaar kreeg inderdaad een royale uitkering maar er zijn twee belangrijke verschillen:

- de man was op dat moment koning en daarmee flink hoger in rang dan prins Harry op plaats zes van de troonopvolging;
- andere tijden: het publiek liet minder van zich spreken en had ook veel minder inzicht in hoeveel de ex-koning van zijn broer/nieuwe koning kreeg.

Er zijn foto's en een video waarop Queen Elizabeth als zevenjarig kind de Hitlergroet deed samen met de Queen-mum en Edward VIII. Maar dat was in 1933 of 1934. In die tijd wist men niet welke gruwelijkheden Hitler-en-zijn-consorten een paar jaar later zouden plegen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
14-01-2020 00:14
En daarvoor heeft hij er dus wél tien weken gezeten.

Klopt. Een artikel daarover in The Guardian van 21 januari 2013 heb ik gelezen. Harry vertelt er zelf over. De titel zal ik niet plaatsen. Maar 2013 dus. Toen was Harry daar allang weg.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 00:27
Klopt. Een artikel daarover in The Guardian van 21 januari 2013 heb ik gelezen. Harry vertelt er zelf over. De titel zal ik niet plaatsen. Maar 2013 dus. Toen was Harry daar allang weg.
Dan heb je ook kunnen lezen dat hij er in 2012 nogmaals 4 maanden gezeten heeft, als apachepiloot.


Maar goed, waar het om ging is dat die man genoeg last en nadeel van de pers heeft gehad en daar nu blijkbaar klaar mee is. En terecht.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 14-01-2020 00:50
16.14% gewijzigd
.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 14-01-2020 00:50
Reden: Dubbel
99.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Deze is nog niet hier voorbij gekomen denk ik:

One day a woman gave up her lucrative career that she loved, worked hard for and excelled at as well as earning millions to be with the man that she loves.

She made the decision, which I am positive was extremely emotional, to pack up her entire life, kiss her loved ones good bye and moved to an entirely different country to be with the man she loves.

She said goodbye to her single mother who raised her on her own and life as she knew it to be with the man she loves.

She gave up any ounce of privacy she had once enjoyed and took on the role gracefully and without hesitation to be with the man she loves.

She is constantly scrutinised, bullied and vilified by the media and is the constant target of relentless racism. The tabloid headlines are vile and sickening to read but the people revel in that kind of hatred toward her but she still shows up, she still smiles for the cameras and she never waivers in her support for her husband. She endures to be with the man she loves.

She chose to carry the baby that both her and her husband wanted, suffering through morning sickness, extreme hormonal changes, aches and pains and all the added risks of pregnancy when under extreme pressure.

She was called too fat, too old and too pretentious for protectively holding her growing belly as she grew a human being inside of her, she knew she would no longer be in control of her own body all the while being called a liar who was faking her pregnancy. All to be with the man she loves.

She went through postpartum anxiety and NEARLY broke down in a public interview, she was not offered love and support from the public instead she was called a drama queen!

Accused of just being a great actor capable of crocodile tears yet, only after years of having her acting abilities scrutinised, but she continued to be the pillar of strength in the public eye and raising her baby boy, to be with the man she loves.

The world never bat an eyelid over everything she gave up. The entire world chewed her up, spat her out and then demanded more.

One day a man said he would not be bullied into playing a game that killed his beloved mum. He and his wife made the choice to put theirs and their childs mental health and well-being first.

That grown man ,who is very capable of making his own choices, decided to give up his career to be with the woman he loves.

And the entire world went mad...

#meghanandharry
Photo credit: Vogue Australia
Original post* ChristieLee - Mum. That’s a bad word

Edited: This post may only be shared from this page and in it’s entirety with full attribution*
mararangara schreef:
14-01-2020 01:20
Deze is nog niet hier voorbij gekomen denk ik:

One day a woman gave up her lucrative career that she loved, worked hard for and excelled at as well as earning millions to be with the man that she loves.

She made the decision, which I am positive was extremely emotional, to pack up her entire life, kiss her loved ones good bye and moved to an entirely different country to be with the man she loves.

She said goodbye to her single mother who raised her on her own and life as she knew it to be with the man she loves.

She gave up any ounce of privacy she had once enjoyed and took on the role gracefully and without hesitation to be with the man she loves.

She is constantly scrutinised, bullied and vilified by the media and is the constant target of relentless racism. The tabloid headlines are vile and sickening to read but the people revel in that kind of hatred toward her but she still shows up, she still smiles for the cameras and she never waivers in her support for her husband. She endures to be with the man she loves.

She chose to carry the baby that both her and her husband wanted, suffering through morning sickness, extreme hormonal changes, aches and pains and all the added risks of pregnancy when under extreme pressure.

She was called too fat, too old and too pretentious for protectively holding her growing belly as she grew a human being inside of her, she knew she would no longer be in control of her own body all the while being called a liar who was faking her pregnancy. All to be with the man she loves.

She went through postpartum anxiety and NEARLY broke down in a public interview, she was not offered love and support from the public instead she was called a drama queen!

Accused of just being a great actor capable of crocodile tears yet, only after years of having her acting abilities scrutinised, but she continued to be the pillar of strength in the public eye and raising her baby boy, to be with the man she loves.

The world never bat an eyelid over everything she gave up. The entire world chewed her up, spat her out and then demanded more.

One day a man said he would not be bullied into playing a game that killed his beloved mum. He and his wife made the choice to put theirs and their childs mental health and well-being first.

That grown man ,who is very capable of making his own choices, decided to give up his career to be with the woman he loves.

And the entire world went mad...

#meghanandharry
Photo credit: Vogue Australia
Original post* ChristieLee - Mum. That’s a bad word

Edited: This post may only be shared from this page and in it’s entirety with full attribution*
Wat een gejank zeg. She made her bet, deal with it.
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 00:20
Er zijn foto's en een video waarop Queen Elizabeth als zevenjarig kind de Hitlergroet deed samen met de Queen-mum en Edward VIII. Maar dat was in 1933 of 1934. In die tijd wist men niet welke gruwelijkheden Hitler-en-zijn-consorten een paar jaar later zouden plegen.
Koekoek
Wat een draak van een stukje zeg.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
14-01-2020 00:14
Ja maar daar was wel beveiliging bij.
En het was door het park van het complex, das ook net anders dan door Den Haag fietsen ;)
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 08:36
Wat een gejank zeg. She made her bet, deal with it.


En klopt ook nog eens niet. Ze heeft een tijd bij haar vader gewoond, was daarna allang zelfstandig (gehuwd!), ging daarna zelfstandig in een ander land wonen (Canada) etc. Ze doen het klinken alsof ze als kind is uitgehuwelijkt zoals vroeger gebeurde.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
14-01-2020 09:31
En het was door het park van het complex, das ook net anders dan door Den Haag fietsen ;)

Oh kijk aan☺️ (ik ken Den Haag niet zo goed).
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 08:36
Wat een gejank zeg. She made her bet, deal with it.

Wát een inlevingvermogen. Daarom vertrekken ze dus.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 08:36
Wat een gejank zeg. She made her bet, deal with it.

Ik heb het niet eens helemaal gelezen. Wat overdreven 'steekwoordjes' deden me besluiten om het 'jankstuk' weg te klikken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
14-01-2020 09:31
En het was door het park van het complex, das ook net anders dan door Den Haag fietsen ;)
Klopt, er was inderdaad beveiliging en er stonden dranghekken. Het was inderdaad het park van het complex.......Als het 'net anders is dan' waarom dan toch zoveel beveiliging?

In beeld: Den Haag in de ban van kersverse vader prins Harry https://www.ad.nl/den-haag/in-beeld-den ... haring_web

Afbeelding

Afbeelding

https://112regiozuidholland.nl/v/2490/D ... k-in-beeld

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... oyal-baby/
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Dus als je een (bewuste) keuze maakt om iets te doen/ergens in te stappen mag je later, na een shitload aan kritiek op bijna alles wat je zegt en doet, niet besluiten het anders te willen/er uit te stappen/mee te kappen? Dan moet je er maar mee dealen?
Ook al weet je (voor zover dat kan) waar je aan begint, dan nog kan je op een gegeven moment op een punt komen dat het klaar is en kies je voor jezelf en je gezin.
Hastadepasta18 schreef:
14-01-2020 12:28
Dus als je een (bewuste) keuze maakt om iets te doen/ergens in te stappen mag je later, na een shitload aan kritiek op bijna alles wat je zegt en doet, niet besluiten het anders te willen/er uit te stappen/mee te kappen? Dan moet je er maar mee dealen?
Ook al weet je (voor zover dat kan) waar je aan begint, dan nog kan je op een gegeven moment op een punt komen dat het klaar is en kies je voor jezelf en je gezin.

Wat mij betreft heeft iedereen het recht om op besluiten terug te komen.
Maar ook iedereen heeft te dealen met die eigen besluiten, men heeft zelfs te dealen met zaken waar je geen invloed op hebt. That's life.

Zaak is om er een beetje fatsoenlijk, handig en niet al te toondoof mee om te gaan.

Ze zullen vast bestaan maar ik heb nog niemand horen beweren dat ze niet mógen terugtreden.
Alle reacties Link kopieren
Van je vrienden moet je het maar hebben:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -zo-gewild

Als ik die uitspraken lees en ze kloppen dan zou Meghan niet meer dan een ordinaire golddigger zijn. Je zal maar zulke vrienden hebben die alles in de pers gooien.
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
14-01-2020 12:28
Dus als je een (bewuste) keuze maakt om iets te doen/ergens in te stappen mag je later, na een shitload aan kritiek op bijna alles wat je zegt en doet, niet besluiten het anders te willen/er uit te stappen/mee te kappen? Dan moet je er maar mee dealen?
Ook al weet je (voor zover dat kan) waar je aan begint, dan nog kan je op een gegeven moment op een punt komen dat het klaar is en kies je voor jezelf en je gezin.

Waar heb je het over? Ze mogen 'hun' bewuste keuze toch maken.

Maar als een bakker zegt dat hij geen brood en gebak meer wil bakken bij de luxe bakkerij, maar wel bij de visboer wil gaan werken, dan kun je niet zeggen dat hij betaald word door de bakkerij. Dan is hij geen bakker meer maar visboer. Maar in dit geval zorgen ze ervoor dat hij toch ook nog een beetje bakker is. Maar de geur van vis blijft langer in je kleren hangen dan de lucht van brood.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
'Harry en Meghan krijgen met strenge Megxit-regels te maken' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBYWbgJ?ocid=st

[afbeelding]

Het stel wil namelijk financieel onafhankelijk worden, maar mag volgens insiders hun naam niet zo maar aan allerlei diensten verbinden.

..........................................

Een bron dicht bij het vuur vertelt nu aan Daily Mail dat er strikte instructies zullen zijn wat betreft de branding die Harry en Meghan mogen doen. "Niemand wil de naam van de hertog en hertogin van Sussex op een kuipje margarine zien staan", zegt de bron. En ook zou Harry niet heel lang rekenen op financiële steun van zijn vader, Prins Charles (71). Bronnen beweren dat Charles niet bereid is om de rekening van de nieuwe levensstijl van zijn jongste zoon te betalen. "Harry heeft geen onuitputtelijke bron van publieke gelden."

Harry en Meghan ontvangen momenteel twee miljoen per jaar van het Sovereign Grant-fonds, wat van Prins Charles is. Gelukkig voor het stel hebben ze al een aardig spaarcentje waar ze mee vooruit kunnen. Zo wordt hun gezamenlijke rijkdom geschat op achttien miljoen pond. Harry zou daarvan 15 miljoen pond hebben, onder andere door de erfenis van toen zijn moeder, Diana, overleed.

De eerste financieel onafhankelijke rol lijkt al te zijn gekozen. Meghan heeft namelijk een deal gesloten met Disney, om een voice-over in te spreken. In ruil daarvoor helpt Disney Meghan met het ophalen van geld voor een goed doel. In ruil voor haar stem gaat er een donatie naar hulporganisatie Elephants Without Borders, ..............................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 13:30
Waar heb je het over? Ze mogen 'hun' bewuste keuze toch maken.

Maar als een bakker zegt dat hij geen brood en gebak meer wil bakken bij de luxe bakkerij, maar wel bij de visboer wil gaan werken, dan kun je niet zeggen dat hij betaald word door de bakkerij. Dan is hij geen bakker meer maar visboer. Maar in dit geval zorgen ze ervoor dat hij toch ook nog een beetje bakker is. Maar de geur van vis blijft langer in je kleren hangen dan de lucht van brood.
Tenzij hij wel, zo nu en dan, broodjes bakt voor onder die vis.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
14-01-2020 13:22
Van je vrienden moet je het maar hebben:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -zo-gewild

Als ik die uitspraken lees en ze kloppen dan zou Meghan niet meer dan een ordinaire golddigger zijn. Je zal maar zulke vrienden hebben die alles in de pers gooien.

Ik kan de link niet openen en kan alleen lezen: "Meghan heeft dit altijd zo gewild".
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
14-01-2020 13:40
Tenzij hij wel, zo nu en dan, broodjes bakt voor onder die vis.

Zijn eigen broodjes wel. Maar die broodjes hebben dan niet de naam van de luxe bakkerij.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Zie het dan als wachtgeld omdat de beste man door zijn afkomst en voorgeschiedenis natuurlijk voorlopige geen normale baan kan hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven