Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-02-2020 00:36
Kan haar het schelen wat PJK op een Nederlands forum van haar denkt, denk je?
Nee. En kan haar het schelen wat Merys van PJK op een Nederlands forum denkt, denk je?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-02-2020 00:39
Nee. En kan haar het schelen wat Merys van PJK op een Nederlands forum denkt, denk je?

Vast niet. Desalniettemin denkt Merys er het hare van.
En ik denk echt, met wie Harry ook getrouwd was, de geboorte van zijn kind dit uit de koninklijke familie stappen getriggerd had.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-02-2020 00:44
En ik denk echt, met wie Harry ook getrouwd was, de geboorte van zijn kind dit uit de koninklijke familie stappen getriggerd had.
Kan. Misschien was hij een Inuit-dame tegengekomen en hadden ze nu lang en gelukkig geleefd in een iglo in Noord-Canada. Of was een Franse boerendeerne tegengekomen en had hij nu vol overgave kaas staan maken op de boerderij van haar vader in de Auvergne. Je weet het niet. En voor hetzelfde geld was hij ook iemand tegengekomen die hem juist ondersteund had in zijn taken binnen de familie en had hij daarin een groei gemaakt. Je weet het niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Klopt.
En wat dat betreft speculeer ik ook maar een eind aan, maar pas ná de komst van Archie lieten ze steeds meer blijken dat het ze zwaar viel. En dat kan ik me voorstellen, dat je niet wil dat je kind onder deze omstandigheden opgroeit.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-02-2020 00:59
En wat dat betreft speculeer ik ook maar een eind aan, maar pas ná de komst van Archie lieten ze steeds meer blijken dat het ze zwaar viel. En dat kan ik me voorstellen, dat je niet wil dat je kind onder deze omstandigheden opgroeit.
Nee, want wat een hel. Opgroeien in een paleis, met alle privileges van dien, alle wegen liggen voor je open, tig bediendes die je op je wenken bedienen, toegang tot de beste scholen, de beste medische zorg, liefhebbende familieleden om je heen, enz. Nee, dat moet je niet willen voor een kind.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-02-2020 01:09
Nee, want wat een hel. Opgroeien in een paleis, met alle privileges van dien, alle wegen liggen voor je open, tig bediendes die je op je wenken bedienen, toegang tot de beste scholen, de beste medische zorg, liefhebbende familieleden om je heen, enz. Nee, dat moet je niet willen voor een kind.

Kom op PJK, je bent intelligenter dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-02-2020 01:11
Kom op PJK, je bent intelligenter dan dit.
Jij ook, mag ik aannemen. Want die kinderen groeien niet op in een strakke hel, die kinderen groeien op met méér privileges dan welk ander kind dan ook. Ze kunnen gewoon kind zijn, zoals ook de kinderen van Beatrix en Margriet destijds al gewoon kind konden zijn, en zoals ook de kinderen van William en Kate gewoon kind kunnen zijn. Het is geen 1900 meer. Hooguit komen ze even in de spotlights bij bijzondere gelegenheden, maar verder leven ze een onbekommerd leven achter de schermen, net zoals de kinderen van Beatrix en Margriet dat 40 jaar geleden al deden. Gaan naar een gewone school met gewone schoolvriendjes, moeten huiswerk maken en spreekbeurten houden, enz. Archie zou geen zielig kind zijn in het koninklijk huis, maar een kind met meer privileges dan beperkingen (als je het bekijkt ten opzichte van andere Britse kinderen). Een mooi huis/paleis om in te wonen, altijd mensen om hem heen die zich om hem bekommeren, vooruitzichten op de beste educatie en ontwikkeling, nooit hoeven piekeren over gebrek of tekortkomingen, kortom, menig kind in Londen zou het willen.

Maar het gaat (mijn mening) niet om Archie. Het gaat om Meghan die haar eigen glans zag verbleken toen ze eenmaal besefte dat ze een 2e-klasse royal zou zijn, geen troonopvolger, niet de prima donna van Buckingham. En dat haar taken dus ook de minder glamoureuze zouden zijn, minder glamoureus dan ze zelf zou willen. Tuurlijk, een keer aanwezig zijn bij een staatsbanket in geleende juwelen van Elizabeth, en soms op de voorgrond mogen treden als beschermvrouwe van zorgvuldige geselecteerde liefdadigheidsdoelen. Maar Meghan wilde en wil meer, zij wil de voorgrond. Met minder neemt ze geen genoegen. Ze besefte al gauw dat dat binnen het koninklijk huis van Engeland niet zou gaan gebeuren, en dus wierp ze het over een andere boeg: haar Royal Status zou haar merknaam worden. En balen, nou gaat dat ook al niet door. Hollywood zit ook niet op haar te wachten, want dat rolletje in die B-soap Suits had ze ook al niet verworven vanwege haar geweldige acteertalenten, maar vanwege haar relatie en huwelijk met haar ex (die ze dumpte zodra Harry in zicht kwam),en méér heeft ze op acteergebied nooit gepresteerd. Dus de kans dat Hollywood haar een glansrol gaat geven in een film, is miniem.

En nu?
pejeka wijzigde dit bericht op 22-02-2020 01:41
0.04% gewijzigd
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Je mist totaal mijn punt. Maar goed, dat zal de oplettende lezer niet ontgaan.

Laten we het er maar op houden dat je een vorm van empathie mist.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-02-2020 01:28
Jij ook, mag ik aannemen. Want die kinderen groeien niet op in een strakke hel, die kinderen groeien op met méér privileges dan welk ander kind dan ook. Ze kunnen gewoon kind zijn, zoals ook de kinderen van Beatrix en Margriet destijds al gewoon kind konden zijn, en zoals ook de kinderen van William en Kate gewoon kind kunnen zijn. Het is geen 1900 meer. Hooguit komen ze even in de spotlights bij bijzondere gelegenheden, maar verder leven ze een onbekommerd leven achter de schermen, net zoals de kinderen van Beatrix en Margriet dat 40 jaar geleden al deden. Gaan naar een gewone school met gewone schoolvriendjes, moeten huiswerk maken en spreekbeurten houden, enz. Archie zou geen zielig kind zijn in het koninklijk huis, maar een kind met meer privileges dan beperkingen (als je het bekijkt ten opzichte van andere Britse kinderen). Een mooi huis/paleis om in te wonen, altijd mensen om hem heen die zich om hem bekommeren, vooruitzichten op de beste educatie en ontwikkeling, nooit hoeven piekeren over gebrek of tekortkomingen, kortom, menig kind in Londen zou het willen.

Maar het gaat (mijn mening) niet om Archie. Het gaat om Meghan die haar eigen glans zag verbleken toen ze eenmaal besefte dat ze een 2e-klasse royal zou zijn, geen troonopvolger, niet de prima donna van Buckingham. En dat haar taken dus ook de minder glamoureuze zouden zijn, minder glamoureus dan ze zelf zou willen. Tuurlijk, een keer aanwezig zijn bij een staatsbanket in geleende juwelen van Elizabeth, en soms op de voorgrond mogen treden als beschermvrouwe van zorgvuldige geselecteerde liefdadigheidsdoelen. Maar Meghan wilde en wil mee, zij wil de voorgrond. Met minder neemt ze geen genoegen. Ze besefte al gauw dat dat binnen het koninklijk huis van Engeland niet zou gaan gebeuren, en dus wierp ze het over een andere boeg: haar Royal Status zou haar merknaam worden. En balen, nou gaat dat ook al niet door. Hollywood zit ook niet op haar te wachten, want dat rolletje in die B-soap Suits had ze ook al niet verworven vanwege haar geweldige acteertalenten, maar vanwege haar relatie en huwelijk met haar ex (die ze dumpte zodra Harry in zicht kwam),en méér heeft ze op acteergebied ooit gepresteerd. Dus de kans dat Hollywood haar een glansrol gaat geven in een film, is miniem.

En nu?
Opgroeien als royal in Engeland is wel van hele andere orde dan in Nederland. Nu zijn de kinderen van William en Kate en Harry em Meghan nog klein en valt het relatief mee. Maar kijk zelf maar hoe William en Harry lastig gevallen zijn door de media. In Nederland hebben we een mooie media code, daar hebben ze dat niet. Je bent vogelvrij.

En je blijft maar doorgaan over de “schuld” van Meghan mbt het “breken” met familie. Daar hoeft Meghan helemaal niet de aanleiding van te zijn (nog even los van in hoeverre ze echt “gebroken” hebben, dat is ook maar van horen zeggen). Ik heb het voorbeeld hier al eerder aangehaald; man en ik hebben ook keuzes gemaakt die we los van elkaar misschien niet gemaakt zouden hebben. Maar we hebben elkaar daar in versterkt, aangespoord, gemotiveerd, etc. Wij zijn ook geëmigreerd, die keuze had man alleen waarschijnlijk niet gemaakt. Het idee kwam van mij en ik heb hem daar in meegenomen. Dat wil niet zeggen dat ik mijn man gedwongen heb.
Geloof maar niet dat de royal kinderen in Engeland met een rammelende krat voorop naar school kunnen fietsen zoals ze prinsesjes hier.

Daarbij, het is algemeen bekend dat Harry een trauma heeft over de dood van zijn moeder en meer dan Willam geworsteld heeft met de gouden kooi waarin hij leeft.

Dus, hij treft een lekker wijf die na twee jaar zegt; " Hee mop, het hoéft niet hè? Wij kunnen ook als niet -royals een prima leven opbouwen".
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-02-2020 02:15
Geloof maar niet dat de royal kinderen in Engeland met een rammelende krat voorop naar school kunnen fietsen zoals ze prinsesjes hier.

Daarbij, het is algemeen bekend dat Harry een trauma heeft over de dood van zijn moeder en meer dan Willam geworsteld heeft met de gouden kooi waarin hij leeft.

Dus, hij treft een lekker wijf die na twee jaar zegt; " Hee mop, het hoéft niet hè? Wij kunnen ook als niet -royals een prima leven opbouwen".
Wat mijns inziens vooral irritatie opwekt, zijn de dubbele signalen. Ze willen minder media- aandacht. Ok, dat is prima mogelijk. Kijk naar prins Edward en zijn vrouw. Hoor je erg weinig over in de media. Blijkbaar is het geen probleem om als Royal te leven, zonder veel media- aandacht. Als er echter filmpjes opduiken, waarin een lid van de koninklijke familie, Harry, bij de CEO van
Disney gaat bedelen om een voice- overjob voor Meghan duikt de pers er boven op. Als je na een bezoek aan de arme gedeeltes in Afrika loopt te pruilen dat je het toch wel erg moeilijk hebt, maak je ook geen vrienden.

Als je een website opzet, met de naam Sussex Royal , terwijl je zegt dat je een leven buiten de koninklijke familie wilt opbouwen, vinden de mensen daar wat van. Dubbele signalen. Als je ECHT, ECHT als niet-Royal wilt leven, laat je alle titels vallen, alle toelagen etc. Ze vinden het echter toch wel erg prettig om hun titels the Duke and Duchess of Sussex te blijven gebruiken. Commercieel is dat ook gunstiger.

Meghan wist precies waar ze aan begon. Ze was geen naïef 19- jarig meisje, zoals Diana. Zeker niet, een volwassen vrouw met levenservaring, en zelfs al een huwelijk achter de rug. Ook gewerkt, banen gehad, gereisd etc. En, net zoals iedereen toegang tot alle boeken, verhalen die zijn verschenen over het leven van prinses Diana en prins Andrew & Sarah Ferguson. Kortom, trouwen in de Engelse koninklijke familie is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.

Vraag me ook af waar ze op langere termijn geld mee willen gaan verdienen. Harry heeft in het leger gezeten en Meghan is een voormalige actrice. Welke bijzondere vaardigheden hebben ze om op lange termijn geld binnen te halen? Lezingen zullen in het begin lucratief zijn, maar hun verhaal zal op een gegeven moment ook gewoon bekend zijn en de glans verliezen. Rent an ex- Royal eigenlijk, ik vind het triest.

Ze willen media- aandacht, maar op hun voorwaarden. Zo werkt het echter niet in 2020. En ze hebben ook media- aandacht nodig om in de belangstelling te blijven.

Kortom, het zal niet makkelijk worden. Hopelijk vinden ze een vorm van bestaan, waarmee ze beiden gelukkig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leergierig schreef:
22-02-2020 05:07


Ze willen media- aandacht, maar op hun voorwaarden. Zo werkt het echter niet in 2020.
In ons land werkt dat anders prima.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-02-2020 10:30
In ons land werkt dat anders prima.
Ja, maar de media- aandacht voor prins Harry, de zoon van Diana, is vele malen groter dan de belangstelling voor de dochters van Willem- Alexander. Dat kun e toch totaal niet vergelijken??

Ze genieten nu geen bescherming meer van de PR- afdeling e.d. van de Royal family. maar foto’s van hen leveren op dit moment nog veel geld op. De paparazzi zullen gewoon doen wat ze willen.
Alle reacties Link kopieren
William en Kate hebben ook een soort mediacode met de Britse pers. In ruil voor privacy voor de kinderen krijgt de pers af en toe een foto, de eerste schooldag wordt gefilmd, bij openbare gelegenheden als een polowedstrijd of voetbalwedstrijd mag gewoon gefotografeerd worden en de kinderen verschijnen af en toe in het openbaar.

Meghan en Harry hadden ook een dergelijke regeling kunnen treffen met de pers, maar ze hebben het niet gedaan. Dat mogen ze zelf weten maar het heeft wel consequenties.
Een arts beweert dat Diana nog had kunnen leven, volgens de voorpagina van een roddelblad.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-02-2020 00:36
Kan haar het schelen wat PJK op een Nederlands forum van haar denkt, denk je?

o_o
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-02-2020 00:39
Nee. En kan haar het schelen wat Merys van PJK op een Nederlands forum denkt, denk je?
:-D
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-02-2020 00:50
Kan. Misschien was hij een Inuit-dame tegengekomen en hadden ze nu lang en gelukkig geleefd in een iglo in Noord-Canada. Of was een Franse boerendeerne tegengekomen en had hij nu vol overgave kaas staan maken op de boerderij van haar vader in de Auvergne. Je weet het niet. En voor hetzelfde geld was hij ook iemand tegengekomen die hem juist ondersteund had in zijn taken binnen de familie en had hij daarin een groei gemaakt. Je weet het niet.

:idee: Inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-02-2020 00:59
En wat dat betreft speculeer ik ook maar een eind aan, maar pas ná de komst van Archie lieten ze steeds meer blijken dat het ze zwaar viel. En dat kan ik me voorstellen, dat je niet wil dat je kind onder deze omstandigheden opgroeit.
:sarcastic:
Hebben Meghan of Harry dit persoonlijk aan jou laten blijken of heb je hen hierover persoonlijk gesproken? Of heb je het ergens gelezen in een "onbetrouwbaar linkje"? Je schrijft dit alsof je hen persoonlijk kent.

Ik zelf denk dat Harry meer afstand heeft dan hij in gedachten had......hypothetisch gezien...want ik heb zijn gedachten niet persoonlijk gezien.Ik ben ook geen helderziende. Ik heb alleen gelezen ....(en dat is vast niet goed genoeg).....dat H en M voor zichzelf een nieuwe rol in gedachten 'binnen het instituut' van het Britse koningshuis hadden bedacht.
En ook las ik dat H en M juist willen dat Archie de tradities van het Engelse koningshuis meekrijgt.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... oningshuis
...............
Harry en Meghan hebben voor zichzelf een nieuwe rol in gedachten 'binnen het instituut' van het Britse koningshuis. Daarnaast zeggen ze te streven naar financiële onafhankelijkheid.

Unieke stap

Een unieke stap, zegt royalty-verslaggever Sander Paulus. "Zijn rol wordt kleiner, maar dat gebeurt natuurlijk sowieso. Hij is de broer van de troonopvolger van de troonopvolger, dus in de lijn der opvolging – waar Harry nu zesde is – kwam hij pas laat aan de beurt. Overigens doet hij titulair nergens afstand van. Hij blijft prins en hij blijft ook hertog van Sussex."

Harry en Meghan willen dat hun in mei geboren zoon Archie wel de tradities van de koninklijke familie meekrijgt, maar dat het gezin daarnaast ook de ruimte heeft om zich te richten op een nieuwe liefdadigheidsinstelling. Het stel zal later meer bekendmaken over de details van het besluit om zich deels terug te trekken.
...............
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 22-02-2020 15:59
0.05% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
In Linda staat het ook:

https://www.linda.nl/nieuws/koningsnieu ... s-amerika/
.................
Het koppel neemt niet alleen een nieuwe rol aan, maar kondigt ook aan deels in Engeland én deels in Noord-Amerika te gaan wonen. Harry en Meghan zeggen die keuze te hebben gemaakt, omdat ze willen dat hun zoon Archie opgroeit met ‘waardering voor de koninklijke traditie waarin hij geboren is’ terwijl hun familie ook de ruimte krijgt om aan ‘een nieuw hoofdstuk’ te beginnen. Zo willen ze onder andere een nieuw liefdadigheidsproject starten.
.................

Mijn hypothetische mening:
Alleen jammer de bammer dat de queen geen zzp- job voor een Royal-prins in de aanbieding had.
Ik vind het rete jammer voor Harry en William dat het zo is gelopen maar nu Harry de keuze gemaakt heeft vind ik het prima.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Leergierig schreef:
22-02-2020 05:07
Wat mijns inziens vooral irritatie opwekt, zijn de dubbele signalen. Ze willen minder media- aandacht. Ok, dat is prima mogelijk. Kijk naar prins Edward en zijn vrouw. Hoor je erg weinig over in de media. Blijkbaar is het geen probleem om als Royal te leven, zonder veel media- aandacht. Als er echter filmpjes opduiken, waarin een lid van de koninklijke familie, Harry, bij de CEO van
Disney gaat bedelen om een voice- overjob voor Meghan duikt de pers er boven op. Als je na een bezoek aan de arme gedeeltes in Afrika loopt te pruilen dat je het toch wel erg moeilijk hebt, maak je ook geen vrienden.

Als je een website opzet, met de naam Sussex Royal , terwijl je zegt dat je een leven buiten de koninklijke familie wilt opbouwen, vinden de mensen daar wat van. Dubbele signalen. Als je ECHT, ECHT als niet-Royal wilt leven, laat je alle titels vallen, alle toelagen etc. Ze vinden het echter toch wel erg prettig om hun titels the Duke and Duchess of Sussex te blijven gebruiken. Commercieel is dat ook gunstiger.

Meghan wist precies waar ze aan begon. Ze was geen naïef 19- jarig meisje, zoals Diana. Zeker niet, een volwassen vrouw met levenservaring, en zelfs al een huwelijk achter de rug. Ook gewerkt, banen gehad, gereisd etc. En, net zoals iedereen toegang tot alle boeken, verhalen die zijn verschenen over het leven van prinses Diana en prins Andrew & Sarah Ferguson. Kortom, trouwen in de Engelse koninklijke familie is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.

Vraag me ook af waar ze op langere termijn geld mee willen gaan verdienen. Harry heeft in het leger gezeten en Meghan is een voormalige actrice. Welke bijzondere vaardigheden hebben ze om op lange termijn geld binnen te halen? Lezingen zullen in het begin lucratief zijn, maar hun verhaal zal op een gegeven moment ook gewoon bekend zijn en de glans verliezen. Rent an ex- Royal eigenlijk, ik vind het triest.

Ze willen media- aandacht, maar op hun voorwaarden. Zo werkt het echter niet in 2020. En ze hebben ook media- aandacht nodig om in de belangstelling te blijven.

Kortom, het zal niet makkelijk worden. Hopelijk vinden ze een vorm van bestaan, waarmee ze beiden gelukkig zijn.
Ze zullen nooit eindigen in een arbeiderswijk op een flatje. Dus dat lot zal hen bespaard blijven. Maar verder heb je gewoon gelijk. Over 5 jaar zijn hun verhalen oud nieuws en droogt dat gedeelte van de interesse op. Meghan heeft nauwelijk iets meegemaakt als "royal", dus dat is al helemaal niet interessant. Harry houdt echter op een gegeven moment ook op interessant te zijn. En dan wordt het inderdaad "rent-a-prince" om je parvenu-evenement wat meer cachet te geven.

Meghan wist inderdaad exact waar ze aan begon. Ze was een volwassen vrouw van 36 en zeker niet wereldvreemd. En inderdaad heel iets anders dan een 19-jarig meisje van een adellijke familie dat werd gekoppeld aan Charles. Ze had ook "nee" kunnen zeggen tegen Harry, gewoon, omdat ze haar eigen leven en bestaan leuker vond dan deel uit te maken van het familiebedrijf van Harry. Want ze wist van tevoren donders goed dat het niet allebei zou kunnen.

Ik denk zomaar dat haar moeder de bui al zag hangen, haar dochter kennende. Zelfs op het huwelijk van Harry en Meghan zag ze er vaak bedrukt uit, met een blik in haar ogen van "als dit maar goed gaat".
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Leergierig schreef:
22-02-2020 05:07
Wat mijns inziens vooral irritatie opwekt, zijn de dubbele signalen. Ze willen minder media- aandacht. Ok, dat is prima mogelijk. Kijk naar prins Edward en zijn vrouw. Hoor je erg weinig over in de media. Blijkbaar is het geen probleem om als Royal te leven, zonder veel media- aandacht.
Edward heeft zonder Sophie ook nooit zo in de belangstelling gestaan en ze waren allebei al wat ouder toen ze trouwden geloof ik.

Harry en Meghan zijn meer popfiguren. Harry heeft wel wat 'schandaaltjes' gehad in zijn jonge jaren, heeft van het vrijgezellenleven genoten en Meghan was een actrice.

Allemaal toch interessanter voor de roddelpers dan een Edward en Sophie die 'niets' meemaken en geen schandalen veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Leergierig schreef:
22-02-2020 05:07
Wat mijns inziens vooral irritatie opwekt, zijn de dubbele signalen. Ze willen minder media- aandacht. Ok, dat is prima mogelijk. Kijk naar prins Edward en zijn vrouw. Hoor je erg weinig over in de media. Blijkbaar is het geen probleem om als Royal te leven, zonder veel media- aandacht. Als er echter filmpjes opduiken, waarin een lid van de koninklijke familie, Harry, bij de CEO van
Disney gaat bedelen om een voice- overjob voor Meghan duikt de pers er boven op. Als je na een bezoek aan de arme gedeeltes in Afrika loopt te pruilen dat je het toch wel erg moeilijk hebt, maak je ook geen vrienden.

Als je een website opzet, met de naam Sussex Royal , terwijl je zegt dat je een leven buiten de koninklijke familie wilt opbouwen, vinden de mensen daar wat van. Dubbele signalen. Als je ECHT, ECHT als niet-Royal wilt leven, laat je alle titels vallen, alle toelagen etc. Ze vinden het echter toch wel erg prettig om hun titels the Duke and Duchess of Sussex te blijven gebruiken. Commercieel is dat ook gunstiger.

Meghan wist precies waar ze aan begon. Ze was geen naïef 19- jarig meisje, zoals Diana. Zeker niet, een volwassen vrouw met levenservaring, en zelfs al een huwelijk achter de rug. Ook gewerkt, banen gehad, gereisd etc. En, net zoals iedereen toegang tot alle boeken, verhalen die zijn verschenen over het leven van prinses Diana en prins Andrew & Sarah Ferguson. Kortom, trouwen in de Engelse koninklijke familie is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.

Vraag me ook af waar ze op langere termijn geld mee willen gaan verdienen. Harry heeft in het leger gezeten en Meghan is een voormalige actrice. Welke bijzondere vaardigheden hebben ze om op lange termijn geld binnen te halen? Lezingen zullen in het begin lucratief zijn, maar hun verhaal zal op een gegeven moment ook gewoon bekend zijn en de glans verliezen. Rent an ex- Royal eigenlijk, ik vind het triest.

Ze willen media- aandacht, maar op hun voorwaarden. Zo werkt het echter niet in 2020. En ze hebben ook media- aandacht nodig om in de belangstelling te blijven.

Kortom, het zal niet makkelijk worden. Hopelijk vinden ze een vorm van bestaan, waarmee ze beiden gelukkig zijn.

Ik heb het Meghan nooit persoonlijk horen zeggen, .....dus dan zal het wel niet waar zijn.....maar haar ex-vriendin schreef wel dat Meghan idolaat was van Diana.


https://grazia.nl/showbizz/ex-hartsvrie ... arschuwing
..............
En dan was er nog haar fascinatie voor het Britse koningshuis, volgens Ninaki: "Ze had een boek over prinses Diana en zelfs toen ze samen was met Trevor vertelde ze me vaak dat ze voor een tijdje in Londen wilde gaan wonen. Een van haar favoriete films was The Princess Diaries, over een gewoon meisje dat een prinses blijkt de zijn."
.............
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven